Hakutulokset

  1. K

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Melagia. Ei oo viljelty aiemmin pidempään Jossain passissa sulatuksen jälkeen taisi olla päivän normaalia vanhempi alkio. Ei ole pco vaivannut minusta muuten mitenkään normaalisti ovulaatio tulee ainakin silloin on tullut kun olen tikuttanut, mitäs muuta se pco yleensä aiheuttaa? En oo hirveästi...
  2. K

    * Hoidot KYS 2013 *

    Hapsuliini meillä ainakin ohjeissa on että tunnin sisällä tulisi näyte olla kyssillä jos kotona näytteen antaa. Meillä oli eilen punktio ja 12 solua saatiin joista 7 oli hedelmöittynyt saas nyt nähdä miten sitten lähtevät jakautumaan... Perjantaina olisi sitten alkion siirto. Nyt maha ihan...
  3. K

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Niin ja Simplille suuret lohtu halit :hug: hyvä että kuitenkin pääsette vielä yhteen yritykseen ja kyllä rupualkiostakin voi jotain tulla!! Toivoa siis toivottomalle tielle.
  4. K

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Eilen oli punktio ja 12 solua saatiin joista 7 oli hedelmöittynyt. Nyt sitten odotellaan ja parannellaan.. perjantaina olisi sitten siirto (yksi päivä lisäviljelyä siis) viimeisessä ultrassa oli niin paljon follikkeleita ettei pystynyt lääkäri niitä laskemaan pco tyyppisesti mulla aina paljon...
  5. K

    * Hoidot KYS 2013 *

    Heippa hei!! Mites meillä kyssiläisillä menee?? linjoilla muita joilla hoito nyt menossa?? Ciram meille on ensimmäisen ivf-hoidon jälkeen siirretty aina kaksi alkiota jos on ollut mahdollista. Onko teidän esikoinen saanut alkunsa hoitojen avulla vai luomusti? sehän tietysti selittää...
  6. K

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Heipparallaa :wave: Voi Simpli olen pahoillani :hug:. On se niin persiistä tämä ainainen pettymysten kohtaaminen. Oletko miettinyt että menisit juttelemaan tästä tukiryhmään tai psykologille? minua on ainakin auttanut todella paljon keskustelu psykologin kanssa. Uskon, että mies kyllä...
  7. K

    * Hoidot KYS 2013 *

    Havina joo äidit osaa olla rasittavia... omani aina on ihan varma että nyt!!! piti jo jossain vaiheessa toppuutella että älä kysele liikaa kun ei se asiaa helpommaksi tee... ).( Synarelaa menee.. viime yö uitu hiessä pahempaa kun kuumeen laskiessa... vielä viikko ja sitten eka Uä ja...
  8. K

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Tervehdys konkarit! täälläpä mielenkiintoinen ryhmä johon haluisin liittyä. Omaa taustaa sen verran että lapsettomuutta takana 7 vuotta syy löytyy endometrioosista ja on minulla sitten vielä pco tyyppiset munasarjatkin jotka tuottavat kyllä yleensä hyvin alkioita mutta kato käy, miehellä ei...
  9. K

    * Hoidot KYS 2013 *

    Marjana Eka hoito mentiin pitkällä kaavalla myös silloin lääkkeinä Synarela + Gonal-F se oli se ensimmäinen kerta josta plussa siis tuloksena samoin myös hyper multa punktioitiin 14 solua joista 7 hedelmöittyi ja vain kolme lähti jakautumaan eli muniksia paljon mutta huonolaatuisia. toiseen...
  10. K

    * Hoidot KYS 2013 *

    Hei Havina ja tervetuloa mukaan. Ihan tuoreessa muistissa tuo ei ole kuinka pitkään meni kun ekoihin hoitoihin päästiin ja varmaan joltain löytyy tuoreempaakin tietoa ja onhan nuo jonotusajat saattaneet muuttuakkin, mutta muistelisin että kirje kyssistä tuli kuukauden (vai olisko ollut...
  11. K

    * Hoidot KYS 2013 *

    Hei kaikille. Nyt alkaisi meillä ivf. Tänään ilmoitin menkat alkaneeksi kyssiin ja odottelen sitten postia aikatauluista. Taustoista sen verran että lapsettomuushoitoihin lähdettiin jo 2007 ja takana aimo läjä kaikenlaisia hoitoja ja tämä alkava ivf on nyt sitten neljäs ja viimeinen ja...

Yhteistyössä