Hakutulokset

  1. P

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Sukupuoli haaveista näköjään on keskusteltu. :) meil on molemmilla toiveissa poika, mutta kuitenkin kummatkin on tervetulleita. Tilanne on sinällään hassu kun mulla on kaks siskoa ja miehellä kaks veljeä. Eli mies varmaan turvautuu siihen "tuttuuteen" haaveiden kans. Mä taas siihen et oon ite...
  2. P

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    hei. jäin ihmettelemään tuota sun laskettua aikaa. Onko sulla ollu pitkiä kiertoja vai kuinka? Kun mullakin viimeiset menkat olleet 15.12 ja mun laskettu aika on 21.9. o.O ja ku ne neuvolaski yleensä laskee vaan sen normikierron mukaan eikä niitten kiertopäivien mukaan. Tosiaan mulla lukee...
  3. P

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Neuvolassa kuultiin nyt ensimmäisen kerran sydänäänet. Voi mahoton mikä jumputus sieltä kuului. :) mies ei meinannu nahoissaa pysyä, oli se niin hurjan kuuloista. Ja jännää oli ettei neuvolantätikään ehtinyt sanoa vielä mitään kun mies sanoi kuulevansa äänet. :) kuunneltiin sitten pitkä tovi...
  4. P

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    heips. Pitkästä aikaa. Huh että meinaa olla väsyksis. 4 päivää töitä putkeen tuntuu iha loputtomalta, mut onneks on ny taas yks vapaa ja sit öitä. Viime viikon perjantaina käytiin ekan kerran neuvolassa. :) Sydänääniä ei vielä kuultu, mutta muuten olo raskaudesta tuli todellisemmaksi. HB 139...
  5. P

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Heips. :) oon lueskellu kyl kaiken, mut kommentointi on laiskuuttaan jääny. Eikä ihmeempiä kertomisiakaan ole ollut. Töitä vaan nii kauheesti että... Nyt onneksi 2 vapaapäivää. Ihanan luksusta. Viime viikkoki men yhellä vapaalla ja seki meni "omaishoitaja" asioilla. Huoh. Olo on nyt ollut...
  6. P

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Voi pauliinali ja seetri. :( rankkaa kuulla tälläisiä uutisia. Jaksamista ja voimia :hug: Itse tänään meinasin pyörtyä töissä. Kaiketi jotenkin verenpaineet heitteli ja sisäilma oli. Ii lämmin ja muutenki aika kiirus aamuvuoro. Oltii pomon kans hoitamas yhtä sänkyyn hoidettavaa ja mun rupes...
  7. P

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Pahoittelut Nennalle. Voimia tulevaan! :hug: Itse eilen töissä oksennin aamulla tuoremehut takaisin, minkä jälkeen olo vähän helpotti. Työkaveri naureskelikin "eikö se oo vaa hyvä, että se ilmoittaa olemassa olostaan." Joo ongan se mut vois jotenki kivemminki ilmoittaa. :D lisäksi on kyljis...
  8. P

    Positiivista ajattelua harrastavat odottajat

    Sielunkumppani, mahtavaa! Ite esikoista odotan ja ihan alkuvaiheella, mutta silti niin luottavainen olo että kyllä se sieltä tulee jos se on tullakseen. :) Siksipä niin moni ulkopuolinenkin asiasta jo tietää. Olotilat vaihtelee ja välillä on huono olo ja välillä tosi hyvä, mutta silti en...
  9. P

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Heii. :) Taas heränny ilman oloja. Eilen illallakaan ei ees väsyttäny. Olo ihan normaali. Mutta, ei silti huolestuta! Tosi moni jo tietää ja olo on näi varma, vaikkei oo pikkuista ees nähny. Mut kai jotai vuotoja ois jos pitäis olla huolestunu. Kaiketi luonto hoitaa omans pois jos ei oo...
  10. P

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Heipss. :) fritang kerro ny mikä oli vanhempien reaktio? Ja hei,kiva toi linkki. :) piti itelle tallentaa koneelle, jotta saa myöhemmin aloittaa. Anopin kans käytiin tänään kirpparilla ja kaupoos.. Tietysti vauvanvaatteita anoppi innolla hypisteli. :D minä vähä aina katoon ympärilleni ettei...
  11. P

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Jes. Viimeinkin päivä, jolloin ei oo niin krapulainen olo. On vähä saanu tuumaillakki että mitähän söis. :) otin itteäni niskasta kiinni ja kävin jopa lenkilläkin. :) Äitin kans ollaan ny juteltu mimmone sen viime raskaus oli 13vuotta sitten kun mun pikkusiskoa odotti. Lähinnä kuinka se oli...
  12. P

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    jennu91 joo sama jakso. Siinä ei viel näytetty, et se olis päässy synnyttää jonka mies oli nii vauvakammoinen. :D ehkä ens jaksossa. Meillä mies tiskaa tiskiä tällä hetkellä. Iha tippa tuloo linssiin ku se jaksaa nii tehä kaikkea nyt ku mä en saa mitään aikaseks ja vaan valiran huonoa oloa...
  13. P

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Hepa_ tiiän että pystyn siihen, mutta silti tulee välillä sellanen epävarmuus itestä. :S kai tää tilanne täs ressaa niin paljo, ku ei tiietä vieläkää koska päästään remontoimaan sitä meidän kodin vesivahinkoa... 3 kuukausi evakos alkaa jo tuntumaan. Ja ku tietää että lattioiden kuivatuski kestää...
  14. P

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Eilen katottiin miehen kans Erilaisia Äitiä... Ja joku amerikkalainen Meille tulee vauva ohjelmia. Miestä ei napannu yhtään ja se halus kääntää kanavaa, viimeistään synnytyssaliin mennes. :D yritin sille sanoa että tuoho meki vielä päädytään.. (Toki molemmis ohjelmis oli kaksosraskaudesta.) mies...
  15. P

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Napsi. Olen kuullut että esim. Mun mummalla jatku menkat jokaisen raskauden aikana poikkeuksetta ja säännöllisesti. Ja kaks tervettä lasta on saanu vaikka mun äidin kaulan ympäri oli menny napanuoraki pari kertaa. Tsemppiä kuitenkin, toivotaan ettei oo vakavaa. Täällä aamupahoinvointi jatkuu...
  16. P

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Hyi. Selvisin vaan iltavuorosta vaikka häjyä teli ja väsytti. Iltapainotteinen syöminen onnistuu. Joten söinki sit vähä enemmän. Huomen aamulla ei kumminkaa raas syödä.. Sit pitäis selvitä yövuoroista..hui. Ilman kahvia. :S Mites muut yötyöläiset ootte selvinny? Peikkotytsy 7+2
  17. P

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Pahoittelut keskenmenon kokeneille. :hug: Ite yritän päästä iltavuoroon kaheksitoista. Kauhee olo ja oksu lensi jo kerran. Yritin syödä pienen vanukkaan, joka ainakaan ei halunnu pysyä sisällä. Aamusta alkaen ollu maha sekasin ja huimannu. Muutenki alhaiset verenpaineet. Liekö tuo huimaus...
  18. P

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Heti huomas et kaheksas viikko aluillaan. :) ylämahas kauhee tunne eikä tienny päivällä istuakko vai seistä. Niinku olis syöny ilmapallon. Ja kauhee jano koko päivän, väsymyskin aika sietämätön (48,5h töitä tällä viikolla ja viime viikonloppuki oli töitä..) että hermot oli vähä kireällä. Sit yks...
  19. P

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Niinkin yksinkertainen oli mun kysymys jota en aamulla muistanu.. Nukutteko/pystyttekö nukkua vielä mahallaan? herään öisin siihen että nukun mahallaan ja ahistaa nii vietävästi että pakko kääntyä selälleen tai kyljelleen. Mä kun yleensä aina nukun mahallaan nii tuntuu nii ilikiältä nukkua ku...
  20. P

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Heips vaan. Minä jätin pillerit elokuussa ja ajatus oli, että tulee jos on tullakseen. Ja 6kierrolla tärppäs. :) mieskn jo rupes pelekäämään, että jotain on vialla kun ei vieläkään tapahru mitään. Mut tulihan se sitten. Usko terkkarin oppitunteihin meinas kyl saada kolauksen, ku sielä nii...

Yhteistyössä