Hakutulokset

  1. J

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Joulukuu-

    Kaikille fb-ryhmään pyynnön laittaneille pitäisi nyt olla kutsu ja muutama uusi ryhmään jo ilmestyikin :) Täällä vaan vilisee päivät ja viikot ohitse. Jäätävät liitos/kasvukivut/mitkälie vähän helpottanut niin on elämä ollut huomattavasti helpompaa. Tukivyö jeesaa paljon. Kävellessä kyllä...
  2. J

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Marraskuu-

    Pitkästä aikaa! ihan oudolta tuntui kun luin viimeksi kirjoittamiani viestejä. Niissä huolehdin kun digi ei vielä näytä 3+ :D :D eteenpäin on menty! (ainakin viikot, ei ehkä huolehtimisen osalta) Oon kirjoitellut nyt pelkästään fb-ryhmään, mutta käynyt aina lueskelemassa täältäkin...
  3. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    äitii88: mä testasin ekan kerran digilla 3+5 ja silloin näytti "raskaana 2-3", Seuraavan kerran tein digin 4+5 ja näytti edelleen "raskaana 2-3". Viimesin testi 5+3 ja nyt oli muuttunut "raskaana 3+" Toki HCG nousee yksilöllisesti, mutta varmaan digiin se raskaana 3+ yleensä ilmaantuu kun...
  4. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    mulla tää viikon kestänyt kuvotus -olo jatkuu, nyt on muutaman pvän ajan aaltoillen tullut kunnon pahoinvointilohtauksia. Tänään oonkin saanut vaan maata silmät kiinni sängyssä ja ootella et olo helpottais. Mut vielä ei oo sentään oksentamaan asti tarvinnu mennä :]
  5. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Uusille tervetuloa! <3 mä en oo sen digilla plussaamisen jälkeen tehnyt uutta r-testia. No, tänään sitten tein uuden digin ja nyt alko pelottaa kamalasti. Pitkään mietti ja lopulta näyttöön tuli sama "raskaana 2-3".. Luulin että se ois ollut jo ehdottomasti 3+ Eikai auta kun vaan odotella...
  6. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Tänään on muuten ollut taas ala-selkä kipuilua aika paljon :/ entiiä oisko eilen sit vähän rasittunut kun maalailin seinää. Toivottavasti olisi harmitonta.
  7. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    mulla oli vähän samanlainen kissaepisodi, katti oli kyyhöttänyt jossain talon alla ja seuraavana päivänä vasta luikahti kotiin. Joo, baarissa ja päivällä meneekin hyvin kun voin tosiaan ottaa omat juomat mutta sitten ollaan menossa saunomaan missä jääkaappi on valmiiks täytetty juomilla. Mut...
  8. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Jmia, toivottavasti kisu löytyy mahdollisimman pian! josko hän ei olisi kovin kauas ees lähteny vaan lymyää jossain lähellä. Huomenna ystävän polttarit ja siellä nyt raskaus varmasti paljastuu kun en voi juoda. Ei auta minun kohdalla selitykset antibiooteista ym.
  9. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    HooKoo-82 kovasti jaksamista <3 täällä ei ihmeempia oireita. Läpi päivän kestävä etova olo taitaa olla ainut. Ruoka ja kahvi ei oikein meinaa upota. Tänään tuli postissa esitieto -lomakkeita neuvolaa varten. Jotenkin tällä hetkellä yritän keskittya muihin asioihin ja ajatella...
  10. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Ja tuosta muille kertomisesta, miehen lisäksi pari lähintä ystävää tietää. Ajatus on että perheelle ja muille kertoisin ehka vkon 12 jälkeen. Pessimistinä yritän ees hieman varmistua (vaikka ei tietenkaan mitään takeita tuolloinkaan vielä ole) ja säästää itteeni ekstra surulta näin jos...
  11. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Truudy: jes, varasin terveystaloon ultran ja sillon on viikkoja 7+3. En ees osaa vielä kuvitella miten paljon pelottaa sitten että löytyykö sikiö oikeesta paikasta, löytyykö sydänääniä.. Nyt yritän jollain tasolla työntää ajatukset taka-alalle ja olla huolehtimatta. (Huonoin tuloksin)...
  12. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    varovasti ilmoitaudun mukaan :) 5.4/ jenniella/ 26/ 1/ tays/ ? 24.7 plussattu ja vielä 25.7 varmisteltu digillä. Raskausoireita tuntuu olevan samaan tapaan kuin menkkojenkin aikana, jota toki olen ehtinyt friikata jo monta kertaa.. Maha turvonnut, pientä vihlontaa, polttelua jne...
  13. J

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    APUA! en ymmärrä yhtään IKINä ei oo ollu menkat myöhässä. Nyt kp 30/27-28 ja menkkoja ei näy. MUTTA ei näy plussaakaan rtestissä. Tänään aamulla tein prismasta ostetun testin (pregent tms) ja puhdas nega. DPO varmaan jo 14? tosi inhoittavaa tällänen epätietoisuus. kun raskauskin on...
  14. J

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Onnea Jessica1 & Srz! Itsehän en malttanut odottaa ja menin nyt aamulla testaamaan.. puhdas nega sieltä tuli. Tää on tätä kun ei malta oottaa näiden testailujen kans :)
  15. J

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Neinäsä: joo, yritän malttaa lopettaa ton kuivuneen testin tuijottelun :D toivottavasti sinullakin haaaalee muuttus oikein punaiseksi. Palaamme asiaan :)
  16. J

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    .... no ei se viiva nyt tohon kuvaan sit oikein tallentunut :/
  17. J

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Paniikki!!! Tiedän että voi olla haamu/viivanpaikka tms. MUT ennoo tällästä vähänkään värillistä haamua saanu ikinä. testasin ja jätin testin kylppäriin. Sit varmaan 30min myöhemmin menin kattoo niin ovis testissä viiva ja tismallaan yhtä paksu ja samalla paikalla r-testissä haamu. En kyllä...
  18. J

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Dpo 6 ja toki oon jo hätähousuillu kerran = nega. Eikä ovistikkuunkaan kummempia tullut. En ymmärrä vaan miks ei voi suosiolla odottaa ees muutaman pvän lisää.
  19. J

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Ja vielä RFSU:n testeista.. ainakin mulla on antanut TODELLA selkeitä viivanpaikkoja/haamuja/tms. Ei niissä punaväriä ole ollut, mutta sellainen viiva että kamerallekin saa helposti tallennettua. Väriltään ehkä harmaa, tumman harmaa. Edellisessä kierrossa juuri sellaisen sain ja tännekin...
  20. J

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Ja taas piinailuvaihe kuusta alkakoon. DPO 3. ei oikein ole fiiliksiä suuntaan tai toiseen. Lähinnä vaan tuntuu loputtomalta ajalta odottaa ainakin viikko ennekuin voi testailla. oon niiiiin kärsimätön ja huono odottamaan. Toki hätähousuna ensimmäinen testi tod näköisesti avautuu jo viikolla.

Yhteistyössä