Hakutulokset

  1. Pimumami

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Tinttu85, kyllä tuo minustakin vähän plussalle näyttää :)
  2. Pimumami

    Hoitountuvikot Alkukäynnille menossa 2013

    Hellou! Olen nyt surffanut monellakin sivulla lueskelemassa ja mietiskellyt, että mikähän keskustelu olisi omaa tilannetta lähimpänä :) Nyt löysin tämän ja näyttäisi, että täällä on melkein samassa tilanteessa olevia. Aloitimme tutkimukset pari vuotta sitten, mutta elämäntilanteesta johtuen...
  3. Pimumami

    Tsemppaus ja toivonnostatusketju

    Hei! Itselleni suurin tuki on ollut ehdottomasti pari läheisintä ystävää ja perhe. Asiasta puhuminen rehellisesti on myös auttanut ja säästänyt ehkä niiltä kiusallisilta kysymyksiltä. Alkuun oli se jumalaton vauvakuume ja siksi tuntui että joka menkkojen alkaessa pääsi itku. Lähellä moni alkoi...
  4. Pimumami

    hoi kuumeiliat! neuvoja kaipaileva.

    No ehkäpä he tutkivat seuraavalla kerralla sit tarkemmin ja myös miehen.. : /
  5. Pimumami

    Terolut mimmit

    Pieni kysymyksen poikanen tässä vaiheessa.. Siis en ole käynyt ovis testiä ostamassa ja meinasin että en nyt tällä ekalla kierrolla ennen terojen aloittamista edes testaile, mutta voiko olla mahdollista että mulla on jo nyt ovulaatio vaikka vasta kp 8? Ihme viilto tuntemuksia alamahassa...
  6. Pimumami

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Ihunaa, lueskelin tekstejä ja toivottavasti tulee paljon plussaajia tässä kuussa! :) Pieni kysymyksen poikanen tässä vaiheessa.. Siis en ole käynyt ovis testiä ostamassa ja meinasin että en nyt tällä ekalla kierrolla ennen terojen aloittamista edes testaile, mutta voiko olla mahdollista että...
  7. Pimumami

    hoi kuumeiliat! neuvoja kaipaileva.

    Mitenkäs tarkkaan ne sinut siellä tutkaili? Sovitteko mitään jatkoista?
  8. Pimumami

    Terolut mimmit

    Hellou! Joo olen tietoinen kun ovuloin, on todella selkeät "oireet" silloin. En vaan aikaisemmin ole niitä mitenkään seurannut, että monesko kiertopv. menossa. Kaikki vielä vähän uutta :D Juttuja lueskeltuani taidan kyllä odotelle ne kunnon oireet jos ei ennen sitä 15pv ole tullut. Harkitsen...
  9. Pimumami

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Pimumami.........kp 1/28-32..............ikä 23.........yk(ya) 1...........1.lapsi
  10. Pimumami

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Jatkan tätä kysely linjaani :ashamed: eli nytkö mä sit lainaan ton ja lisään itteni sinne vai?
  11. Pimumami

    Vauvakuumeen tartuttaminen miehelle?

    Helou! Meillä tosiaan tätä vauvaa yritetty n. neljä vuotta. Alko aikoinaan ihan puhtaasti minun kuumeenani ja jatkuikin niin pitkään. Miehelle se oli enempi sellanen, että "tulkoon, jos on tullakseen" :) Sit kun minun kuume välillä hellitti niin hän sitten ilmoitti kuumeilevansa :D Liittyi...
  12. Pimumami

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Hahaa edelleen tyhmänä :) Entäpäs kun on yritetty jo useampi vuosi ja tutkimuksiinkin aikasemmin lähdettiin. Ne kuitenkin jäi kesken kun muutettiin toiselle paikkakunnalle. Nyt sitten tavallaan "vahingossa" alkoi tämä tutkailu uudelleen kun kävin gynellä ihan muista syistä ja sain ekakertaa...
  13. Pimumami

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Hellou! Mahtuskos tänne ketjuun yks yritteliä lisää? Sen verran untuvikko olen näissä hommissa että lyhenteet ja jotkut termit pikkusen hakusessa, että mitä tuo yk tarkottaa :D
  14. Pimumami

    Terolut mimmit

    Heips! Mikäs tuo lista hommeli on ja pääseekö siihen mukaan? :) Mulla alkoi tänään vuoto joten n.15pv pääsen sit alottelemaan sitä ekaa kuuria.. Hauska sattuma että ollaan juurikin niihin aikoihin ulkomailla lomareissussa, joten jos ovis sattuu tulemaan ajallaan niin ollaanpahan molemmat...
  15. Pimumami

    Terolut mimmit

    Minäkin toivon lähinnä että näistä teroista olisi apua heitteleviin kiertoihin ja ohueen kohdunkaulanlimakalvoon. Ei jakseta oikein uskoa että olisin 3kk päästä raskaana, mutta ihanaa että saadaan taas tutkimuksia eteenpäin :)
  16. Pimumami

    Terolut mimmit

    Heissan! Olen lueskellut nyt paljon eri palstoilta meistä Teroluttien syöjistä :) Itse en ole vielä aloittanut kun odottelen menkkojen alkua ja siitä sit se 15pv. kp30 nyt menossa. Sain Terolutit koska olemme mieheni kanssa yrittäneet vauvaa jo neljä vuotta. Minä 24v. ja mies 30v. Aloitimme...

Yhteistyössä