Hakutulokset

  1. H

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Täällä suunnalla pahoinvointi vaan pahenee. Tänään viikkoja 10+1. :| Ei millään jaksais tätä huonoa oloa ja oksentelua. Paino on vähän laskenut mut ei nyt mitään hurjia määriä. Olo on heikko ja hutera. Mitään ei tee meili syödä ja kaiken mitä suuhunsa laittaa saa nieleskellä väkisin...
  2. H

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Mimmau: kiitos infosta. ootko itse käyttänyt lääkkeitä? onko ollut apua? Zantacia meidän lääkekaapista löytyykin. Nuorimmainen oli refluksivauva ja sitä käytettiin hänellä. Mut pitääpä perjantaina jutella kun käyn neuvolassa, tähän asti on aina sanottu ettei pahoinvointiin ole mitään lääkettä...
  3. H

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Mimmau: olitko se sinä kelle oli anettu pahoinvointilääkettä nesteytyksen jälkeen mukaan? Mikä lääkkeen nimi on?? Minä hajoilen tän pahoinvoinnin takia ihan täysin. Kesän suunnitelmatkin meni tyystin uusiksi kun ei oo tästä mamista nyt reissaajaksi kun oksentelen niin paljon : /
  4. H

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Minäkin kävin eilen ar-ultrassa. Kaikki oli niin hyvin kuin voi olla. Siellä se meidän pallero kölli ja sydän sykki vimmastusti. :heart: Minä kävin yksityisessä neuvolassa ja hintaa oli 50e. Laitteet ei ole ehkä niin hyvät kuin jossain gynekossa tms. Mutta välttää hyvin kun ei näillä...
  5. H

    Suurperheellisiä odottajia?

    täällä odotellaan viidettä alkumetreillä. laskettu aika 9.2 tänään rv 5+5
  6. H

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    mulle vois listaan lisätä tiedot 27v ja viides tulossa Olen useamman päivän harkinnut jäänkö listoille kirjoittelemaan edes, kun muutamalla muullakin forkalla tulee kirjoiteltua, mutta en taida olla ainoa joka kirjoittelee muuallakin??? :D Riittäähän sitä juttua vaikka kuinka...
  7. H

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Mulla on oirena väsymys, ajoittainen huono olo ja kuumeinen olo. Tällä hetkellä on myös nuha, mutta liittyy varmaan flunssaan, mitä on lapsilla ollut liikenteessä. Kaikista selvimmin oireet on alkaneet mulla yleensä rv5+ mulle voi tietoihin lisätä OYS ajattelin varailla alkuraskauden...
  8. H

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    täällä ois yksi. tänään rv3+5, tuntuu ihan hurjan vähältä. :D Laskettu aika 9.2
  9. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    onnea kaikille plussanneille. Mun eilinen davidin haamu oli oikeesti haamu eikä viivanapaikka. tänään apteekin oma näytti tältä
  10. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    aikani lueskeltua tätä ketjua päätin laittaa oman kyselyn kun en tullut viisaammaksi yhtään. Davidin testit ei vissiin ole kovin hyvää suosiota saaneet? Aloitin aikaisin testaamisen.. liian aikaisin. se on jännä vaikka kuinka vannoo että tässä kierrossa maltan olla testaamatta dpo14 asti...

Yhteistyössä