Hakutulokset

  1. R

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Vauvahaave, ihanaa kun tuli hyviä uutisia Tyksistä! Mahtoi kyllä olla koettelemus henkisesti puhumattakaan siitä näytteenotosta... Lievästi neulakammoisena oisin varmaan pökertynyt siihen pöydälle. :O Papustin, täällä ollaan kyllä ennemmin siellä ummetuksen puolella... Ei kyllä välttämättä...
  2. R

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Huh, eipäs nuo huonot olot sitten olekaan kadonnut vielä minnekään! Uuh... Siivoilin tuossa keittiötä ja vähän väliä piti käydä hengittämässä "raitista ilmaa" olkkarin puolella... Kamala haju astioissa, tai näin ainakin minun raskaushormonien kyllästämä hajuaisti minulle kertoi. Ja mies...
  3. R

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Onpas mukavaa, että joku muukin vielä jännää tulevaa ultraa! Melkein kaikki on jo siinä käyneet, itekin vielä kärvistelen odotellessa! Ens perjantaina sit h-hetki koittaa, kuluispa viikko nopeasti!! :D Mies ei tuu ultraan mukaan, joten toivottavasti kaikki ois hyvin. Kauheeta, jos tuliskin...
  4. R

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Pomolle kertomisesta, ite en oo vielä kertonut töissä kenellekään... Kerron vasta np-ultran jälkeen. Ekaks meinasin kertoa pomolle, että sais selvyyttä, pitääkö mun työnkuvaa muuttaa jotenkin vai ei. Toivon että ei tarviis muuttaa, haluan jatkaa entisissä hommissa. Ja sit vasta kerron...
  5. R

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Tsemiä surun kohdanneille! :'( Hui kun tuntuu, että paljon tulee suru-uutisia... Itseäkin jännittää kovasti, ultraan vielä kaks viikkoa.... Alkoholittomista juomista, ite on pitänyt kaivaa korvike sidukalle ja edellisessä raskaudessa kokeilin alkoholittomia siidereitä, suurin osa ihan...
  6. R

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Ainiin, facebookiin voisin minäkin liittyä, kunhan eka käyn ultrassa kattomassa, onko masussa elämää... :) -riitu-
  7. R

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Voi ei sapu!! Voimia ja jaksuja! :'( Kiitos Suvisnii uudesta pinosta! :) Tänne ei kuulu oikein mitään uutta, melkein vois vaihteeks unohtaa olevansa raskaana, ellei odottais vaan koko ajan ultraa! Ainiin, huomenna meen veriseulaan. Sentään jotain konkreettista raskauteen liittyen. ;) Ja...
  8. R

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Onnea ultrakuulumisista kaikille! Ite siis odottelen tuonne 16.8. asti... Iloitsen teidän muiden puolesta, ihanaa kun tulee hyviä uutisia! :) Onko muut huomanneet, että väsymys toisi yökkö-oloa? Nukuin tooosi huonosti viime yön, en varmaan paria tuntia enempää, kun piti töihin tulla loman...
  9. R

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Hassel, en osaa minäkään varmaksi sanoa kohdun koosta.... Ei tunnu vielä niin hyvin. Onnea tuplista Heiidihh!! On se varmaan niin jännää! Oon ite kaksonen, joten jännäsin kans kovasti, osuuko myös omalle kohdalle, mutta eipä siellä kuin yksi näkynyt. Täällä välillä napa tuntuu herkältä...
  10. R

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Sokerirasituksesta, mulle mainitsi ekassa neuvolassa, että ei tarttis tässä raskaudessa mennä! Yllätyin kyl aikas paljon, koska ikää kuitenkin 30 v. Kuulemma kun normi painoindeksi, ei sukurasitetta ja edellisessä raskaudessa ei ollut, niin ei tarvi mennä. Hmm....edellinen vauveli painoi 4150 g...
  11. R

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Voi kun oon kade kaikkien ultrakuulumisista! :) Loppukuun miinuspuoli, itellä menossa vasta 9+2!! Ite pähkäilen kovasti, millon pitäs mennä ottaan verinäyte seulaa varten, huokaus... Ois paljon helpompi, jos joku vois vaan sanoo, että tänä päivänä meet. Piste. Meidän neuvolan lapussa lukee...
  12. R

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Uusi ilmoittautuu mukaan! :) 26.2./-riitu-/30/2.lapsi/KOS tai HYS? Eli pikkukakkosta odotellaan täällä ja laskettu aika 26.2. tähän tietoon. Ultrassa ei ole käyty aikaa varmistelemassa, ja np-ultra vasta 16.8... Grrr, en jaksais odottaa!! Etovaa oloa ollut alusta saakka, mutta nyt sekin...

Yhteistyössä