Hakutulokset

  1. R

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Mut voi poistaa listasta. Raskaus paljastui tänään kohdunulkoiseksi. Kiitokset kaikille tsempeistä :) Mä toivotan teille kaikille onnea jatkoon :heart:
  2. R

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Saanko Pippuri udella paljonko sulla on se hcg? Mulla oli perjantaina 612, vuoto on jatkunu (ja yltynytkin) mutta hcg eilen 802. Tässä odottelen lääkärin soittoa. Ultraan varmaan pitäis mennä.
  3. R

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Neiti Näpsän äidille pahoittelut täältäkin :hug: ON: Perjantaina ultrassa ei näkynyt mitään. Vuoto oli tyrehtynyt melko niukaksi (alkuillasta vuotoa tuli kuitenki taas hetken aikaa). Tämäkin lääkäri piti keskenmenoa todennäköisimpänä vaihtoehtona mutta sanoi toki ettei mitään voi vielä...
  4. R

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Hassel: Mulla vuto alkoi maanantaina ruskeella tuhrulla ja ma iltana tuli pieni holahdus punaista verta, tiistaina ei tullu mitään, eilen tuli aamulla muutama holahdus punaista ja illalla myös (päivällä ei tullu mitään), ja tänään on tullu enemmän tai vähemmän koko päivän punaista. Veri on ollu...
  5. R

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Joo arvauskeskuksessa kävin. Varasin nyt Mehiläiseen ajan huomiseks. Kiitos kaikille tsempeistä :) Tuun ilmoittelemaan mikä on tuomio kun oon siellä käyny.
  6. R

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Lääkärin diagnoosi oli keskenmeno. Ei se kyllä edes ultrannu (ja mä olin niin sekaisin etten tajunnu vaatia yhtään mitään), eikä multa otettu verikoettakaan. Ens viikolla pitäis käydä labrassa ja jos hCG edelleen raskausviikkojen mukainen niin sitten ultraan. En haluais uskoa tätä todeksi ja...
  7. R

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Mä en oo ollenkaan kerenny kirjoittelemaan tänne kun on ollu niin paljon työkiireitä ja stressiä. Mutta tänään menossa lääkäriin verisen vuodon takia :( hiukan pelottaa...
  8. R

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Täällä odotellaan esikoista ja LA laskureiden mukaan 3.2. :)

Yhteistyössä