Hakutulokset

  1. M

    kaksplus tilaaja lahja

    koska tulee kaksplussan tilaaja lahja ? olen tilannut kaksplussan 6numero +kirja lahjan :) koska olisi postissa osaako joku auttaa ?
  2. M

    positiivinen tulos :D

    tuli testissä positiivinen tulos :) voiko testi olla sama aamu testissä clearblue digital raskaana 1-2 viikkoa ? oliko liian varhainen testi
  3. M

    rv-4 oireet raskaudesta alkanut :)

    elikkä nytten olisi menossa rv-4 ja raskauden oireet ovat alkaneet näkyä mahakipu.menkkamaiset kivut,huonoolo,väsymys,maha turvonnut,haaleaviiva mahassa ,elikkä menkat myöhässä 3pv aina ollut säännölliset :) ÄLKÄÄ VALITTAKO VAAN KERTOKAA ONKO TEILLÄ OLLUT OIREITA VAI MISTÄ TÄMÄ JOHTUU :(HALUAN...
  4. M

    raskaus/menkat

    elikkä olen raskaana mutta menkat pitääs alkaa sunnuntaina 7.7 mutta oireet ovat olleet voimakkaita vaikka kuukautisetkaa ole vielä alkanut esim: mahakipu,huonolo,tissit arat,alavatsa kipu,ei tee mieli ruokaa,kahvi maistuu paremmalta,koira seuraa minua joka paikkaan ,itku herkässä ,menkkamaiset...
  5. M

    lääkärissä testi näytti negatiivistä ja mitkä nämä oireet sitten ovat ?

    elikkä tänään lääkärissä tuli tehtyä testi mutta silti tuli negatiivinen :( vaikka mulla on oireita esim: alavatsakipuja,huonolo,selkäkipu mitkä nämä oireet sitte ovat koska olen 100 % raskaana :) seksiä harrastettiin 5pv sitten ei vielä silloin voi näyttää mitään tulosta :( onko nämä...
  6. M

    korvan vieressä joku patti

    elikkä mulla on korvan vieressä joku pieni patti joka johtaa pääkipuun:(voiko olla joku vaarallinen en uskalla vielä mennä lääkäriin :(

Yhteistyössä