Hakutulokset

  1. Kylmäkkö

    Kirjanpidosta jotain ymmärtävät...

    ... Jos on maksanut toiminimen tililtä laskun, mutta itse lasku on hävinnyt varmaan epähuomiossa roskikseen, niin ilmeisesti jää alvit saamatta? Kuinka toimisit asian suhteen?
  2. Kylmäkkö

    Ketä täällä nykyisin palstailee?

    Pidin pienen (vuoden) tauon palstalta. Onko täällä vielä räyhäkästä vääntöä ja villiä menoa :D ? Taitaa olla samoja nimimerkkejä edelleen areenalla, vai ?
  3. Kylmäkkö

    Starttiraha aloittelevalle yrittäjälle?

    Kuinka moni on saanut starttirahaa aloitellessaan yritystoimintaa? Missä päin Suomea yrität ja mikä ala?
  4. Kylmäkkö

    Onko Luciferista kuulunut mitään?

    Toivottavasti kaikki on ok ja on vaihtanut nimimerkkiä :). Tietääkö kukaan hänen vointia?
  5. Kylmäkkö

    Mitä tänään syödään?

    Mulla ei ole haisuakaan... Kertokaa vinkkejä :p
  6. Kylmäkkö

    Vuosimallisi?

    Mitä vuosimallia olet ? Mä olen -75 :p
  7. Kylmäkkö

    Meillä ukkostaa!

    Aivan mahtava syysukkonen täällä kaakkoisessa Suomessa :). Onko tänään ukkostanut muualla?
  8. Kylmäkkö

    Pakastepiparitaikinan säilyvyys ? Apuva!

    Löysin pakastimesta Sunnuntain piparitaikinan, tosin päiväys on mennyt elokuun alussa vanhaksi. Voikohan taikinan vielä käyttää, mitä luulette??
  9. Kylmäkkö

    Vanhempainillat!

    Käyttekö vanhempienilloissa? Koetteko ne tärkeiksi?
  10. Kylmäkkö

    Tv2 Inhimillinen Tekijä (lestadiolaisuus)

    Aika hurjan kuuloiselta kuulostaa tuo lestadiolaisuus naisen näkökulmasta.
  11. Kylmäkkö

    Lapsen polkupyörän koko ?

    Minkä kokoinen polkupyörä teidän ekaluokkalaisella on?
  12. Kylmäkkö

    Suosittele nettikauppoja!

    Missä nettikaupoissa surffailette ja mistä olette tilaillut tuotteita?
  13. Kylmäkkö

    Ekalokkalaisten vanhemmat! Kaipaisin kokemuksia koulun aloitukseen

    Kuinka kauan saattelitte aamulla ekaluokkalaisen kouluun? Kuinka pitkä koulumatka? Tyttö vai poika, arka vai rohkea :)? Pyörällä vai kävellen?
  14. Kylmäkkö

    Erityislapsi?

    Minkälainen lapsi on erityislapsi? Onko erityislapsi erityislapsi jonkun diagnoosin jälkeen? Kuka tekee diagnoosin, onko se luotettava? Tuleeko erityislapsesta erityisaikuinen?
  15. Kylmäkkö

    Kuinka hoidat mielenterveyttäsi? Eli..

    .. Onko sulla sellaisia toimintoja, tapoja, harrastuksia tms, jotka lataavat sun nuppia kondikseen :)? Itse opiskelen työn ohella vierasta kieltä, käyn metsässä marjastamassa/sienestämässä ja lueskelen iltaisin hiljaisuudessa.
  16. Kylmäkkö

    Ideoita Aronian käyttöön?

    Mulla on pihassa Aronia-pensaita. Marja itsessään on mun mielestä pahan makuinen, mutta olisiko kenelläkään vinkkejä, mitä niistä voisi tehdä?
  17. Kylmäkkö

    Aurinkoiselle etupihalle pensas tai muu kasvi/kasveja??

    Tarvitsisin helppohoitoisen, kauniin hitaasti kasvavan pensaan tai muun kasvin etupihalle. Pihalle porottaa aurinko, enkä ehdi kauheasti hoitaa pihaa kesällä. Havukasveja en halua. Vinkkejä, kiitos.
  18. Kylmäkkö

    Vuokratuolilaiset!

    Haluaisin erilaisia kokemuksia vuokratuolilla työskenneiltä! Kumpi on parempi kiinteä vai prosenttiosuus? Mitä vuokraasi sisältyi? Kokemuksia kehiin, kiitos :).
  19. Kylmäkkö

    Voinko olla työnhakija samalla ...

    Kun olen ihan vakkariduunissa? En ole pitkään aikaan tutustunut Mol.fi- sivustoon ja nyt mietinkin työpaikan mahdollista vaihdosta. En tietenkään haluaisi kenenkään tietävän tästä vielä.
  20. Kylmäkkö

    Minkä kokoisia teidän 7-vuotiaat ovat?

    Meillä poika 126cm ja 26kg. Entä muilla?

Yhteistyössä