Hakutulokset

  1. NancyC

    ** Toukotenavat 2017 **

    yäh! Tää pahoinvointi on niin karseta,mutta niin rauhoittavaa. Ultraa kyllä mietin meneväni kunhan tämä flunssa on selätetty. Hirveän kiva kun oma räkä saa yökkimään :LOL: Anteeksi mutta tosi kiva kun muillakin on huono olo :) Täällä imetetään myöskin. Ekoilla viikoilla tuli menkkakipuja...
  2. NancyC

    ** Toukotenavat 2017 **

    Moi! Mahtuuko mukaan 1.5/NancyC/34/toinen/? ? Olen ehtinyt jo karmean epätoivon kautta palata suht normaaliin odotusfiilikseen. Sitä plussauspäivän onnea en vielä ole onnistunut palauttamaan. Minulla siis ehti jo tovin kestänyt pahoinvointi päättyä viikoksi jonka kruunasi kovat alavatsakivut...
  3. NancyC

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Pakko huudella että täällä ollaan mukana. Ikivanha ipad on vain niin ihana, että kaatuu ennen kuin ehdin lähettämään, mutta sentään lukemisesta selviää. Omaan sänkyyn siirtämisessä parhaiten toimii meillä se, että kesken imetyksen kääritään tyyppi kapaloon ja tissille nukahtaneena siirretään...
  4. NancyC

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Toivounelma ajattelin jo olevani ainut joka ei tuon potilashotellin hienoutta ymmärrä. Osastolla oli älyttömän kiva "kämppis" ja kätilöt pääsi usein käymään luona. Esikoinen siis tuotoksena, joten tukea arvostin ja muutenkin olisin seonnut, jos olisin joutunut yksin istumaan huoneessa. Ehkä...
  5. NancyC

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Onnea uusista pienokaisista! Mulla olisi kova hinku käyttää kestoja, mutta tuolle rimppakintulle ei hankitut selvästikkään istu. Ajattelin rauhassa odottaa pojan vahvistumista ja testaan sitten uudestaan. Täytyy varmaan käyttää lainaamoa, jotta löytyisi itselle sopiva malli. Mulla taas ei...
  6. NancyC

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Kiitos taas Lettu viimeisestä pinosta ja ihanaa meidän kuukautta kaikille! Ihanaa että meissä riittää vielä tällekin kuulle uusia vauvoja :) Vauvan sokeriseurannasta Me kun oltiin alle kolme kiloisia niin jouduttiin automaattisesti sokeriseurantaan. Se olikin ihan hyvä sillä saimme lisämaitoa...
  7. NancyC

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Onnea Karoliina81 ja Miinu84! Perätilasynnytyksestä Meidän poikahan syntyi perätilassa alakautta. Sektio oli varattuna jo lasketun ajan hujakoille, mutta poika taisi hermostua kääntöyrityksestä tai muusta ja tuli melkein kolme viikkoa etuajassa maailmaan. Synnytys käynnistyi vesien menolla...
  8. NancyC

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Ihana Lettu että jaksoit laittaa nämä heti pystyyn. Meillä alkaa olla rauhallisimmat viikot takana ja enemmän vaatimuksia hoidon suhteen alkaa tulla päivittäin :) Esikoisen kanssa on se tuntuu vielä ihan hauskalta ja mukava seurata miten herra kehittyy ja kasvaa. Selkeästi kyllä ainakin poskista...
  9. NancyC

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Onnea vielä jousitar, lettu, julianna, pikkumöntti ja isonalle! Strepto mä en ainakaan Porvoossa saanut koetta enää synnärillä vaikka sitä kyselin. Kätilö ei tainnut olla mistään pikatesteistä kuullutkaan vaan totesi tuloksissa menevän pari päivää. Enkä kyllä olisi tippaa ehtinyt saadakaan...
  10. NancyC

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Paljon onnea Letulle! Hurja rupeama sinulla takana. Saimme perjantaina lopettaa yöherättelyt kun paino on noussut niin hienosti. Viime yönä saimmekin nukkua ensimmäistä kertaa kuusi tuntia putkeen :o enemmänkin olisi mennyt, mutta oli pakko ruveta herättelemään kun alkoi huolestutaa niin...
  11. NancyC

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Kiitokset onnitteluista :) Limatulpasta mulla meni sellainen kuusi tuntia vesien menoon ja todennäköisesti supistukset ovat alkaneet jo ennen tätä, mutta varmuudelta en voi sanoa kun nukuin tuon ajan.. NancyC + poika 12 vrk
  12. NancyC

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Anteeksi joudun tässä hyppimään muutaman sivun yli ja onnittelemaan kootusti kaikkia kullanmurunsa saaneita ja tsemppejä kaikille niitä tarvitseville. Nimittäin muuten en taaskaan ehdi jakamaan ilo uutista eli 12.5. päätti pikkumies lopettaa napanuoran puristelun ja lähteä tutustumaan isoon...
  13. NancyC

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Lettu täällä tuli parissa päivässä lähete ja kiire sillä olikin sillä piti saada aika seuraavalle viikolle. Ihan mahtavaa, että siellä on löydetty oikea asentoja nyt vaan nopeasti lähtöviivoille odottelemaan. bumbis hienoa, että sielläkin ollaan pyörähdetty. NancyC 36+0
  14. NancyC

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Onnea suza86! Sabsu ja Amy mukava kuulla positiivisia sektiokokemuksia. Jotenkin oma olo senkin suhteen on rauhoittunut. Huomenna on neuvola, joten voin kysellä lisää siitä ja pt:sta. Torstaina polikäynti ja se varmasti saa vielä pään sekaisin, sillä pitäisi käydä läpi käännös ja...
  15. NancyC

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Liikkeistä vauva on pt:ssa ja istukka osin edessä. Alakerrassa tuntuu hikka, räpeltelyt ja muutama ikävämpi rakon tökkäisy, joten kädet tai/ja toinen jalka on alhaalla. Keskellä ylhäällä tuntuu pääkuhmu ja ylhäällä vasemmalla tuntuu (klo 9-11 välissä) ikävän punkevat liikkeet eli ainakin toinen...
  16. NancyC

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Isonalle tääläkin sitten ylläripylläri pt:ssa. Oli aika yllätys kun tähän asti kahden lääkärin ja muutaman terkan kopeloimana kuviteltu olevan rt:ssa. Ennen ultraakin totes että pää tuntuu hyvin jo alhaalla kunnes kaivoi ultran esiin ja hups eihän sieltä päätä löytynyt. Eli pahalta kuulostaa...
  17. NancyC

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Supistuksiin olen jo niin leipiintynyt, että en jaksa niihin kiinnittää huomiota. Ainoastaan jos koitan kävellä samaan aikaan niin tekevät elämästä täyttä helvettiä, mutta en jaksa mihinkään jäädä odottelemaan kun eivät nopeasti sula pois. Harkitsen että auttaisiko tukivyö lenkkien aikana kun...
  18. NancyC

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Tervetuloa mukaan Viuh_ti! Mukava saada lisää jännitäjiä joukkoon :) Nannuliini mä oon kanssa käyttänyt tota ac3, mutta on mulla ainakin ihan yhtä tyhjän kanssa. Lääkärille tosta juttelin ja sainkin jonkun lääkeversion puhelinreseptillä, mutta en oo jaksanut hakea kun eivät ole vielä oikeasti...
  19. NancyC

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Odottava73 ja pikkuiselle hitunen nyt hyvääkin tuuria ja jaksamista. Taniira kyselin streptosta just neuvolassa (HUS alueella) että eikö streptoa kannata tarkastaa kun supistaa niin paljon, mut kun sitä ei raskausaikaan voi hoitaa niin otetaan vasta viikolla 36. Ymmärin että rutiinilla...
  20. NancyC

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Karoliina81 2.6. on laskettu ovulaation mukaan kun taas kela käyttää neuvolassa menkkojen ja ultrien perusteella laskettua la:ta. Tästä siis johtuu tuo mammaloman alkupäivä eli ei poikkeusta tai varhennettua. Rakenneultraan asti luotin enemmän tuohon ovulaation mukaiseen päivään ja osin...

Yhteistyössä