Hakutulokset

  1. M

    Onko muilla hitaasti kasvavia vauvoja/taaperoita?! Millä mä saan ton kasvaan?

    Meidän tyttö oli 1v neuvolassa 70.7 cm ja painoa 7110 g. Kasvua on syynätty koko ajan urakalla. Kerran käytiin lastenpolillakin näytillä. Öljyn lisäilyt ruokaan ei juuri vaikuttaneet kasvuun. Ja tyttö on muuten kasvanut ihan samanlaisesti kuin minä. Nyt käytiin taas kasvukontrollissa. Ikää...
  2. M

    Te, joiden lapsi kasvaa hitaasti

    Meillä tyttö nyt 8kk. Tänään oli 8kk neuvolalääkäri. Pituus 65cm ja paino 6100g. Pituutta ei ollut tullut kuukaudessa yhtään lisää, painoa 100g. Neuvolan käyrillä ei täälläkään voi kasvusta puhua kun käyrä laskee kuin lehmän häntä. Saatiin lähete verikokeisiin ja niiden tulosten valmistuttua...
  3. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

    Heippa pitkästä aikaa! Mä olen totaalisesti laiskistunut tän kirjoittelun suhteen, lukemassa käyn kyllä juttuja. Täällä taitaa jo kaikki tuntea liikkeitä. Mä tunsin ekat liikkeet pari viikkoa sitten ja sen jälkeen ei mitään vaikka kuinka olen yrittänyt kuulostella. Välillä ihan pelottaa...
  4. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

    Julietalle ja jennaelle Pahoittelut ja jaksamista :hug: Julietalla on kyllä ollut todella kurja kohtelu neuvolassa ei uskois että tolleen ammattilaiset käyttäytyy. Minä ainakin tekisin reklamaation. Piipalle myös pahoittelut. Täälläkin kannustetaan reklamaation tekemistä. Pöyristyttävää...
  5. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

    Täälläkin ollaan flunssassa. Poika sairastui just ekaks synttäripäiväkseen. Nyt on poika onneksi paranemaan päin mutta nyt se flunssa on mulla. Mulla oli tänään eka lääkärineuvola. Käynnissä meni kaiken kaikkiaan ehkä 10 minuuttia ja siihen sisältyi terveydenhoitajan osuus. Lääkäri(mies) oli...
  6. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Jonna-76 ja Maya: Pahoitteluni ja :hug: Tänäänpäs on monella ultra. Haluaa myös mennä ultraan. Pitäisi varmaan kohta ruveta sitä np-ultraa varailemaan jos se ei ihan mahdottomia maksa yksityisellä. Alkuraskauden ultra maksoi 100 e, auts. Toiseen yhtä kalliiseen ei kyl olis oikeen varaa...
  7. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Noista raskausoireista. Mulla oli aluksi nännit arat mutta ei ole enää kuin vähän, en muista miten ekassa raskaudessa oli. Onko muilla rintojen/nännien arkuus hävinnyt? Väsymystä onkin sen edestä. Yöt nukun hyvin kun poikakaan ei yleensä enää öisin herättele vessassa käyn ehkä kerran yössä...
  8. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Heidille oikein ihanaa hääpäivää huomenna :flower: Pahoittelut ja :hug: kaikille huonoja uutisia saaneille. Mä en ole paljoa kerennyt/jaksanut kirjoitella. Tuntuu niin toivottomalta pysyä mukana teidän jutuissa kun tekstiä tulee niin valtavasti päivän aikana ja eipä tota aikaa ole...
  9. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Onnea Korven tytölle tuplista :heart: :heart: Mä olen myös miettinyt noita tuplarattaita. Meillä esikoinen on 1v.7kk kun olis kakkosen la. Jos johonkin haluaa lähteä liikkeelle ilman autoa niin vaunut on aika välttämättömät ja en usko että toi esikoinen vielä kauheen pitkiä matkoja jaksaa...
  10. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Mullakin noi oireet viittäsi ainakin ekassa raskuadessa poikaan. Mulla naama etenkin otsa oli täynnä pieniä finnejä, nenän viereen tuli jotain kummallista hormooninäppylää niin että nenänpieli oli koko ajan punainen :( ja tukka oli rasvainen. Nyt mulla ei ole kuin muutama finni ja tota...
  11. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Huh ei meninaa mukana pysyä kun teksitä tulee niin hurjaa vauhtia. Mäkin sain lopulta neuvolan varattua ja se olisi parin viikon päästä. Neuvolantäti on sama jolla poikakin käy neuvolassa. Kerran ollaan siinä käyty kun vasta tänne ollaan muutettu ja ihan ok tyypiltä vaikutti. Autosta...
  12. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Moro! Nyt on ultrassa käyty ja pienen syke löytyi :heart: ja ihan oikeassa paikassa köllötteli. Viikkoja oli tasan 6+0 eli 6 päivällä heitti menkoista laskettuna mutta mulla on kierto ollut aika pitkä että ihan oikein se siis on. La varmaan tarkentuu kun käyn siellä neuvolassa. Nyt vaan...
  13. M

    MAALISMASUT 2008

    Heips! Mäkin sain tänään pitkästä aikaa nukkua kaikessa rauhassa tunnin päikyt kun mies lähti pojan kans mummolavisiitille. Ihanaa olla ihan yksin. Tää on nykyään niin harvinaista herkkua mulle. Sisällä olen ollut koko päivän ulos ei paljon huvita mennä kun aina vaan sataa |O Mä olen ollut...
  14. M

    MAALISMASUT 2008

    Monta päivää taas mennyt niin etten ole tänne kerennyt kirjoittelemaan ja lukemaan teidän tekstejä. Kirjoitustahti on kyllä todella vilkas :D Viime viikolla oltiin kesälomareissulla ja sieltä tuliaisena poika sai flunssan :( Nyt kitinää riittää enemmän ja vähemmän. Mä varasin ajan...
  15. M

    MAALISMASUT 2008

    Huomenta! Minä ilmoittaudun mukaan porukkaan. Lauantaina plussasin. Toista lasta odotetaan meille. Laskettua aikaa tossa yritin laskeskella ja laskurista sain 23.3. Heittää varmasti suuntaan tai toiseen kun on kierto vielä ollut sekaisin. Ehkä ne neuvolasta osaavat antaa tarkemman la:n tai...
  16. M

    **ELOVAUVAT 2006**

    Joo tyhmäksi on mennyt tämä palsta. Paljon parempi oli vanha. Muutosvastarintaa :laugh: Ärsyttävä tää kirjoituslokerokin kun on niin älyttömän pieni että mahtuu vain muutama rivi tekstiä kerralla. Vali vali. Emppu Minäkin laitoin hakemuksen sisään. Toivottavasti mahdollisimman moni liittyy...
  17. M

    **ELOVAUVAT 2006**

    Palsta on näköjään mennyt ihan uusiksi. Jandhe Onpas teidän loma mennyt kurjasti kun pikkumies on sairastunut. Hyvä että jaksaa jo paremmin. Meillä kävi keskiviikkona kiva juttu. Keittiöön tuli vesivahinko kun viemärilinjaan oli tullut tukos ja kaikki yläkerroksista päästetyt vedet tulvi...
  18. M

    Milloin Libero-kerho alkaa netissä??

    Ihmettelin ite samaa ja liberovaippojen sivulta löytyi tieto että kerhon aloitus on myöhästynyt ja se alkaa vasta 13.6
  19. M

    **ELOVAUVAT 2006**

    Ihania kuvia teillä profiileissa. Pitäisi vissiin itsekin yrittää päivittää. Mun on pitänyt kans ostaa jo kauan tollanen taaperokärry mutta en ole vielä sitä ostanut. Alex tuuppailee lelulaatikkoa mutta siinä kun ei ole mitään jarrua niin meinaa tulla muksahduksia kun laatikko lähtee vauhdilla...
  20. M

    **ELOVAUVAT 2006**

    Meillä taitaa kaikki sormiruuat mennä vähäksi aikaa tauolle. Alex meinas eilen tukehtua omenanpalaseen. Olen Alexille aikaisemminkin antanut omenanlohkon jyrsittäväksi ja eilen kun söin omenaa Alex hinkui mun omenan perään. Annoin ensin omenanlohkon käteen mutta oli tunkemassa sitä kokonaisena...

Yhteistyössä