Hakutulokset

  1. H

    Missä iässä vauvasi alkoi nukkumaan täysiä öitä?

    Täydellä yöllä tarkoitan ainakin 8 tuntia yössä.
  2. H

    Pettäjät, kertokaa

    Te, joilla on kokemusta pettämisestä, kertokaa minulle, miten olette asiaa ajatelleet? Ennen kaikkea minua kiinnostaa naisten näkökulma. Olenkin kirjoitellut toiseen ketjuun omasta tilanteestani, joka on tällä hetkellä se, että vuoden olemme olleet naimisissa ja ensimmäinen lapsi tulossa ja nyt...
  3. H

    kuka, ei aukee

    siis ei aukee...........
  4. H

    "kuka" kerro........

    mitä lupaat jos peräti vastaisin Sinulle........ vai petynkö
  5. H

    kuka, mihin katosit?

    Jatketaan.....................
  6. H

    Juttelisko joku mun kans silleen........

    siis silleen................
  7. H

    Laparoskopia

    Kertokaapa miten on mennyt ja kuinka toivuitte? Minulla edessä jouluviikolla myooman poisto tällä tavoin. Äsken lueskelin netistä komplikaatioista ja nyt AHDISTAA. Ikinä en ole missään leikkauksessa ollut. Kaiken kestäisi jos saisi sen pienen...
  8. H

    Ensimmäinen käynti

    Hei, Tämä on varmaan jo loppuunkoluttu aihe. En kuitenkaan kohtuullisella katsauksella löytänyt edellisiä ketjuja. Tilasin meille yhteisen ensimmäisen tutkimusajan lapsettomuuden johdosta. Miten olette hyvät kanssasisaret menetelleet, onko mies ollut kokoajan vieressä tutkimuksien ajan? Jotenkin...
  9. H

    Klinikka/lääkärisuosituksia pääkaupunkiseudulla

    Onko hyviä/huonoja kokemuksia päkaupunkiseudun klinikoista? Pillerit olen jättänyt viime marraskuussa pois. Kuukautiset ovat tässä hiljalleen typistyneet 1-2 vrk:den pituisiksi. En jaksa enää odottaa, kun eihän tuollainen kierto nyt normalia ole.
  10. H

    aikaansaamaton mies:(

    Miten sitä saisi tuohon mieheen vähän lisää virtaa ja reippautta??Mies on vasta vähän yli 30v ja niin aikaansaamaton että :\| ..meillä on kolme lasta ja minä kotiäitinä ja pyöritän aikalailla siis kokonaan meidän arkea..mies siis työssä.Mutta sitten töiden jälkeen mies ei jaksa tai häntä ei...

Yhteistyössä