Hakutulokset

  1. J

    Lämmitättekö jo kotia ?

    Mitä tehdä kun tosiaan lämmitämme pönttöuunilla ja nuohottu muutama kk sitten ja jos yhden päivänkin lämmittämättä, syntyy ilmalukko ja muutenkin joka kerta kun lämmittää tuppaa hiukan savua sisälle ainakun tarkastaa syttykö tai jos lisää puita yms et ripee pitää olla. Ikäbä kun savu jää...
  2. J

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Vauvahaaveelle ja Sapulle Jaksamisia ja voimahaleja!
  3. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Onnea Heiidihh tuplauutisista!! Varmasti ihanan hämmentävää! :)
  4. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Mut pistetää painon takia vaikka ylipainoo ei olu juur nimeksikään.... onhan se hyvä mut muutenkaa tapana mussutella herkkuja ja sipejä inhonnu aina yms.. jotenki olo et normaalikokosia valvotaan ja arvostellaan... jos on normaalii isompi lantio ni pistetään lihavuuden piikkiin. Sori avautuminen...
  5. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Jaziemilylle Onnea kaksosista!! :) Meenaatko udella sukupuolta pienokaisista? Tuleeko kummatkin vai miten :) Tuli itel mielee kun ootte käyny useasti ja eri viikoilla neuvolassa ni soittelin aikaa ku neuvolatätskä jäi lomalle ja tääl melko surkee tilanne henkilökunnan kannalta. Viimeksi kun...
  6. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Voi! heidulille voimia!!! Ei tämmöisiä uutisia toivoisi lainkaan!
  7. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Onko teillä muilla tullut mielialat todella herkiksi ja tuntuu että kiukkunen koko ajan. Kaikki mahdollinen väärin tehty tai muu pieni asia v*tuttaa niin suunnattomasti ja tuntuu et kaikki kaatuu niskaa... ensimmäisenä toki uhrina johon purkaa on mies joka tosiaan tuntuu tekevän kaikki väärin...
  8. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Onnea kommervenkki pienokaisesta :) toivottavasti kaikki menee putkeen. Hurjalta tuo kuullosti mutta ihanaa että on kuitenkin mahdollisuus! Mutta miten itse otat. Kun olitte sopineet ettei lapsia tule? Mahtavat kaikki asiat myllertää mielessä.
  9. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Itellä kans suurena suklaan ystävänä ei suklaa ja makeat mee alas sitte millään. Mut auta armias ku haistaa hampurilaisen. Se liha ja ne mausteet. Kaikkein paras hesen ruishamppari tai megahamppari. Muissa ne mausteet yms ei maistu ja haisevat hirveille :D sit pullan tuoksu ällöttää :D ja sit...
  10. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Mulla maha turvonnu miehen mielestä söpöksi palloksi :D odottelee jo varsinaista vauvamasua ja puhelee mielellään masulle. Yritä ny siinä olla vakavana :D Kyllä se pian alkaa kuulemaan :) ainakin äänet tulevat tutuksi. Ruokahalu vieläkin nolla ja etovaa oloa aina sillon tällön. Väsymys senkun...
  11. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    eltsulle voimahalauksia!!! Tuntuu että itellä aivan liian pitkä aika toi reilu 2 viikkoa ekaan ultraan. Jääyävää tää odottelu ja jos tosiaan kaikki ei ole ok... pienetkin vastoinkäymiset tuntuvat vain pahentavan tätä hirmuista hormonihirviö aikaa..
  12. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Voimia -panskulle-!!! Itte pystyin lopettaa tupakoinnin seinään kun ällöttää pelkkä haju ja maistu aivan järkyttävältä. Ihan hyvä :)
  13. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Mulla tuntunu aiemmin :) ja itelläniki ollu alusta lähtien foolihappo ja sen jälkeen minisun mama misdä kaikki tarvittavat. Hiukan helppaa. Aluksi oli kans jatkuvaa etovaa oloa mutta ei oksentelua ja loppunut ettei viimeaikoina ole ollut.
  14. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Apua, ihanan hyviä ultrauutisia. Nyt alkaa ittee karmii ultra joka 8.8. Nyt kun tuntuu ettei oireita oo kuin väsymys enään. Vaikkakin mitään negatiivisia oireita ei olekkaan ollut eikä vuotoja mutta silti. Houkuttelis käydä varhaisultrassa myös kattomassa että varmasti on kaikki ok ennen...
  15. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Voimia -pansku-!! Huomenna paremmilla laitteilla ja sitten varmuus.
  16. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Onko teillä muuten kokemusta noista kotiin ostettavista Angelsounds Dopplereista? Tekisi niin mieli ostaa sellainen kotiin :)
  17. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Ihana lueskella täälä positiivisista asioista ja tämän hetkisistä tuntemuksista teillä muilla. Itselläni tosiaan esikoinen tulossa ja hirmuisesti jännittäen millä tolalla tuola masussa ollaan. Ja vointeja niille joita suru kohdannut. Itselläni ei keskenmenoja ole ollut, mutta äidilläni oli ennen...
  18. J

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Olis uusi pinoon :) 18.2/ JustSe / 20 / 1. Lapsi / satKS 19.6 pärähti plussa testiin ja viikkoja nyt 9+0. Tän hetkiset tuntemukset ja oireet. Väsymys on todellinen riesa, töissä ei tahdo jaksaa. Öllötys satunnaisesti pitkin päivää, erittäin herkkä hajuaisti. Joskus tekis mieli mennä...
  19. J

    Hiusten värjäys suoraväreillä/ kevytväreillä raskauden aikana.

    Piti tulla kyselemään millain teille ohjeistettu hiusten värjäämisen suhteen. Itse olen käyttänyt cybershopin punaista liukuväriä/ suoraväriä. Niissä ei ole peroksidia yms mutta monet varoittaneet tummista hiusväreistä ja punaisista. Nyt olen plussaamisen jälkeen yhden kerran värjännyt sillä...
  20. J

    Yrittävien ja plussanneiden kokemuksia ja oireita! Kierukan jälkeen tai ilman.

    Kiitoksia!! :) Iloinen olen kun kirukan jälkeen tärppäsi suht nopeasti eikä keritty stressaamaan ja ei mennyt väkisin yrityämiseksi.

Yhteistyössä