Hakutulokset

  1. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Onnea kaikille vauvansa saaneille! Ja tsemppiä vielä odottaville. Kerronpa minäkin oman synnytystarinani. Meille syntyi poika 28.9. rv 36+1. Mittaa pojalla oli 1950g/45,5cm. Synnytys alkoi illalla kotona lapsiveden menolla. Aluksi sitä tiputteli vähän ja soitin sairaalaan kun en ollut ihan...
  2. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Huomenta kaikille! Niin se aika vaan rientää, tämän päivän jälkeen on jäljellä enää 8 työpäivää ennen äitiyslomaa, ihanaa. Alkaa olla aika outo olo töissä kun koko kesä ollut todella kiireistä ja viimeiset pari viikkoa olen kouluttanut sijaisia mutta nyt alkaa kovasti hiljenemään kun työt on...
  3. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *elokuussa*

    Tervehdys todella pitkästä aikaa! Kesä on mennyt kirjoittelematta tänne ollenkaan, lukemassa olen kyllä käynyt. Aika paljon on ehtinyt tapahtua. Reilu kuukausi sitten kävin sokerirasituksessa ja arvot olivat kunnossa. Pian tämän jälkeen oli neuvolalääkäri. Vauva oli pää alaspäin ja oli...
  4. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    Hei pitkästä aikaa! Tosi paljon oli tullut kirjoituksia parin viikon aikana. Oltiin viikko lomalla Espanjassa ja heti perään juhannus mökillä niin on jäänyt palstan lukemiset vähemmälle viime aikoina. Rakenneultrassa kävin pari viikkoa sitten ja kaikki oli kunnossa. Sai kuulemma oikein...
  5. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Moikka kaikille ja onnea hyvistä ultrakuulumisista ja poika/tyttölupauksista. Ja Zoellelle voimia vaikeassa tilanteessa. Toivottavasti jaksat kuitenkin iloita raskaudesta ja vauvan odotuksesta. Täällä poksahti tänään 19+0 täyteen. Ihanaa kun aika kuluu näin nopeasti. Mullakin todettiin...
  6. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Hei kaikille! Toivon myöskin että tämä ketju jatkuisi aktiivisena, mieluummin kirjoittelen tänne kuin Facebookiin. Tosin olen aika laiska kirjoittamaan mutta jospa koittaisin aktivoitua itsekin enemmän. Neuvolakäynneistä, tähän mennessä on ollut yksi neuvola, neuvolalääkäri ja np-ultra...
  7. T

    LAHDEN seudun odottajat

    Hei! täällä ei ole kovin paljon näköjään keskusteltu mutta laitanpa nyt kuitenkin viestin. Olen myöskin Lahdesta, asun Tonttilassa ja olen 33-vuotias. Esikoinen täyttää kesällä 6 ja toisen laskettu aika on 25.10. Olisi todella mukava tavata muita lahtelaisia odottajia. Minulla ei ole...
  8. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Minullekaan vaunujen merkillä ei ole väliä. Esikoiselle saatiin vaunut miehen siskolta enkä edes muista minkä merkkiset ne olivat. Nyt ne ovat takaisin siellä ja saataisiin ne uudelleen mutta ovat olleet jo 5 lapsella käytössä ja jo vähän huonossa kunnossa. Kaverit kysyivät otetaanko heidän...
  9. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Hei kaikille! Minäkin liittyisin mielelläni mukaan tähän ketjuun. Olen pari kertaa kirjoittanut Terve.fi:n puolella mutta ehkäpä täällä voisi aktivoitua enemmän kun on niin vilkas ketju. Kävin eilen np ultrassa ja kaikki oli hyvin. Verikokeessa kävin reilu viikko sitten ja sain senkin...

Yhteistyössä