Hakutulokset

  1. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Onnea kaikille vauvautuneille! :) Jäänyt multa hehkuttamatta, eli 26.10. tuli meidän prinsessa vauhdilla maailmaan. Heräsin yöllä joskus 3.45 kun meni vedet kertarysäyksellä ja siitä vartin verran eteenpäin niin kipeet supistukset 5min välein. 1,5h selvisin kotona, sit oli pakko lähtee...
  2. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Phoebes: En tosiaan saanut juurikaan järkevää selkoa ko. herrasta. Ja multa ei edes katsonut paikkoja, pelkästään ultrasi.. Kauhee ukko kertakaikkiaan! Onnea taas vauvautuneille, voi kun kohta pääsis itsekin sille listalle! Se olis sitten 39+0 POKS! Eilen ja tänään käyty kirppiksillä...
  3. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Onkohan Phoebes käynyt Kättärillä kontrollissa? Kuulostaa niin samalta idioottilääkäriltä, jolla eilen kävin ja oli kyllä tooooodella turha reissu.. Mulla käynnin syynä samana pysynyt sf-mitta ja raskausmyrkytysoireilu, mutta tuntui että tuhlasin arvokkaan lääkärin aikaa vaan, ei tehnyt juur...
  4. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Täällä POKS 38+0 ja ei merkkiäkään jakautumisesta. Enpä olekaan aikoihin tänne kirjoitellut, lukemassa käynyt kuitenkin päivittäin. Paljon onnea vauvautuneille! Täällä vointi vaihdellut reilusti, nyt turvoksissa kuin mikä! Viikonloppu mennyt reilusti touhutessa, ja nyt vähän kauhulla...
  5. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Heinäkuussa*

    Huhhuh, tukalat terveiset täältä! Kirjottelinkin jo fb-ryhmään, kun torstaina oli neuvolalääkäri. RR oli hyvä, painoa tullut nyt yht. 9kg, hb oli laskenut kuukaudessa 122->107, eli rautakuurille. Pissa ok. Lääkäri oli aivan pönttö, meni hermot ihan totaalisesti. Mulla edelleen kivuliaita...
  6. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Heinäkuussa*

    Täältä myös paljon voimia parisuhdetilanteisiin! Itsellä ollut nyt henk.koht. kriisiä parisuhteen kanssa ja hormonien heittely ei auta asiaa yhtään. Tuntuu siis siltä, että odotan tätä lasta yksinäni. Mies toki välillä silittelee masua ja höpöttelee isin pikkuisesta, mutta (mun mielestä)...
  7. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Heinäkuussa*

    Huh mikä megalomaaninen väsymystila! Menty taas niin haipakkaa useampi päivä, että rukoilen huomiselle kevyttä ohjelmaa :D Omaan napaan ei ihmeitä, ehkä vähän rauhaisampaa ollut nyt maha-asukin meno, mutta liikkeitä tuntuu kyllä päivän mittaan ihan hyvin. Ja vakio potkushow alkaa ihan AINA...
  8. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Heinäkuussa*

    Puuh, ei-niin-mukava olotila jälleen, joudun kyllä toteamaan, että minä en juurikaan tästä raskaudesta nauti.. Tai siis odotan tottakai vauvan tuloa paljonkin, mutta on tää odotusaika ollut kyllä niin hanurista, että voi hyvinkin jäädä ainoaksi.. Mulla siis oli eilen aamulla päänsärkyä, joka...
  9. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    Puhpah ja pöh! Neuvolasta keskiviikolta terveisiä, painoa tullut 4vkon aikana 700g lisää, hb ja pissa hyvät, sf-mitta 19cm ja vauvelin sykkeet 145. Ja sokerirasitukseen en näillänäkymin joudu, jeeeeee! On ollut sitten tämän viikon ajan supisteluita enemmälti, ja heittäneet aika kipeäksikin...
  10. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    Leijonamama En tiedä miksei tietoja ole listassa, mutta siis LA 27.10., synnäri KOS, esikoinen ja tyttölupaus. Huh huh, mä oon viikko sitten alottanut vierashuoneen rempan, jotta siitä sais isomman makkarin. Viime viikonloppuna maalattiin ja pikkuhiljaa viikon aikana oon tehny hommia, mm...
  11. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    Ru täälläkin takana ja tosiaan lääkärin tekemänä. Tarkkaan syynäsi kaikki rakenteet ja kaikki näytti olevan kunnossa! Ja kuulemma kaunis sudän lapsella :D Ja pieni 350g tyttö se siellä oleili <3 Ihanaa, koska sitä salaa toivoinkin, vaikka kumpikin olisi tottakai ollut tervetullut! Hankintoja...
  12. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    Pitkästä aikaa minäkin saan aikaseks kirjoteltua! Tervetuloa uudet ja tsemppiä paljon pullerolle! Eilen poksahti vihdoin 20+0! Huomenna sitten ultraan aamusta, lääkäri tekee. Ja jännittää ihan tosi paljon, pelkään että josko taas tulee huonoja uutisia.. Muuten vointi ollut kohtalainen...
  13. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    Kiitos uudesta ketjusta! :) Täällä vointi ollut kohtalainen, happovaivoja ollut kauheesti ja tuntuu että oksennusta saa pidetellä muutaman kerran päivässä.. Auringosta ei täältä valitusta tuu, mutta huomaan kyllä, että on tosi paljon väsyneempi. Tänään onneks pääsen päiväksi landelle meren...
  14. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Zoelle paljon jaksamista! Ikävä tilanne kyllä! Maana-Mamma Mä pääsinkin jo fb-ryhmään :) Kahvinjuonnista, mulla jäi heti alkuunsa koska oli niin järkyttävät pahoinvoinnit. Kun ne helpotti, niin pikkuhiljaa maistelin taas ja oli IHANAA! Nyt taas vähän jäänyt, koska ollut aikamoista...
  15. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Täällä myös neuvola takana, Hb vähän laskussa, ja yläpaine nousussa, höh! Ja painoa kauheesti lisää, nyt jo 700g/vko, ääääk! Vauvelin sykkeet 153 ja liikkeet ++, yhtään liikettä en ole vielä tuntenut mutta tänään neuvolan petillä maatessa vauveli melskas kauheesti, liikkeet kuulu TODELLA...
  16. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Vielä ehdin poksauttaa, eli 18+0 tänään. Huomenna ylimääräinen neuvola, kun oli vähän huolia tuosta kromosomipoikkeavuudesta ja neuvolatäti ehdotti käyntiä. Ihan hyvä kyllä, vaikka hyvät uutiset saatiinkin jo. Mulla ollut aikamoisia vatsakipuja ja nyt jännittää päästä kuuntelemaan sydänääniä...
  17. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Kylläpä tuli hyvää keskustelua imetyksestä. Taidan ilmoittaa kantani neuvolassa tiukasti ja kuitenkin miettiä vielä asiaa vähäsen, hyvin saitte ajatuksia mun päähän :) Tänään 17+0 POKS! Ja sen kunniaksi kamalia vatsakipuja, niitä harjoitus supistuksia ehkä? Huh, toivottavasti selviän huomenna...
  18. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Kiitos, ihanaa saada tähän imetysasiaan vähän tukeakin. Tuntuu olevan kaikille ympärille oleville ihmisille niin itsestäänselvyys, että hermo menee. Ja heti ollaan paheksumassa ja käännyttämässä, jos kerron, että en ehkä aiokaan imettää. Taitaa olla järkevintä vaan olla asiasta hiljaa :D Olen...
  19. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Tuosta päänsärystä tulikin mieleeni.. Mulla on aina ollut tosi vähän harvoin päänsärkyä, yleensä sit 2-3 kk:n välein jysähtänyt kerralla migreeniksi.. Mutta nyt raskausaikana on kyllä ollut ennätys paljon päänsärkyjä :confused: Varsinkin, kun tällä hetkellä vielä flunssassa.. Toivon vain, että...
  20. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Maana-Mammalle lähti täältä myös pyyntöä fb-ryhmää varten :) Ajattelin kommentoida muutamaankin asiaan, aloitetaan vaikka noista liitoskivuista. Mulla ollut välillä todella kovina, yskiminen tai aivastaminen aivan helvettiä.. Välillä pistänyt oikein kaksinkerroin ja tipan linssiin...

Yhteistyössä