Hakutulokset

  1. P

    Onko mussa jotain vikaa, kun koskaan löytäny mitään hauskaa siitä "pipukka punottaa" keskustelusta?

    linkittäkää pliis se anustappikeskustelu tänne??
  2. P

    avasin viime vuoden pikkujouluissa kaljapullon peräreijälläni

    pitää olla ainakin tiukka hetero kysessä, teräksinen sulkijalihas.
  3. P

    Miksi te otatte parisuhteet niin vakavasti ja kuvittelette olevanne satuhahmoja?

    Mulle on ihan sama miksikä sitä tunnetta nimitetään ja onko se biologiaa vai mitä. Pääasia että hoidan jälkeläiseni ja olen mieheni kanssa hamaan tappiin saakka. Muuten menee saivarteluksi kun aletaan miettimään mitä se oikein on. Olisko kolmenkymmenen vuoden sota hyvä nimitys?
  4. P

    Huomenna on perjantai

    jään jännityksellä odottamaan huomisen provoa. Keksikää joku kiva ja mukava ja hyväntahtoinen juttu :) Vois vaikka hakee irtsareita seuraksi...
  5. P

    Voiko kikkiin laittaa bepanthenia?

    hehheh, nyyh...
  6. P

    Onko täällä chilinkasvattajia?

    ok, kiitos!
  7. P

    Onneksi koululaiset kauppaa noita pesuaineta!

    Mä ostin kanssa työkaverilta kun niiden urheiluseura myy. Ei oo tarvinnu kevättalven jälkeen mietttiä pesuaineita. Nyt tilaan pian lisää.
  8. P

    Mitä naiset on mieltä tästä?

    Mun mielestä olet sika.
  9. P

    Onko täällä chilinkasvattajia?

    MIkä olis helppo chili aloittelijalle, mielellään matalakasvuinen? Ei tartte olla kovin tulinenkaan näin alkuun :)
  10. P

    Tilasin sit pari kasvilamppuakin kun ärsyttää tää ankeus.

    Mä kattelin myös tuota, mutta kun mulla tahtoo levitä tuo kasvi/kukkapöytä niin tuossa mun tilaamassa on nyt rajattu tila ja se teline niin pysyy sitten omassa järjestyksessään. Tai jotain :) Tuossa ei ollut merkkiä mutta esl-valaisin telineellä siis. Noin 70e postikuluineen. SAlaateja ja...
  11. P

    Tilasin sit pari kasvilamppuakin kun ärsyttää tää ankeus.

    Ja mää menin tähän nyt mukaan. Tilasin sellasen loisteputkihärpäkkeen telineellä! Sopivan hiljanen työpäivä niin ehti surffaileen ja nyt se on tehty. Aijai, mitähän chiliä sitä laittas kasvamaan?
  12. P

    Tilasin sit pari kasvilamppuakin kun ärsyttää tää ankeus.

    Tuskin, ei niitä laiteta ihan kasviin kiinni. Ne on ne tupakan kanssa sänkyyn sammuvat jotka tulipaloja aiheuttaa eniten.
  13. P

    Kertokaapa palstalaiset miksi vihaatte ja inhoatte mua?

    Ai niinku miks naiset aina nalkuttaa... :)
  14. P

    Tilasin sit pari kasvilamppuakin kun ärsyttää tää ankeus.

    JOo, mun puolesta saavat tulla tarkistamaan. Juoru ja basilika antaa aika heikot pöllyt muutenkin. Tietääkö joku voiko tuollaisen kasvipolttimon laittaa tavalliseen jalkalamppuun, tai pöytälamppuun kiinni? Haluaisin kasvattaa chilejäkin ja nyt olis ekaa kertaa vähän tilaakin tällaselle...
  15. P

    Tilasin sit pari kasvilamppuakin kun ärsyttää tää ankeus.

    Hei, mistä tilasit paljon maksoi mikä merkki? Mä haluaisin myös mutta kun tuntuu nuo hinnat olevan aika suolaisia. Mietin jossain vaiheessa myös että kyhään itse jotain kun nuo plekät lamput olis aika halpoja, mutta sitten taas valmis systeemi olis tietty helppo.
  16. P

    Kertokaapa palstalaiset miksi vihaatte ja inhoatte mua?

    Hahhah. Joka keskustelussa on joku joka kysyy tätä? Miten se on olennaista mihinkään?
  17. P

    Entä jos ei kerta kaikkiaan ole työkuntoinen? Henkisesti heikko, kun ei jaksa kotiakaan hoitaa?!

    Kilpirauhasen vajaatoiminta on ihan hoidettavissa oleva kunhan on annostus kohdillaan. Sulla on varmaan kunto ihan pohjalukemissa kun et liiku yhtään, silloin ei jaksakaan mitään. Jos saisit jonkun lenkkikaverin (perheestä joku) niin voisit ehkä lähteä uloskin? Mitään taikanappia ei ole jolla sä...
  18. P

    Miten paljon lasten takia tulee kestää parisuhteessa?

    Aika paljonhan sitä pitäisi kestää, mutta kyllä tuokin tilanne on jo aika syvältä. Onko miehen asunto niin pieni ettette voi muuttaa sinne väliaikaisesti kunnes saa sen myytyä? Uuden asunnon pitäisi tietysti olla yhteinen ostopäätös eikä vaan ap:n sanelema, mutta jos mies ei tee asioiden eteen...
  19. P

    Haluan päättää päiväni, mietin vaan miten sen teen

    onko sulla AP lapsia?

Yhteistyössä