Hakutulokset

  1. C

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Heips kaikille piiiitkästä aikaa! Siitä on tosi pitkä aika kun olen viimeksi kirjoitellut. Olen kyllä käynyt teidän juttuja aina välillä lukemassa, mutta aikaa ei ole koskaan ollut enää itse kirjoitella. Kesä meni pahoinvoinnin kanssa, sitten oltiin reissussa ja nyt on alkanut työkiireet...
  2. C

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Kiitos heinäkuun ketjusta Hippu! Ja pippurihännälle myös iso kiitos, kun kesäkuun hoidit mallikkaasti! :) Lämpimästi tervetuloa kaikille uusille! Meillä ei ole koskaan kuunneltu sydänääniä ekassa neuvolassa. Nyt olin rv 8+4 ja edellisessä raskaudessa rv 9+. Neuvolatäti sanoi, että rv 10+...
  3. C

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Heips kaikille piiitkästä aikaa! Tulen nyt nopeasti ilmoittelemaan itsestäni, kohta pakko palata töiden pariin, kun olen viime viikon ollut saikulla. Olen kärvistellyt niin mielettömän pahoinvoinnnin kanssa, etten ole edes koneelle kyennyt. Makuuasennossa hieman helpompi olo, mutta en voisi...
  4. C

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Heh, ajattelin ja pelkäsin, että olen oireeton, mutta nyt kun luin teidän viestejä, niin tajusin, että makeanhimon katoaminen ei ehkä johdukkaan flunssasta. :) Olen normaalisti sokerihiiri pahimmasta päästä. Kauhea makeanhimo joka päivä. Nyt ei maita vaikka suklaata ja muuta oli viikonloppuna...
  5. C

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Olen pitänyt useamman päivän hiljaiseloa, kun olen ollut vuosisadan flunssassa. Huh, kyllä huomaa, että vastustuskyky on alhaalla. Tänään rv 7+0. Oireet kadonneet kokonaan. En oikein enää ole edes muistanut olevani raskaana. Eilen meinasin ottaa buranaa, onneksi kuitenkin viime hetkellä...
  6. C

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Tervetuloa ja onnittelut plussasta uusille!!! Itselläkään ei ollut lapsellisia ystäviä ennen esikoista (eikä ne ystävät ole edelleenkään saaneet lapsia). Aluksi esikoisen kanssa oli hankalaa, kun ei ollut ketään, jolta olisi kysynyt neuvoa ja vertaistuki puuttui kokonaan. Piti olla aktiivinen...
  7. C

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Onpas tänne tullut parissa päivässä paljon viestejä :) Tervetuloa kaikille uusille!! Ja onnea plussasta! :) SeaWind, ihana kuulla, että vuoto loppui ja kaikki on mahdollisesti sittenkin hyvin. Tsemppiä ultraan, toivottavasti sieltä tulee varmistus, että raskaus etenee normaalisti ja kaikki...
  8. C

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Kiitos Sissinen ja Pippurihäntä rauhoittelusta! :) Kyllähän järki minullekin sanoo noin, mutta ei tälle hermoilulle välillä minkään mahda. :headwall: Mieskin yrittää sanoa, että stressaaminen aiheuttaa paljon enemmän vahinkoa kuin mikään muu. Yritän siis rauhoittua... ikäänkuin siihen pystyisin...
  9. C

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Kiitos Pippurihäntä uudesta ketjusta!! :) Onpas paljon tullut uusia, hienoa!!! :) Tervetuloa kaikille ja onnea plussasta!! Argh, päätin jo olla stressaamatta, mutta enhän minä siihen kykene. :headwall: Eilen vähän puuhasteltiin miehen kanssa, minkä jälkeen alavatsalla oli jonkin verran...
  10. C

    ~ Helmivauvat 2015 ~

    Pahoittelut surun kohdanneille! :'( Paljon voimia!! Toivottavasti vauva suodaan kaikille mahdollisimman pian! Tervetuloa ja onnea uusille! Rva_K, pienestä rusehtavasta vuodosta tuskin tarvitsee olla huolissaan! Eiköhän kaikki ole hyvin. Pidän peukkuja! Päätin nyt, että odotan np-ultraan...
  11. C

    ~ Helmivauvat 2015 ~

    Pahoittelut menetyksen kohdanneille!! :hug: Tsemppiä niille, joita nyt piinataan erityisen paljon!! Toivottavasti kaikki hyvin!!! Tervetuloa uusille! Tänään rv5+5 ja pahoinvointi alkanut kunnolla. Oksentanut en toistaiseksi ole, mutta ei sekään kaukana ole ollut. Mikään ei tunnu...
  12. C

    ~ Helmivauvat 2015 ~

    Rouva Kampiakseli, osittain hyviä uutisia! :) Ainakin tiedät olevasti raskaana. Nyt ei auta muuta kuin odottaa. Tämä on piinallista ja varmasti vielä piinallisempaa vuodon kanssa! Tsemppiä! Toivottavasti kaikki hyvin! S4nnn, kylläpä sinua nyt piinataan!! Toivottavasti hcg erittyy sinulla vain...
  13. C

    ~ Helmivauvat 2015 ~

    s4nnn, toivottavasti virtsan hcg-pitoisuus ei nyt jostain syystä ole vielä vain noussut ja oma olotila kertoo totuuden. Plussatuulta!!! Sissinen, minulla ainakin on ollut hyvinkin erilaisia päiviä oireiden suhteen kahdessa edellisessä raskaudessa. Pahoinvointi on molemmissa alkanut rv7-8 ja...
  14. C

    ~ Helmivauvat 2015 ~

    Tsemppiä Rouva Kampiakseli!!! Voimarutistus :hug: Toivottavasti kaikki hyvin!!! Täällä rv 5+2 ja oireet: -rintojen särky ja turvotus -alavatsan turvotus -alavatsan ajoittaiset menkkakivut ja jomotus -palelu etenkin iltaisin -ajoittainen lievä päänsärky -jatkuva jano ja juominen ja tästä...
  15. C

    ~ Helmivauvat 2015 ~

    Pecanpie, voi miten ikäviä uutisia!!! En osaa muuta sanoa kuin toivottaa voimia ja onnea tulevaisuuteen!! Toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhain päin!!! Onpa nyt tullut monella vuotoa. Niin surullista, mutta toki niinkuin täällä oli jo puhetta oli myös odotettavaa. Toivottavasti uhmaamme...
  16. C

    ~ Helmivauvat 2015 ~

    Rouva kampiakseli, voi ei :( Olen niin pahoillani!!! Toivottavasti kaikki on kuitenkin kunnossa!! Älä vielä vaivu epätoivoon. Eihän se välttämättä tarkoita keskenmenoa. Täältä kovasti tsemppiä sinne ja peukut sille, että kaikki on hyvin!!
  17. C

    ~ Helmivauvat 2015 ~

    HooKoo, olen niin pahoillani!!! Kovasti tsemppiä ja voimia sinulle ja miehellesi!!! Helmi78, olen myös palellut todella paljon. En muista kahdesta edellisestä mitään tällaista. Muut hikoilee, niin minä haen villatakkia ja peittoa päälle. Lisäksi rinnat ovat todella kipeät!!! Melkein tekisi...
  18. C

    ~ Helmivauvat 2015 ~

    Heips kaikille! Minäkin liittyisin mukaan. 31v, 3.lapsi, KOS, LA on ilmeisesti 1.2.2015 Kovasti on ollut menkkakipuja ja jatkuvasti juoksen vessassa katsomassa onko vuoto alkanut. Toisaalta muistan edellisissä raiskauksista tehneeni samaa. Tämä on meille viimeinen, joten aion nauttia...
  19. C

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! Minut voi siirtää plussanneisiin (en saa kännykällä punaiseksi)! Vähän vielä pelottaa kun viiva edelleen haalea ja menkkakipujakin on, mutta pakko vain luottaa että kaikki menee hyvin ja lopettaa turha murehtiminen. Tulen sitten takaisin jos pieni ei...
  20. C

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Testasin aamulla liuskatestillä ja siihen piirtyi haamujen haamu. Jäi sen verran epävarma olo, että oli pakko testata myös kaapista löytyvällä cb:n digillä (viikkonäytöllisellä), johon ilmestyi raskaana 1-2. :) En voi vielä oikein uskoa tätä. Olen tosi onnellinen!!! Vähän toki pelottaa, että...

Yhteistyössä