Hakutulokset

  1. A

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Huomasinkin kun pääsin selaan taaksepäin, että oli kovastikin puhetta! Ihana kuulla että siellä kaikki hyvin ❤ Mulla tosiaan jo pp8 alko vuotamaan ja tein negan testin sillon. Kuitenkin pp13 hcg olikin 241 ja tänään pp17 se oli 2145! Todella hyvin noussut siis tästä vuodosta huolimatta Mutta...
  2. A

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Varovainen mukaan hyppääminen. Ensimmäisen ivf:n tuoresiirto oli 3.3 ja tiistaina plussasin. Viime lauantaista asti päivittäin vuotanut hieman - lähinnä pyyhkiessä ja välillä ihan haleaa verta ja välillä selkeästi lutinuksia. Torstain hcg oli kuitenkin 241 (pp13 kuuluma normi 39-270) joten se on...
  3. A

    Lapsettomuus hoitoon menossa tai siellä jo:)

    Hei! Liittyisin palstailemaan kanssanne! Olen kohta 32v nainen ja mieheni 34v. Meillä on uusioperhe kuvio ja minulla on ennestään edellisestä suhteestani 12 ja 9-vuotiaat lapset sekä miehelläni edellisestä suhteesta 5-vuotias lapsi. Minulla on lisäksi takana 6keskenmenoa, rypäleraskaus sekä nyt...
  4. A

    * OYS 2011 hoidot *

    Palailen tänne palstailemaan. Pikkanen oli kuin olikin kiinnittynyt vuorostaan vasempaan munatorveen, joka luonnollisesti jouduttiin poistamaan. Ihanaa hoitoa sain ja kiitollinen oys:n hoitajille olen <3 Nyt sitten ivf-hoitoja kohden, kun molemmat munatorvet on jouduttu poistamaan...
  5. A

    * OYS 2011 hoidot *

    Nannukka, mitäs ultrassa löytyi? =) Piatu, kiitoskiitos! Varasin joo, meen oysiin 13.11 =) silloin on vasta 5+6 mutta pitäs kuitenkin jo varmasti näkyä että onko kohdun sisällä vai ei <3
  6. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Onkohan täällä elämää vielä tänään? t.hätähousu Mulla on dpo 16/17 meneillään. dpo12/13 sain haamun apteekin omalla ja siitä eteenpäin on tummunu jokapäivä ja nyt on melkein saman tummunen viiva kuin kontrolli.. mutta.. clearbluen digitesti antaa raskaana 1-2!! 2synnytystä, 6keskenmenoa...
  7. A

    Poppaskonstit, huuhaahoidot

    Täällä yks näihin hoitomuotoihin uskova! oikea munatorvi poistettu, vasen tukossa (kahdesti tarkistettu vuosina 2003 sekä kesällä 2013). Aloitin viime kierrossa clomifenit lääkärin kehoituksesta ja tammikuulle oli aika lapsettomuuspuolelle ivf-suunnitelmien aloittamiseksi. Kierrossa aloitin myös...
  8. A

    * OYS 2011 hoidot *

    Nipsu74 niiiin suuret pahoitteluni!!! <3 voin uskoa pystyväni jakamaan tuskasi - kohdunulkoisen, rypäleraskauden ja kuuden keskenmenon myötä. Toki itselläni oli kuvitelma normaalisti raskautumisesta vielä siihen saakka kunnes kohdunulkoinen vei ainoan toimivan munasarjan.. MUTTA anteeksi...
  9. A

    * OYS 2011 hoidot *

    Kiitos Piatu! Sain clomit kokeille vaikka vähän ihmettelinkin että miten sillä yhellä tukkeutuneella munatorvella tulisin helpommin clomien kanssa raskaaksi ;) mutta koska ovistikkuihinkaan en oo positiivista tulosta saanut niin testataan odotellessa tätäkin :) Kalevalaisella...
  10. A

    * OYS 2011 hoidot *

    heip kaikille! Olen uus tällä palstalla. Olen ollut kuumeilijoissa ja nyt alan ymmärtämään että on parempi hyväksyä ja siirtyä tälle puolelle. Raskasta, mutta toivottavasti kuumeilu jatkuu positiivisissa, joskin erilaisissa, merkeissä täälläkin!! Menetin siis oikean munatorveni kohdun...
  11. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Hei ja apuja kaivataan!! Eilen illalla dpo9, pregent stickillä miehenkin silmään selkeä haamuviiva! Tänään aamupäivällä 2,5h pissatauon jälkeen cb digi "ei ra kaana" (s puuttu :D). Fiksuna avasin ja toisessa liuskassa erittäin tumma viiva sekä vaaleampu viiva ja toisessa liuskassa yksi haalea...
  12. A

    kenelläkään diagnoosina...

    ...ettei munatorvesta ole läpikulkua kohtuun? itsellä siis oikea munanjohdin poistettu ulkoisen raskauden vuoksi heinäkuun alussa. Laparoskopiassa ei saatu läpikulkua vasemassa tubassakaan lainkaan. Leikannut lääkäri ei silti suostu uskomaan että tubassa olisi mitään vikaa. Oli kuuluma niin...
  13. A

    Clomifem-alkuiset monikkoraskaudet

    Lapsettomuus puolella ei varmaan tähän saa niinkään vastausta, kun ei taida kellään täällä olevista olla apua clomifeneista raskautumisessa niinkään vaan huomattavasti "järeämmät" aseet on kaikilla käytössä.
  14. A

    Hormoonikierukan poisto jälkeen raskaaksi?

    hormonikierukan poisto 19.5. Samasta kierrosta raskaaksi - rv6 todettiin kohdun ulkoinen raskaus. Munatorven poisto.
  15. A

    laitanpa tännekin kun en googlesta ole löytänyt mitään.. =)

    munatorvi tukossa vs. väliseinä? Onkos kellään tullut eteen vastaavaa.. Itseltäni jouduttiin juuri poistamaan oikean puoleinen munatorvi kohdunulkoisen raskauden vuoksi. laparoskopiassa oli samalla koetettu tehdä ruiskutus vasemman munatorven läpi, sillä olin jos v.03 käynyt...
  16. A

    munatorvi tukossa vs. väliseinä?

    Onkos kellään tullut eteen vastaavaa.. Itseltäni jouduttiin juuri poistamaan oikean puoleinen munatorvi kohdunulkoisen raskauden vuoksi laparoskopiassa oli samalla koetettu tehdä ruiskutus vasemman munatorven läpi, sillä olin jos v.03 käynyt munatorvienaukiolo tutkimuksessa ja tiesin että toinen...

Yhteistyössä