Hakutulokset

  1. A

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Meille syntyi poika 8.7. 41+1. :heart: Painoa 3430g ja 49cm pitkä, py 36cm. Synnytys kesti 12h, kovia kipuja tästä oli kuitenkin "vain" 3h. Kertomusta myöhemmin kerhon puolelle.
  2. A

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Paljon onnea kaikille vauvan saaneille! :heart: Mä taidan olla viimeisenä kasassa vai onko vielä muita? :O Eilen pyörähdin synnärillä,kun epäilin lapsiveden lorahdusta. Ei kuitenkaan ollut,mutta paikat oli jo 4cm auki! Supistelee epäsäännöllisesti. Odotellaan,odotellaan! Huh huh! *41+0*
  3. A

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Hei vaan ja hyvää heinäkuuta! :wave: Onnea kaikille vauvautuneille. :heart: Pesco: minulle kävi esikoisen synnytyksessä tuossa epiduraalissa samoin. Tosin johto oli irti ja tämä huomattiin vasta synnytyksen jälkeen,enkä saanut mitään muuta kivunlievitystä (lääkkeetöntäkään),vaikka olisin sitä...
  4. A

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Anniainen: kiva kuulla,että olo hiukan helpompi! :) Ja helpottavaa varmasti tietää, että ensi viikolla alkaa mahdollisesti tapahtua. ;) Minkä ikäinen esikoisesi on? Mulla myös esikko syntyi "vasta" 42+0, käynnistettynä. Toivon ettei tarvitsisi nyt käynnistää. Ensi ke on äitipolilla käynti...
  5. A

    käynnistetty synnytys,miten seuraava syntynyt?

    Mielenkiinnolla luin ketjua. Esikoinen käynnistettiin 41+6 ja syntyi seuraavana vuorokautena eli 42+0. Synnytys oli rankka, epiduraalin johto ei ollut paikallaan koko synnytyksessä ja tämä huomattiin vasta jälkikäteen. Oksitosiini tippui kuitenkin koko ajan, aiheuttaen tauottomat siupistukset...
  6. A

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Heipsan kaikille! Olen ollut niin turhautunut ettei ole jaksanut täälläkään käydä. Nyt rv 39+5 eli ei kai vielä sais olla näin turhautunut. :P Eilinen oli melko selviytymistä tukalassa kuumuudessa...koen olevani jonkin sortin hautomo.:O No, kerta tämä ei syntynyt juhannukseksi,niin ehkä...
  7. A

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Onnea kaikille vauvan saaneille! :flower: Täällä on kans viimeiset kolme viikkoa ollut maha ihan ripulilla ja sama kuin Dynamite:etova olo on palannut. Nyt sitten pariksi viime päiväksi suoli on jönkittynyt täysin...? Keskiviikkona kävin sypepolilla ja painoarviossa. Tulokas olisi nyt...
  8. A

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Onnea kaikille vauvan saaneille!:heart: (.) Rv 37+1. Neuvolassa kävin aamulla. Vauva oli laskeutunut, mutta ei kiinnittynyt. Sf nyt 33cm. Muutoin kaikki ok. Menkkamaista kipuilua aina välillä,mutta ei mitään suuren suurta. Olo on melko kärsimätön, vaikka tässähän voi hyvin mennä vielä 4...
  9. A

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Neminka: Paljon onnea pojasta ja tervetuloa maailmaan pikkuinen! :flower: Synnytyskertomuksesi on ihanaa luettavaa tällaiselle synnytyspelkoiselle. :) (.) Täällä 36+4. Iltaisin menkkamaisia jomotuksia tai supistelee,kun kantaa jotain raskaampaa. Ei juur muuta. Tuo synnytys tosiaan on...
  10. A

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Hei vaan kaikille! Vieläkö yksi mahtuu mukaan? Olen tässä lukenut teidän ja heinäkuisten ketjuja ja en tiedä kumpaan kuuluisin...? La 30.6. Esikoinen syntyi käynnistyksen tuloksena 42+0,joten koitan olla piinaamatta itseäni tuolla lasketun ajan tuijottamisella. Mikä on tietenkin...
  11. A

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Kesäkuussa *

    Moi! Vieläkö mahtuu mukaan? :) La 30.6, alunperin oli 4.7. Esikoinen syntyi 42 viikolla, joten huoletta liittyisin teihin heinämasuihin. ;) 32 v./ toinen /OAS Nyt viikkoja 36+1. Synnytys pyörii jo kovasti mielessä ja helle tekee paksusta olosta vieläkin tukalamman. Mutta ehkä...

Yhteistyössä