Hakutulokset

  1. E

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Voi kun tänne on tullut kirjoituksia. Ja suru-uutisia! Voimia hirmuisesti! Täällä poksutaan tänään. 11+0 tuli täyteen. Jei. Väsymys ei ota laantuakseen ja heikotuksen ja ällötyksen tunteet seuranani edelleen. Mut eritoten tuo väsymys on jotain aivan omaa luokkaansa. Täässä alkaa jo epäillä...
  2. E

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Täällä taas uusia! Ihanaa! Tervetuloa! Ja hirmuisesti voimia Kaarinalle!! Kaikenlaista ehditte jutella. Millään ei meinaa pysyä kärryillä. Pää on ihan laho nykyään. Johtuukohan tästä raskaudesta? Tänään mm. kävin pihalla etsimässä meidän lomittajaa enkä huomannut ollenkaan että se oli...
  3. E

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Kiitos uudesta pinosta! Tervetuloa uusille! Elämä on ihanaa hormoonihuuruisena! :) Ei mulla muuta <3 E ja K3 vko 8+5
  4. E

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Heipparalla tännekin Iitulle suuret suuret halaukset ja voimia! Neuvolassa käyty. Ei mitään uutta. Kaikki ihan hyvin. Ei kuunneltu sydänääniä eikä tehty sisätutkimusta eikä mitään muutakaan maata mullistavaa. Oli kiva käydä turisemassa neuvolatädin kanssa tästäkin. Meidän lasten...
  5. E

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Hormonit on sitten aivan ihania! Vollotin sitten eilen koko illan sängyssä kun en saanut unta kun mies sielä reissussa. Pitkäänkin vielä. Että jesh. Ruokajutut on mulla taas vähän niin ja näin. Mitään ei oikeastaan tee mieli. Tänään olin kirppiksella koko päivän ja aamupalan jälkeen söin...
  6. E

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Piti tulla vielä poksumaan tänne. 8+0 tänään. Eli ensimmäinen viidennes jo ohi raskaudesta. ;) Muuten ei paljon uutta lisättävää... kertomisesta Mekin ollaan kerrottu meidän 5 vee tytölle tästä. Poika, 1,5 vee, ei vielä toki tajua paljon. Tyttö tosin "tietää" miten lapset saavat alkuunsa...
  7. E

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Huh. Menipäs hetki kun luin taas kuulumisianne! Ihanaa! Aivan luksusta kun kumpikin muksu nukkuu päikkäreitä (todella harvinaista tuolle 5 veelle) ja mies lähti juuri parin viikon työmatkalle (nyyh.. sitä ikävöiden tuo esikkokin nukahti). Saa nähdä miten täällä menee kahden lapsen, tämän...
  8. E

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Miehen oloista Meillä mies tuuletti jo ennen raskaustestia että olen raskaana. On siis iloinen tästä. On se jännää kun esikon jälkeen panttas ja panttas että seuraava saisi tulla. Nyt siis oli heti valmis. Ja toivoi jopa. Meillä on vain mielenkiintoinen näkemysero - hänen mielestään nainen on...
  9. E

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Täällä taas hirmuisesti tekstia! Ihanaa! Poksumaan tulin. Eli 7+0 tuli tänään. Jei.. Nyt jo hieman luottavaisimmin mielin tässä. Hokapontas Ihanaa kun valotit tuota hoitopaikan puoltakin. Olen täysin samaa mieltä. Varsinkin varmaan nuo osa-aika hoidot aika rankkoja pienillekin...
  10. E

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Mayinka Kiitos selvennyksestä! Mullekin uppoo liiankin hyvin nuo mansikat. Onneksi nyt jo sesonki ohi. :) Meillä on naapuritilan mansikat myös pakkasessa pitääkö nekin keittää pakastuksen jälkeen vai koskeeko vain kaupan pakastemansikoita? Tuoreita porkkanoitakin ollaan syöty ns. "pellosta"...
  11. E

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Huomenta taas Maaliskuisille! :) Sukupuolesta - ei varmaan nyt haluta tietää etukäteen. Esikon (tytön) kohdalla ei myöskään haluttu, poika sitten esitteli pippeliään niin avoimesti ultrassa ettei jäänyt mitään epäselväksi. Hepoista - meilläkin heppoja pihassa. En sen kummallisemmin varo...
  12. E

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Ihanan paljon tullut tänne juttuja. Moneen haluaisi kommentioda mutta lahopää ei taida muistaa. Hirmuista hajamielisuutta siis ilmassa. Ja se väsymys. jotain aivan käsittämätöntä. Tänään ap oltiin kaupungilla ja nyt en jaksa kun löhöillä. puh ja pah. Hankinnoista Manducan olen harkinnut...
  13. E

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Heippa kaikille! Neuvolaan otin yhteyttä viime viikolla (eli rv 5 + jotain). Ajan sain 8+3 päivälle. Kuulemma se 8 viikko ehkä paras. Huomenna tosin ajattelin soittaa äitipolille lääkäriaikaa. Tokassa raskaudessa kun tuli tukos sinne jalkaan ja jouduin sitä vertaohentavaa pistämään niin sen...
  14. E

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Villaruusulle tsempitykset ja tarrasukat! Toivotaan että vuoto on harmitonta. Kahvista - mä olen juonut kyllä näissä kahdessa edelliessä raskaudessa kahvia sen kupin tai pari päivässä. Kun verenpaineet eivät pysy ylhäällä muuten. Maitokahvia menee. Kyllä sitten tulee stoppi kun ei enää...
  15. E

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Ihanan aktiivista täälläkin. Minulla ei edelleenkään ole tuntemuksia rinnoissa. Joka päivä tunnustelen. Vähän ehkä painavimmat nyt. :) Tai sitten se on toiveajattelua. :) Ja niitä liitos/repeymäkipuja kyllä on. Ja heti kun tekee jotain alkaa huippaa ja heikottaa. Jotenkin liikkuminen. Muuten...
  16. E

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Laitoin kanssa viestä tuosta FB ryhmästä. :) Kerhoa en ilmeisesti osaa käyttää kun näyttää jossakin sivulla että olen mukana ja jossakin ei. Tää on mulle ihan henkireikä että on tälläinen foorumi jossa voi jakaa näitä. Kiitos teille siitä! Sain neuvola-ajan 30.7. hirmupitkä aika...
  17. E

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Kirjoittelen täällä perä-jälkeen. Anteeksi! Oliko jollakin vielä matala verenpaine? Minulla nyt aamulla kahden kahvikupposen jälkeen 93/59 ja pulssi 82. Ei ihme että huimaa. Aina siis matala verenpaine mutta raskauksien aikana varsinkin menee alas.. Pitääpi ottaa rauhallisesti. :)
  18. E

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Minäkin mielestäni laitoin pyynnön kerhoon. "Maalisuun muruset 2014" taitaa olla sen nimi? eli puuttuu yksi k välistä :) Mulla ehkä pakko mennä ostaa toinen testi kun tuntuu ettei ole oireita ollenkaan. Paitsi edelleen ne vatsakivut ja huimausta. Ja menkat ei ole alkanut. E ja Kiho3 (vko 5+2)
  19. E

    Toista lasta synnyttäneet mammat! (ja esikoisia myös)

    Minulla kaksi lasta. Synnytys toisen kohdalla oli paljon nopeampi. Kumpikin syntyi etuajassa (vko 36+3 ja 36+4). Ei mitään erikosita syytä etuajassa syntymiselle. Ekalla alkoi säännölliset supistukset iltapäivällä. Puolenyön maissa mentiin sairaalaan. Epiduraalin sain ja tyttö syntyi aamulla...
  20. E

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Tipetsulle vielä kerran tsempitykset! Täällä ei vieläkään ole oireita kovinkaan paljon. Alavatsan erikoisia tuntemuksia. Varsinkin kun tekee äkkinäisiä liikkeitä. Turvotusta ehkä hieman. Rintojen arkuutta ei ollenkaan. Tämä onkin jännää kun ekassa raskaudessa juuri rinnoista tunnistin...

Yhteistyössä