Hakutulokset

  1. E

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Moi mammat! :) Olipas kiva lukea, että ensimmäiset meistä on jo saanut vauvelin syliinsä! <3 Onnea vauvautuneille Piiulle, Boschille, Victorialle! <3 <3 <3 Mulla oli ma neuvola, kaikki ok, vauva laskeunu, ja sf-mitta oli 33cm. 4/5 synnytyksestä on lähteny käyntiin sf-mitan ollessa 33cm...
  2. E

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Tänään oli neuvola. Kyllä ahdisti mennä, ku painoa on taas tullu valtavasti lisää, ku tuli syötyä reissussa mitä sattuu. Eikä viikonlopun kevytruokavalio kerenny korjata tilannetta. :/ Uuet kymmenet siis paukkui puntarin diginäytölle. Kielletyt kympit. :/ Päätin, että seuraavassa neuvolassa...
  3. E

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Ihanaa! Päästiin jo lokakuun pinoon! :) H-hetki on uskomattoman lähellä. <3 Mää oon pakannu turvakaukaloon vauvan kamppeet, itelle en vielä oo pakannu sairaalakassia, mut oon kyllä jo suunnitellu sen sisällön. Mää sain äippärahapäätöksen viikossa, mutta mulla sen kans ei ollu mitään...
  4. E

    Marraskuun Mussukat 2014 *Syyskuussa*

    Tänään klo 8 oli neuvola. Oli vaikea päästä sängystä ylös, kun nukuin tosi huonosti. Hyvää asentoa oli vaikea löytää, ja vauvaki oli ylivilkkaana. Pissalleki piti nousta. Oli nälkäki ku en halunnu punnituksen takia mahottomia syödä illalla. :D Paineet 111/81. Aika korkeat mulle. Pulssi 71...
  5. E

    Marraskuun Mussukat 2014 *Syyskuussa*

    Ääääh. Mä oon flunssan kourissa ja heräsin keskellä yötä juomaan teetä. Muumin Olet ihana -teetä hörpin ja toivon et olo kohenis. Oikeestaan heräsin siihen, ku ukko könys sänkyyn ja alotti hirveen kuorsauksen! :( Sitä ne "muutama" saunakalja teettää!!! Nyt yritän saada sohvalla unta, mutta kun...
  6. E

    Marraskuun Mussukat 2014 *Syyskuussa*

    Nii, mulle tosiaan soitti yks asiakas tänään, että heti ku äippälomalla innostun nii hällä ois mulle töitä, pientä pintaremonttia. Ja tuttavallaan myös ois tarvetta mun osaamiselle. :) Saa nähä kauanko maltan lomailla sitte. :D
  7. E

    Marraskuun Mussukat 2014 *Syyskuussa*

    Mooi! Ihanaa ku jo syyskuu menossa. Ens kuussa saattaa osalla porukasta olla jo nyytit kainalossa. <3 Mulla oli eilen lääkärinneuvola. Semmone nuorimies oli lääkärinä. Jotenki minusta tuntu et se puhu enempi mun tisseille ko mulle. :o Paineet oli normaalit ja pissa puhdas. Painoa oli tullu...
  8. E

    Marraskuun Mussukat 2014 *Elokuussa*

    Moi taas! Mää heittäydyin hurjaks ja laitoin äippärahahakemuksen varhennettuna jo 23.9. Ku oon nyt ollu kuukauden ansiosidonnaisella ja pelkään et joku työllistää mut. Nii mieluummin äippälomalle ku töihin. On nii tukala olo ja hengenahdistusta ja motivaatioki hukassa. Äitiyspakkauksen...
  9. E

    Marraskuun Mussukat 2014 *Heinäkuussa*

    Tänään oli kontrolliuä. Saatiin katottua selkä ja munuaiset. Vauveli painaa 570g ja on pää alaspäin. <3 MrsRock, minkälainen löydös on kyseessä ja onko vakavaa? Vai haluatko kertoa asiasta? Tsemppiä teille tulevaan! <3 Synnytys mullaki välillä tulee ajatuksiin. Otan minispinaalin jos...
  10. E

    Marraskuun Mussukat 2014 *Heinäkuussa*

    Enhän mää tullu kommentoineeks montaakaan aihetta. Siispä lätinä jatkukoon. :D Liikkeet oon tuntenu jo kymmenisen viikkoo, ja nyt ne on voimistunu kovasti, koko maha hölskyy ja paukkuu. :D Ulospäinki näkyy. Tuntuu napakoita iskuja oikealla navan yläpuolella, välillä pääsee tahaton parahdus...
  11. E

    Marraskuun Mussukat 2014 *Heinäkuussa*

    Mää en oo ehtiny kirjotella, lomalla sitä on muka niin kiireinen. :D Oltii me oikeestikki viikko reissussa asuntoautoillen, eikä siellä juurikaan nettailtu. Mulla ei oo turvotusta ilmenny, mutta painoa on silti kertyny ihan liikaa. :/ Haalariasiaa oli pohdittu. Mulla on tällä hetkellä...
  12. E

    Marraskuun Mussukat 2014 *Kesäkuussa*

    Mua on laiskottanu enkä oo jaksanu kirjotella tänne enkä faceen. Töissä yritän sinnitellä päivittäin, mut motivaatio on kadoksissa ja hengästyn helposti. :( Onneks oon ny yksityisen palkoilla ja saan tehä semmosta päivää ko ite haluan. :) Yleensä siis klo 8-15, ja välillä 8-14. Työmatkaki on...
  13. E

    Marraskuun Mussukat 2014 *Kesäkuussa*

    Moikkelis! Mä en saa laitettua masukuvaa puhelimella, mutta vielä ei kovin paljo oo kasvanu. Päänsärky on vaivannu monena päivänä. Väsy on menny pois! :D Mä eilen extempore varasin ultran Meri-Oulun nlaan (55e). Halusin nähdä et kaikki on kunnossa. Kävin sit jo tänään siellä. Kaikki...
  14. E

    Marraskuun Mussukat 2014 *Kesäkuussa*

    Ihanaa, kesäkuu! :) Ja h-hetki senkus lähenee. :D Mää tunnen kohdun maatessa, ja etenki aamuisin. :) Tänään kuuntelin dopplerilla heti herättyäni, ku kohtu kellui sopivasti pinnassa. Syke kuulu navan alapuolelta, ja oli n. 152. Mä en joudu sokerirasitukseen, vaikka oon yli 30. Paitsi jos...
  15. E

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Hei taas! Vatsataudissa mätänen kotona. Ahistus. Masu ei oo vielä pompsahtanu esille, kohtu ilmeisesti nii lujasti taapäin kallellaan. Kohdun olemassaolo kyllä tuntuu jo, lähinnä mahallaan maatessa ja herätessä. Kohtu löytyy myös kokeillessa. En oo enää käyttäny doppleria ku liikkeet tuntuu...
  16. E

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Mulla poksui eilen 13+0, vieläkään en täysin tunne olevani turvallisilla vesillä. :o Neuvolassa mä oon käyny kerran, kävin jo rv 6+3, ku mulle varattiin varhaisuä. Sen yhteydessä oli lääkäri, joten seukki nla on taas ihan perus käynti, ja se on ylihuomenna, rv13+3. Sit en tiedä millo taas on...
  17. E

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Voimia Emppikselle! <3 Onnea hyviä ultrakuulumisia saaneille. :) Teps, mulle sanottiin np-ultrassa et istukka on edessä, silti oon 9-viikolta asti kuullu sykkeet. Kohtu on taapäin kallistunu. Mut ilmeisesti se istukka on aika ylhäällä edessä... Mixed, tosi kivasti suhtautui sun pomo. :)...
  18. E

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Huomenta! Toukokuun pinoki venyny jo piiitkäksi. Olipas siinä kahlaamista. :D Vielä oli tullu suru-uutisia. :( Voimia surun kohdanneille. <3 Voi Tyydeli, oon niin surullinen kun sulle toistamiseen kävi noin. :'( Voimia! <3 Mulle np-ultra on tehty aina ennen mahan päältä, mutta kuopuksen...
  19. E

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Ultrassa käyty. Asukki oli kyyissä, syke näkyi ja vaavi vastas oviksen mukaisia viikkoja 7+0. Laskettu aika pidettiin ennallaan ja on siis 21.11. Emo & Taisto <3
  20. E

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Moi pitkästä aikaa! :) Silvia Logo ja muutkin uudet, teretulemast ryhmään! :) ja fb-ryhmässäki on tilaa. Stellalle tsemppiä hurjasti! Toivotaan parasta. Peukut ja varpaat pystyssä. <3 Mulla viikot vierii töiden merkeissä, ja hyvä niin, kuluupahan aika nopsemmin. Lisäksi yritän keksiä...

Yhteistyössä