Hakutulokset

  1. P

    Voisitko olla tällaisen henkilön kanssa ystävyys- tai parisuhteessa?

    Aika pitkälti riippuu siitä, millainen henkilö olet itse. Ihmiset yleensä haalivat ympärilleen / lähelleen sellaisia ihmisiä, mitkä vaikuttaa olevan edes jollakin lailla "samalla aaltopituudella"; tykkäävät samoista asioista, ajattelevat edes joskus yksiin jne. (Tämä johtuu siitä, että jokainen...
  2. P

    Eikö tosiaan ole kellonaikaa ettei niitä pentuja tarvi raahata kauppaan?

    "Eikö tosiaan ole kellonaikaa ettei niitä pentuja tarvi raahata kauppaan? Siis miksi, oi miksi niiden kakaroiden tarvii olla kaupassa myös kahdeksalta illalla? Tänäänkin kauppa oli täynnä rimpuilevia taaperoita, puhumattakaan kaupan ulkopuolella skeittailevista ja energiajuomia kittaavista...
  3. P

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 29, mies 35, yhdessä 3,5 vuotta ja 1 lapsi +2v, toinen tulossa joulukuussa. =)
  4. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Moi! Uutena tällä palstalla. Ja koko kaksplussan foorumissa. (Menee hieman opetteluun, että löytää oikeat ketjut jne.) =) Mulla laskettuaika 16.12/Pia-84/ ikä 29/2.lapsi tulossa/KOS Ja poikaolo oli, mutta kätilö sanoi, että toinen tyttö tulossa! :) NIIN, ja olisin myös halukas...
  5. P

    Leppäkorpi/vantaa

    Moikka! Täällä marraskuussa äitiyslomalle jäävä 2,5 vuotiaan tytön äiti etsiskelee äiti -lapsi seuraa leikkipuistoon, kahvitteluun, jutusteluun. Olen töissä nyt, mutta aina pitkiä vapaita tulee. Ollaan asuttu täällä n. Vuosi. Olen uusi tällä palstalla, joten opettelua tämän kanssa! :)

Yhteistyössä