Hakutulokset

  1. U

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Heippa.. Varovasti ilmottaudun joukoon. Eli toinen lapsi olisi kyseessä. Ensimmäinen on 5v. Ikää on minulla 39. Synnytys sairaala on Seks. Tissit oli hieman arat ennen oletettuja menkkoja,mutta sekin laantui. Plussan tein eilen, jota hieman joh aavistelin. Nyt on kauhea alaselkä ramppaa...
  2. U

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Heippas taasen...Pikainen päivitys...Plussa tärähti kun tärähtikin piiiitkän odotuksen jälkeen...Mutta tuo ahistaminen on uutta
  3. U

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Heissan kaikille pitkästä aikaa... Keskenmeno tuli tuossa kesän aikana, mutta nyt on ilmaantunut aika jännä juttu. Menkoista ei ole tietoakaan. Onko kenelläkään, joka on joh ollut raskaana samanlaista juttua kuin mulla nyt. Eli olen herännyt siihen kun olen saanut orgasmin? Jostain luvin...
  4. U

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Hei taustalta. Elämän tilanteen takia olen pysynyt taustalla,mutta nyt pitää tulla kertomaan jotain. Koko kuukauden olen vuotanut jotain ihmeen hajuista nestettä. Housut on ollut koko ajan märkänä. Ei ole hiiva.Tasan 4 päivää ovulaatiosta,tuntui koko päivän että koko värkki repeää. Noh nyt ku...
  5. U

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Pikainen päivitys. Jään taustalle elämässä tapahtuneen asian takia. Kaikille plussa tuulia...
  6. U

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Katos vain kun on sama pää kesät talvet, niin ei ole tummoistakaan edes muistanut. Kierto on 29 Yrityskertoja: en edes tiedä :tosi monta yli vuoden yritys kuitenkin Haaveissa: 1 eli ensimmäinen vauva
  7. U

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Ja niin täti kurvasi paikalle sunnuntaina. Eli mulle voi päivittää sen KP 2. En osaa tehdä tummennusta kännykällä. Kaikki maailman oireet oli ennen tätiä, mutta ei. Jotenkin alkaa tuntumaan, että voisi siirtyä taustalle ja unohtaa koko asian. Jos se sitten tarttuisi paremmin. Plussanneille...
  8. U

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Öklö olo täällä jatkuu. Ruokaa ei tee mieli yhtään,ja maha turpoaa muodottomaksi. Siis etoaa koko ajan. Mahassa kumallinen tunne...en osaa selittää. Tosi selkeästi kirjoitettu ;) Viikon lopulla pitäisi hanat auveta. Plussa tuulia puhaltelen
  9. U

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Olen tänä aamuna juonut kupin kahvia ja syönyt 2 pientä leipää. Maha on kuin pallo räjähtämis pisteessä. Siis ikään kuin olisin täynnä, mutta kuitenkaan en ole. Ruokaa ei tee yhtään mieli. Pakottaa jännästi, aivan kuin kiertäisi, muttei kuitenkaan. Hei kun syön alkaa kauhea turvotus. Tosi...
  10. U

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    ON: täällä maha on kauhean turvoksissa. Ihan kun olisin nielaissut jalkapallon. Ilma kiertää mahassa vimmatusti. Ehkä hieman öklötys olo. Jumppasin illalla ja kauhea öklö olo tuli heti. En kyllä usko raskauteen, kerta ovis meni ohi suun etelän reissun takia. Voi oodikas. Toivon hartaati...
  11. U

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Terkkuja etelästä. Aivan mahtavaa oli olla 1 vkko etelässä, epsanjan rannoilla. Ovis meni varmaan sivu suun, mutta tuulettuipahan pää hieman. Luulemani ovis oli tosi kipeä. Niin kuin joku oli repinyt auki koko värkin. Sen jälkeen tuli rinnat kipeäksi. Joten odotellaan taas tätiä loppukuusta...
  12. U

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Voihan kökkö. Oltiin lomalla, enkä tietysti päässyt koneen ääreen. Noh kuitenkin, täti tuli serkkunsa kanssa kylään. Eli mulle voi päivittää 5kp Jotenkin vain tuntuu, että ei tartu niin ei tartu. Multitabseja olen napsinut kyllästymiseen asti. Mutta jotenkin nämä tätipäivät olivat erilaiset...
  13. U

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    2 päivää sitten koski niin kovasti alaselkään, etten voinut oikaista selkää ollenkaan. Sitten alkoi tätiä ennen tyypillinen tiputtelu. Nyt kun pitäsi olla hanat auki täydellisesti, niin veren määrä on tosi pieni. Viime yönä olin joh varautunut pahimpaan, kauhealla side ryöpyllä. Mutta ei mitään...
  14. U

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Tätiä ei vielä näy. Ilmaa on kauheasti mahassa. Aivan kuin olisin rantapallo. Tissit jotenkin ihmeellisesti tuli kipeäksi äsköisen saunareissun jälkeen. Hieman yököttävä olo, mutta en ole kovin uskovainen, että olisi tärpännyt. Näitä oireita on ollut niin monesti, että uskon sitten vasta, kun...
  15. U

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Siis mitä tää on? Voisiko tää nyt olla sitä? Mulla on maha ihan paisuksissa, ja pierettää aivan valtavasti. Kauhean kipeä finni on tullut ihan keskelle päälakea..En kyllä testaa ennen kun on menkat myöhässä..Pidetään hullua jännityksessä. :)
  16. U

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Pakko tulla sanomaan. Nyt olisi viikko ovulaatiosta kulunut, ja huomasin jotain jännää äsken.Mies kiusasi minua ja juoksin karkuun, pelkät yö vaatteet päällä. Rinnar tietusti pomppi, mutta niihin hieman sattui. Ei tommoista ole ennen tapahtunut.
  17. U

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Tällä saralla hiljaiseloa, siis tietokoneen kanssa. Meiltä särky 1kk aikana 2 tietsaa, kuvitelkaa. Ette usko kun kävin hakemassa 17 aikaan tänään tietsat pois korjaamolta, mikä autuus koitti. Teitä on joh ollut ikävä. Mutta nyt toisiin ajatuksiin. On: Ovulaatio oli ilmeisesti 16 päivä, ja...
  18. U

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Ja niin täti tuli kylään, kuten arvelinkin. Mulle voi päivittää sen 1KP ( en osaa tummentaa puhelimella tuota anteeksi)
  19. U

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Oodikas.."rutistus" ON: Ihmeellinen tylppä jomotus oikealla puolen nivusia, ja kylmän väreet menee vähän väliä. Nenä on tukossa alituiseen, mutta uskon sen johtuvan ihan flunssasta, mitä täällä päin on liikenteessä. En usko pätkääkään, että olisin raskaana. Olen joh jotenkin tuudittatunut...
  20. U

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Pikainen päivitys. Tällä saralla ei mitään uutta. Ei mitään tuntemuksia. Tätiä odotetaan kylään 3 päivä. Taitaa tuo ikä kuitenkin nyt kinnata vastaan.

Yhteistyössä