Hakutulokset

  1. S

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Huomasin tuon keskustelun lapsettomuudesta.. Minulla meni muutaman ystäväni kanssa välit silloin, kun itse yritimme saada lasta siinä onnistumatta. Sitten kun vielä lääkärit pelottelivat sillä, etten ehkä koskaan tule lasta saamaankaan, niin olo oli aivan kamala. Nämä ystäväni tulivat...
  2. S

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Minutkin voi muuten lisätä tuonne listalle. :) 14.1 / Solmu_ / 21 / ensimmäinen lapsi / PKKS / N 3.6 / NP 5.7
  3. S

    Kirjeystävä hakusessa!

    Olen 21v esikoistaan odotteleva nainen Joensuusta. :) Minusta olisi todella mukavaa saada välillä mukaviakin kirjeitä, ei aina vaan laskuja. Jos juuri sinä haluat olla se, joka piristää päiviäni, niin laita viestiä yv:llä. Enkä tahdo vain yhden kirjeen kirjoittajia, olisi mukavaa jos...
  4. S

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Heipähei! Minä liittyisin tänne, sillä esikoisvauvani laskettuaika neuvolan mukaan on 14.1. Olen siis rv 8+2. Olen jo käynyt ensimmäisessä neuvolassa sekä ultrassa. Sain (onneksi) mennä ultraan jo aiemmin, sillä minulla epäiltiin keskenmenoa, niin tarkistettiin sitten, että masuasukki on...
  5. S

    Tammikuun 2014 vauvat

    Heipähei, mammat! Onneksi olkoon kaikille kanssaodottajille! Täällä odotellaan esikoisvauvaa, laskettu aika on 14.1. Tällä hetkellä rv 8+2. Ensimmäinen ultra on jo käyty, sillä minulla epäiltiin keskenmenoa rv 7, nyt kuitenkin syke näkyi ja masuasukilla kaikki on hyvin. :) Minulla on...

Yhteistyössä