Hakutulokset

  1. M

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    Kai minäkin mukaan änkeen. 23.8./ maizzi/ 33v./ 3. Lapsi Vähän vielä hukassa mutta järjettömän onnellinen, puskista tuli tämä raskaus kun edellinen on vasta 10kk. Faceen liityn kunhan varhaisultra käytynä. Siihen asti taustaillen.
  2. M

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Mielitekoja... Hmm. Alkuun tuli heti puurot, en yleensä syö puuroja mutta kun oli kuvotusta niin riisipuuroo teki silti aina mieli. Nyt tekee mieli kaikkea suolaista, pizzaa, sipsiä, piirakoita. Täytyy vaan taistella hintoja vastaan ettei lähde ihan käsistä. Isot halit eltsulle ja pantsulle.
  3. M

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Onpas tullut kirjoituksia. Olin pitkän viikonlopun reissussa ja kävi järjetön tuuri. Pahoinvointi loppui päivää ennen lähtöä. Pelkäsin tosi paljon että reissu menee kuvotuksen takia pilalle mutta onneksi ei mennyt. Mutta ikinä en ole hotelliaamupalalla syönyt niin terveellisesti kuin nyt. Muna...
  4. M

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Täälläkin varhaisultrassa käyty tänään. mammala toivottavasti teillä kaikki kuitenkin olisi Ok. Uskotaan niin. Mulla on jännä tilanne. Löytyi syke joka vastasi viikkoja mutta sitten löytyi toinen syke joka oli yli puolet pienempi. Vähän jännittää, lääkäri sanoi että toinen tuskin kehittyy...
  5. M

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Kirimilli voi kurja jos on tuollaiset tuntemukset.Vaikka en riidan aihetta tiedäkään niin muista että todennäköisesti kaikki tuntuu pahemmalta kuin on tässä myllerryksessä. Tsemppiä. elzibelzi Mulla on sama juttu, miten voi unohtaa niin paljon vaikka on jo yksi lapsi ennestään! Meillä...
  6. M

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Voi ei! Oikein kovasti jaksamista kaikille! Ja toivoa tulevaan. Mä olen syönyt minisun mama vitamiineja. Lähinnä foolihapon ja jodin takia. Ja foolihappolisää todella kannattaa syödä jo lasta suunniteltaessa, vähäinen foolihapon määrä elimistössä ennen raskautta lisää keskenmenon riskiä...
  7. M

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Juu onhan tämä vähän työlästä palstoilla facessa ja täällä. Varsinkin kun on töissä täyspäiväsesti ja isompi lapsonen kotona.Se on jotenkin selkeämpää täällä kyllä tuo kirjoittelu, facessa jutut jotenkin rönsyilee vaikka mukavasti siellä on vähän eri juttuja. Mä en vielä malttaisi uskoa että...
  8. M

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Jaksamista Pippurille! Täällä oireet hävinnyt kaikki. Ja pientä tuhrua tulee kerran päivässä jo useempana päivänä. Meen ensiviikolla jo yksityiselle varhaisultraan, aika ajoissa kyllä mutta sain kunnalliselle puolelle vasta heinäkuulle ajan ja olis kiva käydä ennen juhannusta kurkkaamassa että...
  9. M

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Kai sitä täytyy nyt vaan rohkaistua ja astua tälle palstalle. Pelon ja onnen välimaastossa tässä seilaillaan niinkuin varmasti monet muutkin. Viime torstaina tuli plussa pitkän odottamisen jälkeen ja oon kovin epäuskoinen vieläkin. Oireita on pikkuhiljaa tullut, närästystä, turvotusta...

Yhteistyössä