Hakutulokset

  1. P

    Tammikuun tähtöset 2014 elokuussa

    Kolibrinkukka, nou hätä :) Harvemmin nuo lapsukaiset taitavat tulla "tilattuna" päivänä :D Ei tämä niin päivän päälle ole (ja sitten kaivetaan yhdessä tämä kommentti, kun viimeiset päivät menevät madellen eteenpäin ja kun olen niiiiiiin kypsä tähän olotilaan) :whistle:
  2. P

    Tammikuun tähtöset 2014 elokuussa

    Kolibrinkukka, voisikohan tämän ottaa ennustuksena, kun laitoit mut jo 17. päivälle? ;)
  3. P

    Tammikuun tähtöset 2014 elokuussa

    Ihanaa syyskuuta naiset :flower: Nyt oikein hävettää, kun edellisestä kirjoituksesta on reippaasti aikaa... :whistle: Piti ihan katsoa, mitä tänne on viimeksi raapustellut! Noh, tuota noin niin, flunssasta ainakin ollaan parannuttu :D Kastamisesta on ollut puhetta. Meille on tulossa...
  4. P

    Tammikuun tähtöset 2014 elokuussa

    Heips kaikille pitkästä aikaa ja tervetuloa uusille :wave: Kirppu.81:lle paljon voimia ja :hug: Täällä on ollut koko perhe nuha/flunssakierteessä. Vielä ollaan minä ja vanhin lapsi kipeenä : / Ääh. Tämä pöpö ei tunnu menevän millään ohi! Päivät ovat menneet nukkuessa, niistäessä ja...
  5. P

    Tammikuun tähtöset 2014 elokuussa

    Heipä hei kaikki ihanat piiiiiitkästä aikaa :wave: -miude- Suru-uutinen tavoitti vasta tänään. Olen todella pahoillani teidän puolesta :( Masun koskettelusta: Riippuu ihan siitä kuka tulee lähentelemään :) Jos tulee puolituttu/joku ihan outo niin en tykkää. Ystävät saa hiplailla :D Toki...
  6. P

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Tervetuloa uusille :wave: Raskaudesta kertominen: Täällä tietää jo kaikki :D Masu on kasvanut reippaaseen tahtiin, ja ei tätä kyllä piilottele enää millään :) Sukulaisten hössötyksestä: Meillä ei onneksi ole tätä vaaraa. Neljäs tulossa, niin lähinnä vaan päivittelevät kun noin menivät...
  7. P

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Pikaiset päivitykset täältä vuoteen pohjalta! Hengissä ollaan ;) Tervetuloa Denim! Kiva saada mukaan uusia :) Pahoinvoinnista: Täältä ilmoittautuu myös yksi, joka todennäköisesti menee päivisin liian vähillä kaloreilla :/ Ei vaan pysty vieläkään syömään oikein mitään, ja jos syö, niin masu...
  8. P

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Pikainen tervehdys :wave: Himoista: Mulla on himot pysyneet toistaiseksi perusruuissa. Tomaatit, aprikoosit, ruisleipä ja mansikat ovat nyt kovaa valuuttaa :) Ruisleivän kanssa olen tarkka: leivän pitää olla pari päivää seissyttä (=kuivaa) ja päällä pitää olla Oltermannia (19%), savustettua...
  9. P

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Tervetuloa uusille ja onnea hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneille :) Täältä ilmoittautuu myös yksi törpön miehen kanssa elävä nainen! Lastenhoito ja kodinhoito kaatuvat mun niskaani. Samoin valvominen kuopuksen kanssa. Päivisinkään ei saa nukkua... Eilen olin valmis kuristamaan ukon, kun...
  10. P

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Tervetuloa uusille :wave: Mukavaa, kun tulee lisää odottajia! :) Onnea hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneille :flower: Silkki14 ja Burmilla: Tsemppiä molemmille :hug: Toivotaan, että Silkki14 saa seuraavassa ultrassa hyviä uutisia! Burmillalle lämmin hali ja tsemppiä alkuraskauden...
  11. P

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneille! :flower: Ihanaa! Lisää näitä :) sariza82: Tsemppiä pahoinvoinnin keskellä elämiseen. Huh, sua ei kyllä ole helpolla päästetty : / Omat vaivat tuntuvat nyt aika mitättömiltä... Imetysliiveistä on ollut juttua: Olen kokeillut lähes kaiken...
  12. P

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Pikaiset päivitykset täältä Tampereelta :wave: Heti alkuun ultrakuulumisia: Ultrassa siis käyty, ja siellä oli kaikki hyvin! Pikkuinen vastasi viikkoja erittäin hyvin. Ultran mukaan laskettu aika olisi 19.1, kun menkkojen mukaan se olisi 18.1 :) Laskettua aikaa ei lähdetty vaihtamaan, mutta...
  13. P

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Tervetuloa Burmilla :) Ihania uutisia Teto :heart: Mulle tulee herkästi turvotusta, jos ruokavalio muuttuu yhtään suolaisempaan suuntaan. Esimerkiksi ihan peruskanasalaatti riittää keräämään nesteitä : / Olen syönyt aamuisin ananasta, ja jättänyt suosilla kahvit/teet juomatta. Se auttaa jo...
  14. P

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Viimeinen kesäkuinen tervehdys :wave: Onko teillä muilla jo alkaneet pahoinvoinnit helpottaa ja olot tasaantua? Mulle on tullut pieniä hetkiä päivään, kun ei ole huono olo :) JEE!!! Nyt huomaan pahoinvoinnin iskevän heti syömisen jälkeen. On tässäkin ongelma... Jos et syö = huono olo, ja...
  15. P

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Hui, täällä on ollut muutamilla odottajilla jännät paikat! Onneksi kaikki on ollut kuitenkin hyvin :) Liikkeiden tuntemisesta ja synnytyksistä on ollut puhetta. Esikosta tunsin ensimmäiset liikkeet ~16 ja kahdesta seuraavasta ~14 raskausviikoilla. Jotain satunnaista kuplintaa on ollut...
  16. P

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Paljon on jälleen ollut puhetta eri asioista :) Mukavaa, kun juttua riittää! Ihania ultrakuulumisiakin olemme saaneet jälleen lukea :heart: Voimia epävarmuuden kanssa eläville :hug: Pikkutähtönen, kuinka siellä voidaan? Toivottavasti kaikki on hyvin. Ikäeroista: Meillä on lapset...
  17. P

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Iltaa ihanat :) Puolukkaiselle lämmin halaus :hug: Ssann: Toivottavasti kaikki olisi hyvin seuraavassa ultrassa! Tsemppiä :hug: sariza82: Toivottavasti painosi ei ole enää tippunut ja olet jo saanut avun. Tuntuu kyllä hurjalta määrältä tuo 8kg! Hui :O Alexandra89: No voi huh huh...
  18. P

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Pikaiset päivitykset täältä Tampereelta! Mukavaa, kun uusia odottajia tulee mukaan! Tervetuloa :flower: Ja jälleen ihania ultrauutisia :heart: Jee! Näitä lisää :) Liitoskivut: Kai se vaan on todettava, että tämä inhottava vaiva on alkanut : / Häpyluun yllä ja nivusissa vihloo, kun olen...
  19. P

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Heips pitkästä aikaa :wave: Oih, ihania ultrakuulumisia täällä ollut! Oikein paljon onnea :heart: Täällä pitää vielä odotella kaksi piiiiiiiiitkää viikkoa. Huoh :) Tyttö- ja poikaoloista/toiveista: Toivon salaa pientä prinssiä, ja mulla saattaisi ehkä jopa ollakin vähän poikaolo ;)...
  20. P

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    valpuri92: Mikäli syy ei löydy pesuaineista, kannattaa alkaa pitämään ruokapäiväkirjaa ja samalla kirjata ylös kaikki ihomuutokset. Myös ripuli ja limaisuus/tukkoisuus voi olla oireena! Ai niin, imetätkö vielä? Silloin kannattaa itsekin pitää ruokapäiväkirjaa. Tässä on melkoinen työ, mutta tämä...

Yhteistyössä