Hakutulokset

  1. M

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Mä tein nyt uuden testin tänään ja sieltä tuli ihan selvä plussa. <3 Joten mut saa päivittää listaan myös: Minniess, la 17.2, 21v/ 2. lapsi/ Tays Soittelin tänään myös neuvolaan ja kun esikon aika on perjantaina, niin samalla on myös mulla sit eka neuvola, lähinnä vaan tarkastetaan että...
  2. M

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Millä testillä te olette saaneet VAHVAN plussan ja millä viikoilla? Mä sain esikoisesta 4+3 kirkuvan punaisen viivan mutta nyt tästä oon saanut vaan haamuja ja tänään olis 4+0 ja mietin, että uskallanko testata taas vai petynkö TAAS jos sieltä tuleekin vaan haamu..
  3. M

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    ^ Tykkäsin siis jomotteluista, ehkä mä en nyt heitä kirvestä vielä kaivoon! :)
  4. M

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Onko muilla alavatsa/selän juilimista samanlailla kuin menkkojen aikaan? Mua inhottaa kun "särkee" ja jos liikun nopeesti niin tuntuu repäsykipuja. Esikoisesta oli rinnat alussa ihan hullun kipeet ja nyt ei tunnu rinnoissa mitään ja musta tuntuu että stressaan hetki hetkeltä enemmän, kuitenkin...
  5. M

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Voisin varovasti tänne kurkistella myös, mutta listoille en vielä uskaltaudu :) Tänään tein kaksi haaleeta plussaa mutta osasin jo viikko sitten epäillä raskautta, kun sama närästys ja itkuherkkyys alkoi kuin esikoisestakin aikoinaan. :) Laskurin mukaan la 17.2.2014 ja nyt siis 3+4 vasta, eli...

Yhteistyössä