Hakutulokset

  1. T

    Vaaleat laikut tammiparketissa

    Meillä on ilmaantunut parkettiin suurikokoisia vaaleita laikkuja. Luulen, että liiallinen veden/pesuaineen käyttö on nuo aiheuttanut. Onko vinkkejä miten ne saisi pois? Parkettifirmasta annettiin jotain ioni pitoista pesuainetta, mutta eipä ne laikut ole ainakaan vielä kolmen pesukerran jälkeen...
  2. T

    Ovuloimattomuus sektion jälkeen

    Hei Heli, vähän vajaa 10 kk sitten synnytin sektiolla esikoiseni, joka sai alkunsa ihan luomuna. Kierto on aina ollut suht. säännöllinen, 30-32 päivää. Imetin 6,5 kk, josta noin reilun kuukauden kuluttua tulivat raskauden jälkeen ensimmäiset kuukautiset. Sen jälkeen kierto oli vain 26 päivää...
  3. T

    STOKKE Xplory vs INGLESINA trilogy

    Olen katsellut otsikossa mainittuja yhdistelmävaunuja. Onko kellään kokemuksia jommista kummista? Stokke on persoonallisen näköinen ja jotenkin silmää miellyttävä, mutta miten on käytännöllisyys? Kuinka helposti ne saa kasaan esim automatkaa varten ja kuinka pieneksi ne taittuu? Inglesinan saa...
  4. T

    Sikiön syke

    Hei! Kyselin tätä jo tuolla toisaalla, mutta täällä varmaan voi saada asiallisempia vastauksia. Olen raskaana viikolla 6+4 ja ensimmäinen alakautta tehty ultra tehty eilen. Sikiön koko 6mm ja syke näkyi. Asun ulkomailla ja olisin kysellyt miten Suomessa menetellään näillä viikoilla tehtävissä...

Yhteistyössä