Hakutulokset

  1. H

    Minkälainen ihminen tulee mieleen näistä nimistä?

    Toisen ketjun innoittamana : miehet : Erkki Jorma Paavo Kai Antti Ville Mikko Matti Sampo Pentti Pertti Jaakko Markku Jussi Juho naiset Tarja Tanja Heidi Satu Jenna Minna Hanna Niina/Nina Noora Laura Paula Anu Pirjo Kyllikki Pirkko Molemmista...
  2. H

    -Vessassa käynti GALLUB- kAIKKI VASTAAMAAN TÄHÄN

    1-2 1-10 En joka kerta saippualla mutta vedellä huuhtelen aina En jos olen yksin kotona ja ulko-ovi lukossa Jos on IHAN PAKKO En En En
  3. H

    Kumman aina valitset kahdesta vaihtoehdosta? :)

    bikinit tamponit olutta risteilyemännäksi meikit malliksi New Yorkiin romantiikka musiikki tango kahvia
  4. H

    Tänään olin kännissä töissä

    Minäpä en oo kertaakaan ollut :)
  5. H

    Olen järkyttynyt!

    Se myymäläpäällikko vai puuseppä?
  6. H

    miksi naiset ajattelee, että raskaus on sairaus tai ainakin sen varjolla saa tehdä vähä sitä ja tätä

    Tunnen pari ihmistä, jotka paukuttuvat kaiken päin naamaa ja käyttäytyvät huonosti, mulkoilevat jne. "mä oon tämmönen", "mulle on opetettu, että pitää olla rehellinen ja näyttää tunteensa".. Voi sitä häpeän määrää mikä minut valtaa näissä tilanteissa. Ite oon semmonen, että vaikka kuinka ois...
  7. H

    Onko minulla "kyky" vai onko vain sattumaa?

    Mummo sanoo, että ne on etiäisiä :)
  8. H

    Pitäis päästä porukalla SYÖMÄÄN pe Tampereella ennen reissuunlähtöä, voi p####!

    Siis oot sitä mieltä, että ravintoloiden työntekijöiden ei pitäisi päästä juhannuksen viettoon ennenkuin kaikki ovat syöneet silloin kun niille sopii?
  9. H

    Mikä ihmeen tarve ihmisillä (miehillä) on hengailla korjaamolla?

    Niinpä... Sen kun tietäisi nii pääsisi paljon helpommalla :) Mutta sitten voi jäädä löydöt löytämättä :)
  10. H

    Uusi esittäytyy!

    Moi :)
  11. H

    Saaks rekkaa pysäköidä kerrostalon nurtsille/ pihaan yön yli?!

    Hahahhhahhaa :D:D:D kiitti, kahvit näytöllä nyt :mad: :D ei pitäis syyä eikä juua ku on plussalla :D
  12. H

    Tämän päivän Huvila ja huussi...

    Tykkäsin siitä lattiasta, mutta muuten... Noh, makunsa kullaki :) Mut semmosen lattian voisin ottaa johonki :) Ja toi mainostus.. Iha ärsyttää välillä ne zoomaukset :D
  13. H

    Seiska julkaisi karmeimmat Tuksukuvat top 15

    Voi ei.. Säälittää... Seiska vois kyllä tosiaankii kattoo peiliin, ei tommonen toisen kiusaaminen ole normaalia eikä tervettä..
  14. H

    Tämän päivän Huvila ja huussi...

    Onko tällä kaudella ollut huomattavasti isompia remontteja kuin ennen vai tuntuuko se vaan siltä? Aika isolta (ja kalliilta) remontilta vaikuttaa, toivottavasti on vaivansa väärti :)
  15. H

    Hiuksista lähti väri,ei ole enää musta vaan vaalea

    mahtaa sun tukka olla hyvässä kunnossa nyt :)
  16. H

    Onko teidän mihillä /teillä miehillä aina joku ''kuume'' menossa. Pakko saada...

    veneen laitto-kuume menossa... muutaki hommaa ois mielin määrin mutta tuo menee eelle...
  17. H

    nyt voin jo vähän ylpeillä

    Kun irrotat nii katot missä mikäkin johto oli ja laitat vaikka johonki muistiin, silleen mäki teen :)

Yhteistyössä