Hakutulokset

  1. V

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Minä myös olisin kiinnostunut tulemaan siihen seuraavaan facebook-ryhmään. Esitin silloin aiemmin sen toiveen, että se ryhmän nimi olisi sellainen neutraali (siltä varalta, että salaisuudesta huolimatta näkyy se nimi ulkopuolisille), mutta jutellaan näistä sitten lähempänä. :rolleyes...
  2. V

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Niin ja mulle saa päivittää lasketuksi ajaksi 25.12..
  3. V

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Heippa! Ihan ensiksi paljon tsemppiä syyselo ja SaaraW! :hug: Paljon on sinulla syyselo kestämistä nyt. Kirjoitit vielä siitä, että sulla aiemmat lapset on tulleet ennenaikaisina, joten toivotaan pitkää mahassa oloa nyt siellä olevalle vauvalle. Paljon voimia! Mun piti sulta kysellä siitä...
  4. V

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Tömpsis: Meillä on sellainen tilanne, että meillä mies on tällä hetkellä kotona esikoisen kanssa (vaihdettiin osia kun lapsi oli vuoden, eli viime vuoden lopulla, jotta molemmat saisi viettää lapsen kanssa aikaa kotona) ja mä olen töissä. Olen miettinyt useasti sitä, että miten ikinä selviäisin...
  5. V

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Mj. Mä tein silloin esikoisen odotusaikana aika paljon tutkimustyötä hyvien vaunujen löytämiseksi ja itse päädyin silloin Emmaljunga Duo Edge-vaunuihin. Niillä kyllä pääsee eteenpäin hangessa kuin hangessa. Aika jykevät ovat, eli eivät sovellu jos kaipaa kevyitä ja ketteriä vaunuja. Meillä...
  6. V

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Kiitos - nyt on ollut kyllä tosissaan huojentunut olo :) jotenkin kummallista kun vihdoin antoi itselleen luvan nauttia tästä raskaudesta, niin yhtäkkiä on jo puoliväli! Alku on mennyt ihan sumussa ja huomaamatta. Ja yhtäkkiä vatsakin on pömpähtänyt ulos, tuntuu että on vain pallo tuossa edessä...
  7. V

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Heippa piiitkästä aikaa! Mulla jäi palstan seuraaminen vähemmälle sen jälkeen, kun nt-ultrassa saimme hieman huonoja uutisia. Niskaturvotusta oli silloin n. 4 mm ja se järkytti maailmaa aika lailla. Ultrassa kävimme kesäkuun alussa ja vasta tällä viikolla saimme lapsivesipunktion tulokset...
  8. V

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    NeitiT etusivulta kans bongailin että meillä osuu LA ihan samaan :) meidän esikoinen kylläkin syntyi monta viikkoa etuajassa, joten voipi olla ettei tätäkään tarvitse odotella ihan tuonne saakka. Mikä teille tulee lasten ikäeroksi? Meillä tulee ikäeroa n. kaksi vuotta. Olisi saanut tulla...
  9. V

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Hei, täällä mukaan ilmoittautuu vielä yksi joulukuinen! Millään ei uskoisi, että tämä on totta. Mitään varsinaisia oireita ei ole... Mutta kaipa se täytyy uskoa kunnes toisin todistetaan :-) Nyt pitäisi olla rv 5+4, laskettu aika 21.12. ja toinen lapsi: 21.12. / Vivie / 30 v. / 2. lapsi En...

Yhteistyössä