Hakutulokset

  1. J

    Onko mieheni alkoholisti? Lähdenkö/jäänkö?

    ihan mielen kiinnosta kyselen. Mikä erityis oikeaus miehellä tissutella ? Millä tavalla alkoholi NYT VAIN KUULUU miehelle ?? höpö höpö sanon minä...
  2. J

    Onko mieheni alkoholisti? Lähdenkö/jäänkö?

    voi kurjuuus... Mun isäni oli ja on varmaaan edelleenkin alkoholisti.. Olen sen elämässäni kerran nähnyt, kaksi vuotta sitten. ja olen 22 vuotias, pian 23. Vaikea sanoa oikein mitään. Itsehän sinä ne päätökset teet.... Itse en katseli päivääkään, oon tosi armoton; ihan oman lapsuuteni takia...
  3. J

    Rakas, sinusta on tullut pullukka -ohjelma tänään

    Itsellä meni ihan koko ohjelma tänään sivu suun kun töissä olen yön. Oli kyllä päällä tv.... pitääpi kattoa uusintana. :D
  4. J

    2-vuotiaan nukuttamiseen apuja!

    Meillä ihan samaa kun mitä täältä nyt lueskelin.... Meidän tyttö 1v ja 9kk. Valvoi vauvana ekat 3kk --> koliikki kun oli 4 kuukauden helpotti hieman... mutta aina ollut oikein iktuinen ja sellastamarinaa, vaikkei mitää syytä olisikaan ja kaikki hyvin... No ennen joulua meillä kans siirryttiin...
  5. J

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Mukava lueskella näitä. Ja onnea plussanneille !! :) hienoa ! Täälä on 22 vuotias äiti. Esikoinen syntynyt 2010 heinäkuussa ja nuorempii syntynyt 2011 heinäkuussa. Ikäeroa heillä 1v ja 13 päivää.... Kolmannesta ollaan haaveiltu jo tovin. Meidän nuorimmaisen jälkeen, olen saanut kolme...
  6. J

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Me ollaaan seurusteltu ihan teneistä; molemmat oli 17 vuotiaita. Eli kuusi vuotta tulee nyt syyskuussa. Minä olen 22 pian 23 vuotias ja mies puolivuotta vanhempi. Kihloissa ollaan oltu 5 vuotta. Helmikuussa tuli 5 vuotta. Meillä on kaksi lasta ja haaveilemma kolmannesta. Esikoinen täyttää...
  7. J

    blogi

    Meidän perheen elämää tässä minun blogini :)

Yhteistyössä