Hakutulokset

  1. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    Minulla kävi makeiden suhteen, niin, että aluksi ällötti kaikki makea, sitten kun sairaalareissulla laihduin pari-kollme kiloa, niin sen jälkeen on jäätelö maistunut. Onneksi olen saanut itseäni niskasta kiinni, niin ettei jäätelöä kulu joka päivä. Sain muuten diagnoosinkin, nämä kivut on...
  2. L

    Englannin taitajat, apuja

    Tässä esim. Exposure vastaavassa yhteydessä: Psychological Science
  3. L

    Englannin taitajat, apuja

    Exposure
  4. L

    imatra/lappeenranta alueen äitejä? :)

    Hei. Tässä Imatralta 31-vuotias ensiodottaja. Minulla la on lokakuussa. Olen asunut paikkakunnalla vasta pari vuotta.
  5. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Dita, ei tulehdusarvot noussu mulla.
  6. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Hei, Leijonamama! Menin sairaalaan umpisuolentulehdus epäilyn kanssa (mahottomat kivut). Lähdin sieltä sairaalasta ilman, että kipujen (jotka yhä jatkuvat) tarkkaa syytä saatiin selville. Umpisuolenlisäkettä ei saatu näkymään ultralla eikä magneettikuvalla. On kuulemma sisäelimet ja suolet...
  7. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Minun neuvola-aika peruuntui, uusi neuvola-aika on 29.5. Tämä mamma vietti masuasukkinsa kanssa 5 vrk sairaalassa. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Masunasu voi hyvin ja äitikin jo jotenkin pärjäilee. Sairaslomaa on seuraavat kaksi viikkoa. Jännitti kyllä, kun oli kovat kivut, mutta sairaalassa...
  8. L

    Huomio Lappeenranta!

    Eka vauva -kerho Koulukatu 10:ssä on tarkoitettu esikoisen saaneille perheille. Perhekerhot Joutsenon seurakunnan alueella: Korvenkylän srk-koti (Harmaakalliontie 2) MA klo 9-11 Keskuspappila (Penttiläntie 7) TI klo 9-11 Lampikangas (Piranapolku 1) TO klo 9-11 Pulpin srk-talo (Linjatie...
  9. L

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Täälläkin vielä uusi Loka-mamma ilmoittautuu. Laskettuaika on 26.10 ja synnytyssairaala on EKKS. Ikää on itsellä 30 ja rapiat ja olin valmistautunut muutaman vuoden "vauvaprojektiin", mutta kas kummaa heti toisesta kierrosta ehkäisyn lopettamisen jälkeen räpsähdin raskaaksi. Masuasukki on vilkas...

Yhteistyössä