Hakutulokset

  1. B

    Aikainen plussa!

    No se neuvolatäti kenelle soitin niin laski miun raskausviikot.. mutta netissä jos laskee niin ne vähän eroaa, näyttää että olisi muutaman päivän pidemmällä.. se sitten varmistuu ajan myötä :) 4+0 mennään täälläkin.. kuukautiset neljättä päivää jo myöhässä.. joten kai kaikki on ok :D Onhan se...
  2. B

    Aikainen plussa!

    Kerron vielä että HCG-arvoni oli 560 eilen otetussa verikokeessa. Ja tarkalleen jos kuukautisista lasketaan olen viikolla 3+6... tämä tarkka viikkomäärä selviytyy sitten ultrassa joskus.. mutta että näin.. kuulemma hyvä oli arvo.. :) <3 <3 <3
  3. B

    Aikainen plussa!

    ONNEA! :) Juu.. miulla oli tosi tumma plussa jo heti perjantaina.. ja lauantaina näytti se digitaalinen 2-3 viikkoa.. :) Nooh.. Tänään kipitin käymään verikokeessa että saan tietää HCG arvoni että onko se lähteny hyvin nousuun.. Huomenna saan tietää vastauksen.. ekan neuvola ajan sain 21.8 :)...
  4. B

    Aikainen plussa!

    Hei! Vihdoin se tapahtui.. raskaustesti näytti plussaa <3 Sitä lähdinkin kyselemään että.. viimeiset kuukautiseni olivat 4.7 ja tänään 29.7 piti alkaa seuraavat.. kiertoni on 25 päivää.. Plussasin siis jo 26.7 päivä eli neljä päivää ennen kuin kuukautisten piti alkaa... Aikasessa vaiheessa...
  5. B

    Clomifenin aloittaminen..

    Kiitos vastauksesta! :) Tänään vuotoa vähän enempi mutta ei siltikään normaalilta näytä.. katsellaan :D
  6. B

    Clomifenin aloittaminen..

    Hei! Minun pitäisi aloittaa clomifenit kp 3-7.. Nyt eilen päivällä minulla tuli kerran paperiin vessassa käydessäni verta, kuitenkin kirkkaan punaista, aivan kuin keskellä vuotopäiviä.. ei siis rusehtavaa ym.. no se loppui siltä päivältä siihen. Siteeseen ei ole tullut ollenkaan.. Tänään...

Yhteistyössä