Hakutulokset

  1. S

    YH-äitejä/isejä Oulusta tai lähikunnista

    Heips! Täällä toinen oululainen yh. :) Esikoinen on syntynyt 2008 ja odotan toista lasta, myöskin yksin. Ootko käynyt Tuikkeen tapaamisissa? Facebook-ryhmä löytyy täältä : https://www.facebook.com/groups/164766783666303/ :)
  2. S

    **Maaliskuun murut** Syyskuun supinat <3

    Hei! Taustailija ilmoittautuu joukkoihin! Kävin tänään nt-ultrassa ja siellä kaikki oli hyvin, joten uskaltaudun tulemaan kaapista. :) Täällä oli joku toinenkin, joka viettää kolmekymppisiään, onnea! Mulla on bileet huomenna, tuli sitten vähän erilaiset juhlat, mitä olin ajatellut... :D Tässä...
  3. S

    Odottavia äitejä Oulun seudulla?

    Heips! Vielä yksi Oulun odottaja lisää! Esikoinen on jo 5-vuotias ja vauvaa odotan syntyväksi maaliskuulle. Itse oon kolmekymppinen ja opiskelen yliopistolla. Oon odottanut esikoiseni yksin ja samoin tämän toisen kanssa, elämä on joskus ihmeellistä. :) Käyttekö muuten missä neuvolassa? Me...
  4. S

    muita yksin odottavia??höpinöitä/vertaistukea samassa tilassa oleville :D

    Heips! Pohjois-Suomesta pian kolmekymppinen yksinodottaja liittyisi joukkoon. Oon yksin odotellut jo yhden lapsen, tytär on jo 5-vuotias, joten suhtaudun melko levollisesti tähän uusintakierrokseenkin, kun kokemusta jo on. Isäehdokas puolestaan kaikkea muuta kuin riemastui ja on todennutkin...

Yhteistyössä