Hakutulokset

  1. H

    Missä iässä vauvasi alkoi nukkumaan täysiä öitä?

    Täydellä yöllä tarkoitan ainakin 8 tuntia yössä.
  2. H

    Myötä ja vastoinkäymisissä...

    \ Mutta onko se nyt niin ihanaa olla yksinkään? Paras kaveri ja ihminen, jonka kanssa kaiken on jakanut, poissa. Itse en taida olla niitä yksinasujia, joiden mielestä sinkkuna on hauskaa. Mielestäni huonompikin avioliitto on parempi vaihtoehto ja siltä pohjalta yrittää luoda yhteisä onnen hetkiä.
  3. H

    Pettäjät, kertokaa

    On kiva lukea muiden ajatuksia asiasta. San hyviä näkökulmia asiaan. Itse kun olen niin naiivi tällaisen suhteen. Minulle avioliitto on jotenkin pyhä asia, että en yksinkertaisesti osaa ajatella eroa. Olen vakaasti sitä mieltä, että lupauksesta myötä- ja vastoinkäymisissä pitää pitää kiinni...
  4. H

    Pettäjät, kertokaa

    Te, joilla on kokemusta pettämisestä, kertokaa minulle, miten olette asiaa ajatelleet? Ennen kaikkea minua kiinnostaa naisten näkökulma. Olenkin kirjoitellut toiseen ketjuun omasta tilanteestani, joka on tällä hetkellä se, että vuoden olemme olleet naimisissa ja ensimmäinen lapsi tulossa ja nyt...
  5. H

    mieheni pettää

    Minun on vaan niin vaikea luopua miehestäni. En osaa ajatella elämää ilman häntä. Hän on kaikkea mitä olen miehestä toivonut, vaikkakin nyt tuli tämä tilanne. Minua pelottaa niin paljon, kuinka pärjään vastasyntyneen kanssa, kun on kavereiden lapsenhoitoa katsonut ja se tuntuu välillä niin...
  6. H

    mieheni pettää

    No, juuri sen jälkeen, kun viimeksi tänne kirjoitin, mieheni kertoi toisesta naisesta. Sanoi, että sitä on jatkunut 3-4kk. Sanoi, että hänellä on voimakkaita tunteita tätä naista kohtaan. Niin voimakkaita, että hänen tunteensa tätä vauvaa kohtaan jäävät toiseksi. Sanoi, että hänestä tuntuu, että...
  7. H

    mieheni pettää

    Tuntuu hirveälle lukea näitä tekstejä, kun huomaa, miten paljon näitä ongelmia on, vaikka toisaalta täältä saa sitä erittäin kaivattua tukea ja on ihana lukea, miten muut ovat asioitaan selvittäneet. Olen itsekin nimittäin samantyylisessä tilanteessa, olen raskaana viidennellä kuulla, olemme...
  8. H

    kuka, ei aukee

    ei................ :(
  9. H

    kuka, ei aukee

    siis ei aukee...........
  10. H

    "kuka" kerro........

    silleen@..................
  11. H

    "kuka" kerro........

    No koitapa vaikka silleen suomi 24
  12. H

    "kuka" kerro........

    Tää on aika mielenkiintoista.............. jaa miten KOVASTI
  13. H

    "kuka" kerro........

    Katotaan illalla............ Taas kesken työpäivän tääl.............
  14. H

    "kuka" kerro........

    mitä lupaat jos peräti vastaisin Sinulle........ vai petynkö
  15. H

    Juttelisko joku mun kans silleen........

    Ok! Mutta voi olla että menee iltaa, mutta palataan asiaan!
  16. H

    Juttelisko joku mun kans silleen........

    Miksi........... B) olisin halunnut tietää............ no joo......... antaa olla............ harmi!
  17. H

    Juttelisko joku mun kans silleen........

    Harmi................. Luen joskus itsekin kiihottavia, eroottisia tarinoita...... Ja voipi olla että olisimme, ehkä saaneet sellaisen syntymään...... Oletko ihan varma...............
  18. H

    Juttelisko joku mun kans silleen........

    Haluan sen tässä............... ja vaikka näin aamulla..........
  19. H

    Juttelisko joku mun kans silleen........

    "kuka" tuletko vielä jatkamaan, jos niin milloin? Kaipaan edelleen sellaista kiihottavaa, eroottista tarinaa................

Yhteistyössä