Hakutulokset

  1. D

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Moikka pitkästä aikaa! :) Tervetuloa taas uusille :heart: minun puolestani! :) Hopeapaju78: Vastasin yksityisviestiisi :) Niin, ja myöskin vaihdoin fb-asetuksiani. Oli tosiaan jäänyt turhan tiukoiksi/rajaaviksi, eikä minua siksi löytänyt. Nyt pitäisi löytää ;) Täällä kaikki ennallaan...
  2. D

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Pikainen piipahdus näin vuorokauden vaihtumisen kunniaksi. Tänään on mukava tasuripäivä, sillä nyt keskiviikkona mulla alkaa raskausviikko 14, eli toinen raskauskolmannes pyörähtää käyntiin :heart: Ehditkö Violiina jossain vaiheessa vaihtaa mulle lasketuksi ajaksi 2.4.2014? :) Kun listassa...
  3. D

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Tervehdys taas! Tervetuloa uusille kirjoittelijoille!! :) Lumimyrsky: Toivon myös, että tuo vuoto on ihan harmitonta alkuraskauden vuotoa :heart: Sain tänään kirjeen TYKSiltä ja jännitti avata sitä... Onneksi hyviä uutisia, eli ei nyt sitten ole lisääntynyttä 21-trisomian riskiä...
  4. D

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Hihihi!!!! :D Niin minäkin pyyhin niillä kyyneleitä :D Jäi niistä vielä onneksi sen geelinkin pyyhkimiseen.... ;)
  5. D

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Moikka!! Tänään käytiin nt-ultrassa ja siellä näytti olevan kaikki hyvin. Toki jään nyt sitten vielä odottamaan seerumiseulan vastauksia. En aio niistä etukäteen stressata (saa nähdä onnistunko :D ). Pientä hienosäätöä tietoihini kyllä tuli; kun tänään piti menkoista laskien olla 11+0...
  6. D

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Tervehdys! :) Varovaisesti uskaltaudun mukaan... Listaan: Da capo / 36v. / 4. lapsi / 9.4. Turusta siis ollaan, neljäs lapsi olis toiveissa. Touko-kesäkuun vaihteessa oli keskenmeno rv9+ ja silloin olin juuri ehtinyt käydä pariin kertaan kirjoittamassa tuolla loppuvuoden odottajissa...
  7. D

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Heissan! Iso kiitos kaikille tsempeistä ja osanotoista! :kiss: Lämmittää mieltä, kun tietää, että joku ymmärtää ja on tukena. Eilinen ei todella ollut se kaikkein ihanin päivä, ja tänäänhän tuo tyhjentyminen ja vuoto on jatkunut. Onneksi tämän päivän vietin mun vanhempieni luona muksujen...
  8. D

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Heippa kaikille! Käyn vain pikaiseen nyt, kun kello on taas ihan liikaa. Tuun paremmalla ajalla kyllä tarkemmin kertomaan kuulumisia, tai höpäjämään tunnepuolen juttuja. Mutta keskenmenohan tästä tuli... :'( Täähän alkoi jo 24.5. hailakan vaaleanpunaisella valkovuodolla, muuttui verisen...
  9. D

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Kemai: Onnittelut huomisista tasureista! :heart: Mulla tänään 10+0 :) Huomenna soittelenkin neuvolaan, sillä tässä jo noin viikon on tullut tiputteluvuotoa, tänään jo niukkojen menkkojen verran... : / Saattaapi tuo kai johtua esim. siitä, että istukka voisi olla kohdunsuulla, mutta kyllähän...
  10. D

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Mähän nyt varsinaiseksi palstahäiriköksi heti rupean, kun taas täällä :D Hei, sattui silmääni tuolla keskusteluissa FB-ryhmä. :) Mitenkäs siihen mahtaisi päästä liittymään? Millä nimellä se siellä on? Minäkin kun oon aina sisäänkirjautuneena siellä, niin aikas helppoa olisi kurkkia...
  11. D

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Ensimmäistä kertaa Kaksplussalla, joten yrittäkäähän kestää, jos mokailen kovasti ;) Täällä siis neljättään odottava äitee Turusta ja laskettu aikakin osuu sopivasti vielä tämän vuoden lopulle. :) Tiedot listalle kuuluisivat kutakuinkin tähän tapaan: Da capo / 36v. / 4. / 29.12. En...

Yhteistyössä