Hakutulokset

  1. N

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    Kali85 Harmillisia uutisia.. Jaksamista ja tsemppiä uuteen yritykseen! :)
  2. N

    Yrityksen odottajat

    Täällä on ihanan keskustelu ja aiheet! Ihanteellisinta olisi tehdä (positiivinen)testi yhdessä miehen kanssa, mutta toisaalta olisi myös hauska "yllättää" ja kertoa uutiset jotenkin ovelasti ja hauskalla tavalla. Käytännössä luulen, että käy kuten 5th:llä, tilanne on luultavimmin sillä...
  3. N

    myöhäinen plussa

    Ihana lukea täältä onnellisia loppuja pitkille kierroille! Gemi Jostain olin lukevinani, että munasolun irtoaminen palautuu keskinmäärin 3kk hormonien lopettamisen jälkeen.. Itse pohdin myös, että missä vaiheessa uskaltaa alkaa soittelemaan lääkärille, jos mitään ei kuulu? Elsa...
  4. N

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    Hops hei! Siirryn virallisesti kuumeilemaan tänne esikoisesta haaveilevien ketjuun. Ihana saada täältä vertaistukea ja lukea onnellisia uutisia! Varsinaisesta yrityksestä ei miellä kai vielä voi puhua ja tarkoituskin on tjot ajatuksella mennä. Vaikka olenkin aikamoinen hätähousu (ja...
  5. N

    Yrityksen odottajat

    5th Ihana oli kuulla kokemuksista, kiitos! Saa vähän uskoa, että vaikka alku voi olla heittelevää, niin toivoa on! :) Täällä tilanne on hieman muuttunut ja siirrynkin jo nyt tjottailemaan ja kuumeilemaan esikoisesta haaveilevien ketjuun! Käyn täällä välillä vakoilemassa, paljon tsemppiä...
  6. N

    Yrityksen odottajat

    Oho, meitä alkaa olla jo aikamoinen porukka kasassa! Ja usealla näyttäisi odottelu loppuvan aika samoihin aikoihin, jännittävää!! :D 5th Onko sulla jo entuudestaan kokemusta hormooniehkäisyn pois jättämisestä ja siitä miten keho on reagoinut / millä aikataululla palautunut? muoks...
  7. N

    Yrityksen odottajat

    kuukiuru Olen samoilla linjoilla muiden kanssa, kyllä asioilla on aina tapana järjestyä! Sinadrius tiivisti aika hyvin, että kaikki on mahdollista ja liikaa ei kannata etukäteen asioita murehtia, ei sitä koskaan tiedä. :) Samantyylisiä asioita olen myös itse lähiakoina pohtinut, mutta päätynyt...
  8. N

    Yrityksen odottajat

    mariet Sellaista taikasanaa ei taida tosiaan olla, ehkä se vain iskee, vähän kuin vauvakuume! Katey Huoh, tiedän tunteen! Hassua miten sitä nyt yhdistää vauvan ihan jokaiseen arkipäivän asiaan ja tilanteeseen, masuja ja pieniä tuntuu myös tulevan kaduilla vastaan paljon entistä enemmän. Tulee...
  9. N

    Yrityksen odottajat

    empuska Jee! Tosi hienoa, että saitte sovittua asian ja vielä ajan aloittamiselle ja keskusteltua asiasta rakentavasti! Onnea! Varmasti helpottava ja rentouttava fiilis, nyt ei tarvitse enää tuosta stressata.. Millä olette saaneet miehen pään kääntymään viimein ihan kokonaan? Että...
  10. N

    Yrityksen odottajat

    Tervetuloa uusille, onnea kihlautuneille ja ehkäisyn lopettaneille! :D veepu123 Meillä taitaa olla hieman samanlainen tilanne. Täällä myös odotellaan (edelleen) ensimmäisiä luomu menkkoja. Jännitän paljon kierron normalisoitumista ja mahdollisia kipuja, toivottavasti keho palautuu pian...
  11. N

    Yrityksen odottajat

    Odottavan aika on pitkä. :D Oletteko valmiiksi ennen yritystä alkaneet popsia jotain ravintolisiä tai muuten muuttaneet ruokavaliota tai elämäntapoja 'suotuisammaksi' ajatellen raskautumista?
  12. N

    Yrityksen odottajat

    Hihi, meillä naisilla tosiaan taittaa olla aika suuri tunneskaala käytössä. Miehet on yleensä vähän käytännönläheisempiä. Hormonit hyrrää ihan hurjana, ihan positiivisia sivuvaikutuksia toistaiseksi luomuilussa. Aluksi mietin, että ensin odoteltaisiin ja katsottaisiin miten tämä luomuilu...
  13. N

    Yrityksen odottajat

    Sandri No siltä vaikuttaisi (ja täällä myös renkaasta luovuttu). Ihanaa, kun löytyy kohtalotovereita! Mietityttää ja vähän jännittää miten luomuilu alkaa, ovulaatiotesti kuulostaa hyvältä idealta, jotta vähän näkisi missä mennään.
  14. N

    Yrityksen odottajat

    Hei vaan, tämähän tuntuu mukavalta (ja sopivalta) ketjulta! Pääsimme miehen kanssa yllättämään itsemme ihan täysin pienellä vauvakuumeilulla. :) Nyt on vasta jätetty hormoniehkäisy pois ja odotellaan miten tästä normalisoituu ja luomuelämä alkaa. Yrittämiseksi ei siis tätä kai voi vielä...
  15. N

    Esikoista kuumeilevien :))

    Hei vaan, pakko nyt imoittautua kuumeilemaan. Hornomiehkäisy vasta jätetty pois ja tässä odotellaan miten hormonitoiminta nyt normalisoituu ja tasaantuu. Asiat siis vielä täysin alkutekijöissään, mutta pakko päästä jakamaan jäänitystä! :)

Yhteistyössä