Hakutulokset

  1. K

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Heipsan. Siis olen varmasti aivan umpio mutta siis miten mä löydän sen fb:sta sen osoitteen kenelle laittaa se pyyntö jotta pääsisi mukaan. Olisi kiva jatkossa osallistua keskusteluihin sielläkin päin. Jos sellaiset rautalankaohjeet :)
  2. K

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Heipsan. Ajattelin liittyä remmiin. Meillä siis toinen lapsi tulossa ja la on näillänäkymin 16.10.2013. Nyt siis ollaan menossa viikoilla 17+6. Pelottaa jo kovin, esikoispoikamme on nyt reilu 1v2kk ja havaittavissa alkaa olemaan jo uhmaa. Hirmuisia kehityspyrähdyksiä on myös hyvin nopeaa...
  3. K

    Perhe-elämää meillä.

    Niin. Ei siis mieheni koskaan ole meidän virallisen seurustelun aikana ollut muiden kanssa.. Ainakaan tietääkseni. Jostain syystä mä kuitenkin luotan häneen, tyhmyyttäni taikka viisauttani. Joskus keskustelemme yleisesti ottaen uskottomuudesta mieheni kanssa. Hän joskus aikoinaan tokaisi...
  4. K

    Perhe-elämää meillä.

    Heips. Olen siis nyt pienen perheen äiti. Poikamme on nyt n. 1v2kk ja seuraava lapsi syntynee nyt lokakuussa sitten. Olen siis itse nyt 21-vuotias ja mieheni 29-vuotias ja toisinaan mietinkin että olemmekohan ihan samalla linjoilla ikäerommekin vuoksi, vaikkakaan ei meillä mitään älytöntä...

Yhteistyössä