Hakutulokset

  1. V

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Onnea Eltsiira!!!! Täällä kp 25/24-28. Vielä en ole rohkaistunut testaamaan... Tänä aamuna kun lattialta keräsin lasten tavaroita niin tuli oksettava olo. Jännittävää!
  2. V

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Hei taas. Cheriselle vielä toivon kipinä lähetys täältä jos vaikka kääntyisi plussaksi. Törkeästi omaa napaa. Tänään on iskenyt sellanen masennus päälle, että onko tässä kolmannen odotuksessa oikeasti mitään järkeä. Mies on ollut töissä kohta kolme viikkoa putkeen 15 tuntisia päiviä ja...
  3. V

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Selvä plussa sanon minä! Puhallahan vähän plussatuulia tähänkin suuntaan. =) ON: Täällä jo nyt mahdolliset raskausoireet kuvittelussa. Alavatsassa on kuin tennispallo jota puristaa. Muistan sen tunteen edelliseltä kerroiltakin. Tosin se tunne oli vasta sitten kun tiesin jo testistä olevani...
  4. V

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Jänniä aikoja monella täällä. =) Tsemppiä KoiKoi ja rohkeustsempit Karkki81. Noita juttuja meilläkin mietetään koko ajan. Juuri nyt molemmat lapset ovat "helppoja" mutta pinna kiristyy enemmän töistä joita meillä molemmilla on ihan liikaa. Täällä menossa kp 16 / 24-28 yk 3. Viikonloppuna...
  5. V

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Onnea Anu84! :flower: Pahoittelut KoiKoi. : / ON: me sitten passattiin tämä kierto. Ei tosiaan sen takia että pääsisi juhlimaan vaan että en olisi halunnut heti asiasta kuuluttaa polttariporukalle jos nyt olisi sattunut tärppäämään. Siinä polttariporukassa on mukana mun työkavereitakin ja...
  6. V

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Koikoi: Sulla on tosiaan jännitystä ilmassa. Plussatuulia sinne! Täällä ollaan vähän kaksijakoisella mielellä. Nyt olisi hyvät päivät peiton heilutteluun, mutta laskeskelin juuri, että jos tästä kierrosta vaikka tärppäisi selviäisi se juuri ennen elokuun puoltaväliä jolloin on tosi hyvän...
  7. V

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Tätihän se tuli kylään joten täällä kp 2 ja yk 2 käyntiin. Kuulostaa Karkki81 sun oireet siltä, että voisi olla tosi kyseessä! Samoin Kettula! Tsempit sinne!
  8. V

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Onnea uusille plussanneille! Täällä on hyvä plussa-aalto päällä. Itsellä tänään kp 24/24-28. Hmm.... Päätin etten testaa ennen kuin kp 29 jos ei tätiä siihen mennessä kuulu. Arvaatkaa vaan tekisikö mieli marssia apteekkiin?! :laugh:
  9. V

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Onnea äitee kahdelle -81! Mulla ollut hiljaiseloa kirjoittelusta, kun nettitikku oli pois pelistä. Meillä otolliset päivät menikin vähän ohi miehen työkiireitten takia. :| Siinä mielessä en plussaa testiin odota. Maha on tosi kipeä ja turvoksissa, mutta syyt lienee muu kuin raskaus. Silti...
  10. V

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Cassyput: Tsemppiä! Jos KoiKoi jaksat päivittää niin mulle vois laittaa kp 13/ 24-28. Menossa siis potentiaaliset peiton heilutuspäivät. ;) Ja meidänhän ei pitänyt päiviä laskeskella... Joku pesänrakennusvietti iski tänään ja aloitin kaappien järjestämisen. Mistä tuota tavaraa on oikein...
  11. V

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Paljon onnea plussanneille!!! Meillä vauvakuumeeseen saattoi vaikuttaa lähipiirin raskaudet. Juuri kävin kaverin 2 viikkoista vauvaa katsomassa ja ihana oli pitää pientä nyyttiä sylissä. Naapuriin on tulossa myös ensi kuussa vauva. Mulla on ollut suunnitelmissa vaihtaa työpaikkaa, mutta nyt...
  12. V

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Hei kaikki! Täällä yksi kolmosen kuumeilija liittyisi joukkoon. Ikää 31 v. ja lapset -08 ja -11. Miehen kanssa oli sovittu, että juhannuksen jälkeen alkaa kolmannen yrittäminen. Ja se aloituspäivä on tänään! ;) Vanhin aloittaa 2014 eskarin joten olisi kiva olla vauvan kanssa kotona...

Yhteistyössä