Hakutulokset

  1. R

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Nyt tipahti postista kutsu NKL:lle np-ultraan 20.6. Eli silloin on sitten 12+1 menossa... oih, silloin voisi sitten jo alkaa olla "julkisesti" raskaana, nyt sitä pitää vielä salaisuutta suurinpiirtein omanaan. Kyllä tuota seulontaa hieman pelkään, edellisessä raskaudessa jäin siinä kiinni...
  2. R

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Happymum, ei kuulemma voi enää etukäteen valita synnytyspaikkaa pk-seudulla, mutta voi sitten soittaa ennen lähtöä esim. NKL:lle ja kysyä pääseekö sinne. Kättärille ehkä kuitenkin. Neuvolantäti sanoi että NKL on lisännyt ultra-aikoja eli oletan että sinne np-ultraan. Verikoe pitää tehdä 10+0 tai...
  3. R

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Onpas paljon jo ihmisiä ja tarinaa, ihana juttu! Itse olen paininut uupumuksen kanssa ja sairaslomallakin joutunut tässä olemaan, nyt töissä ja kiinni normaalissa elämässä enemmän, sitä kyllä arvostaa! Mullahan oli IVF hoito taustalla ja kävin sitten klinikalla alkuraskauden ultrassa...
  4. R

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Tsemppiä Liz, luotetaan siihen että sinullekin vielä se lapsi tulee! Paljonhan meitä keskenmenonkin kokeneita on. Itsellä alkoi kasvava epäilys tiistai-iltana kun alavatsaa alkoi vihlomaan, ennen ei ole sellaista ollut. Pienikin tärähdys tai liike sai tosi kipeän vihlaisun aikaan ja kun...
  5. R

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Enkuli: Minullakin on molemmat menneet toista viikkoa yli, joten ehkä sittenkin törmätään :) Olen synnyttänyt aikaisemmin Naistenklinikalla joten remontin takia vaihto Kättärille vähän mietityttää. No, sinne on vielä matkaa, katsotaan ultrat ensin! Menen ensi pe eli 7+1 yksityiselle, en...
  6. R

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Hei, liittyisin ketjuun uutena, jos sopii :) 2.1.2014 / Raparrperi / 37 / kolmas / Kättäri Täällä ollaan nyt 6+1 menossa. Alku on ollut kuoppaista, IVF hoidolla aloitettiin ja kaikki tuntuikin menevän hyvin (plussa!) kunnes sairastuin hyperstimulaatioon ja jouduin viikoksi sairaalahoitoon...

Yhteistyössä