Hakutulokset

  1. Jewe121212

    Milloin tunsit vauvan ensiliikkeet?

    Rv17 tunsin ensimmäiset kunnon liikkeet :)
  2. Jewe121212

    paljon teillä on ikäeroa sun ja puolisosi välillä

    Meillä vain vuosi ikäeroa(Mies vanhempi). 3 vuotta ollaan yhdessä oltu, 2 vuotta kihloissa ja 5kk poika :)
  3. Jewe121212

    Lähihoitajan työ, raskaus ja työstä poisjäänti?

    Olin töissä mielenterveys- ja päihdekuntoutujien kanssa ja ihan loppuun asti mentiin töitä tehden. Stressin takia kylläkin rv20 alkoi ennenaikaiset supistukset, puolentoista viikon sairasloma ja taas töihin. Ymmärrän kyllä lähäreitä oikein hyvin, ketkä raskaana, eivätkä loppuun asti jaksa tehdä...
  4. Jewe121212

    Voinko olla raskaana?

    Käytin yazeja vuoden verran kunnes huomasin olevani raskaana :) Ainuttakaan pilleriä en ollut unohtanut ja joka ikinen päivä otin samaan kellonaikaan, koska täsmällisyyshän noissa pillereissä on hyvä! Pillerit tai ainakaan yazit kun eivät ole 100% varmoja, joten suosittelen myös testin tekemistä...
  5. Jewe121212

    Monennella viikolla tunsit liikkeet?

    Se on hyvin mahdollista olla raskaana vaikka olisikin vuotoa. Se on sitä ns. kiinnittymisvuotoa. Itsellä tuli niukasti vuotoa vielä silloinkin, kun olin raskaana kahdennella kuulla ja aikaisemmin tekemäni testi näytti ensin negaa, mutta myöhemmin oli tullut haamuviiva. Itse tunsin ihan selkeät...
  6. Jewe121212

    Kysely nuoret mammat! :-)

    1. Olen 19v :) 2. Ei ole, yllättävää kyllä. 3. Puhelimessa kerroin vaikka asian olisin mielummin kasvotusten halunnut kertoa. Siihen ei kuitenkaan silloin ollut mahdollisuutta, kun eri paikkakunnalla asun. Shokkihan se ensimmäisen päivän verran oli, mutta jo toisena päivänä isovanhemmat...

Yhteistyössä