Hakutulokset

  1. E

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    Keskenmenopelon vuoksi olen taustaillut tässä ketjussa alusta saakka ja tarkoituksenani oli rakenneultran jälkeen rohkaistua kirjoittelemaan. Meidän pienen sydän kuitenkin lakkasi lyömästä torstaina, raskausviikolla 17+3. Eilen, raskausviikolla 17+5 synnytin pienen enkelipojan. Tämä on...
  2. E

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Täytyykin kysyä tuosta lääkäriltä. Siitä kyllä puhuttiin edellisen keskenmenon jälkitarkastuksessa, mutta lääkäri kuitenkin tuolloin oli sitä mieltä, että aletaan tutkimaan vasta, jos tulee vielä yksi keskenmeno. Mieluummin sen toki selvittäisin ennen kuin käy jotain...
  3. E

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Moikka! Ajattelin liittyä tänne syyskuun söpöläisten odottajiin, hieman varovaisin mielin olen vielä. Viikkoja nyt 10+4 ja LA 29.9. Edellinen raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon, joka todettiin rakenneultrassa 20+0 ja seuraavana päivänä 21.11.2013 synnytin pienen enkelin. Syytä...
  4. E

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Heippa kaikille! Olen taustaillut alusta saakka ja vielä viime syksynä kävin ahkerasti lukemassa kuulumisianne täällä. Meidän huhtivauvan odotus päättyi marraskuussa rv20+0, kun 20.11 rakenneultrassa vauvan todettiin kuolleen kohtuun. Seuraavana päivänä 21.11 synnytin pienen...
  5. E

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Moi! Olen nyt muutaman päivän seuraillut keskusteluanne ja päätin liittyä mukaan. Olen luonut tänne Kaksplussaan tunnukset, kun odotin esikoistamme. Ne tunnukset ovat unohtuneet, joten ihan ensin piti kikkailla uudet tunnarit tänne :) Tein haalean plussan Pregcheckillä perjantaina ja...

Yhteistyössä