Hakutulokset

  1. C

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnea Pippari! :flower: Nipsulle vielä tsemppiä odotukseen! Ei ole paljon sullakaan jäljellä. Ihana kun osaat ja pystyt nauttimaan vielä raskaudesta.
  2. C

    Keskenmenojen syy hyytymishäiriö, verenohennuksesta apu? 4 raskaus.

    Minulla on todettu hyytymishäiriö, löytyi kahden keskenmenon jälkeen, kun itse maksettiin tutkimukset (kun olisi pitänyt olla se kolme keskenmenoa, että olisi saanut tutkimukset julkisella). Pistin Fragminia (miksiköhän suurimmalla osalla on Klexane ja mulla Fragmin?) heti plussasta ja se jatkui...
  3. C

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnea Talventähti ja kaikki muutkin vauvan kainaloon saaneet :heart::flower: Mä tulin kurkkimaan, että olisiko Henuliini tullut päivittämään kuulumisia. Olisi kiva kuulla, että millainen olo on ollut synnytyksen jälkeen (oletan että on vauvan jo saanut?). Toivottavasti paha olo on poistunut...
  4. C

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Pikapäivitys vain. Meille syntyi tyttö tiistaina 19.11. (rv 40+6) Kaikkien yllätykseksi painoi 4kg! Ja pituutta 50cm. Arviot kun oli samalta päivältä 3,4-3,6kg. Synnytys oli nopea, kokonaiskestoksi merkittiin 3,5h, sairaalassa vajaa 2h, ponnistus 10min. Ponnistus kyllä sattui huomattavasti...
  5. C

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Mamu13, ainakin Kätilöopistolla Helsingissä käynnistävät vasta 42+2, mikä tuli mulle ihan shokkina! Järkyttävän myöhään. Toivottavasti Susimielen pikkuisella kaikki hyvin sydämessä. Meilläkin oli esikoisella 2vrk iässä vielä sivuääni ja oltiin pari extra päivää sairaalassa, sitten se ääni oli...
  6. C

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnea KyyneltenHymy, Hampula ja kaikki muutkin vauvan saaneet! :heart: Täällä vaan odotus jatkuu ja masentaa joka aamu, kun tajuaa ettei tänäkään yönä mitään. Nyt ei enää edes juuri supista! Päivisin jos on ohjelmaa, niin aika kuluu ihan ok. Ei sais siis valittaa olon puolesta. Viime yötkin...
  7. C

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Pippari, tajusin vasta sun viestistä, että mulla on vähän sama tausta: kaksi keskenmenoa, jotka on pitänyt kaapia! Ekassa yritettiin tableteilla ja siitä oli seurauksena vaan helvetilliset supistukset, mutta ei muuta. Tokassa sanoin, että mä en edes suostu kokeilemaan tabletteja! Ja sitten vielä...
  8. C

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnea Marrastuuli! :heart: Tulin kurkkimaan Hampulan ja KyyneltenHymyn kuulumisia. Toivottavasti molemmilla jo vauvat kainalossa.:hug: Mä ymmärrän Tambers sun ajatuksia oikein hyvin. Itseäni alkaa ahdistaa ajatus siitä, että jos tämä kohtu ei osaakaan vaan käynnistää niitä kovia...
  9. C

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnea Tiukunen, Pebble ja Jeme81 pojista! :heart: KyyneltenHymylle ja Hampulalle tsemppiä!! Toivottavasti pian on vauvat sylissä. Omaa vuoroa odotellessa, alkaa ottaa kalloon tämä jatkuva supistelu, joka ei kuitenkaan siitä voimistu tai aina lopahtaa just kun ennättää innostua. Kohta taas...
  10. C

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Uusia vauvoja on taas tupsahtanut tähän ketjuun, ei meinaa perässä pysyä. :heart: Kaikille yhtälaiset onnittelut! Pari iltaa sitten alkoi supistaa säännöllisesti, ensin 7min välein, sitten jo 5min välein, kesti neljä tuntia (ja olin jo varma, että nyt vihdoin päästään), mutta sitten ne loppui...
  11. C

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnea Maisa pienestä tytöstä! :flower::heart: Sulle on lääkäri osannut tehdä aika tarkan painoarvion pari päivää ennen synnytystä! :) Mä voisin kuvailla kanssa oloa vähän samanlaiseksi kuin Susimieli omaansa. Ainoastaan sillä erotuksella, että kukaan ei ole luvannut, että tää syntyis ensi...
  12. C

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnea taas kaikille vauvan syliin saaneille! :heart: Vaikuttaa siltä, että kaikilla on ollut tosi nopeat synnytykset! Vähän pisti huvittamaan, kun ostin tänään vadelmanlehtiteetä ja tuossa illalla sanoin miehelle, että rupean häätämään tätä maha-asukasta. Join yhden kupillisen ja meni ehkä...
  13. C

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Kiitos Talventähti uudesta ketjusta:) Nyt se on sitten meidän kuu!! Huikeeta. Mä en tiedä muistinko onnitella Mirameita vielä ollenkaan!! No, onnittelen nyt joka tapauksessa. :heart: Ihania ensihetkiä teille kotona.:hug: Mä heräsin viime yönä ihan hirveään turvotukseen! Sormet ja varpaat...
  14. C

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Onnea Murri tyttärestä!! Vihdoin hän on täällä :heart: (on muuten ihan samat mitat kuin mulla esikoisesta! =) ) Odotan sun synnytyskertomusta, sitten kun ehdit siitä raapustella.:) Täällä kanssa neuvolassa käyty. Ei merkkejä synnytyksestä. Tosin nyt oli sykeet 125-130, kun aina ennen olleet...
  15. C

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Ihanaa, lisää vauvoja! Onnea Ms. Moneypenny! :heart: Murrillakin jännät paikat! Mua kyllä edelleen jaksaa huvittaa se sun kohdunsuun tilanne. Tuliko itselles olo, että entäs jos tuo supistussessio avasi taas kohdunsuuta ja kohta se on kokonaan auki, mutta vauva vaan pysyy sisällä? :D;)...
  16. C

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Onnea Miramei ja Aurinkoisia ajatuksia! :heart: Ei malttaisi odottaa omaa, ja toisaalta tuntuu siltä, että kyllähän tässä vielä ehtii. Ristiriitaista. Mä jäin ihan miettimään tuota Jemen neuvolakäyntiä, että terkka epäillyt ettei enää ens viikolla tarvii mennä. :) Multa ei ole taidettu...
  17. C

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Henuliinille paljon voimia! Mä kyllä melkeinpä sun puolesta toivon, että ne käynnistää heti kun on täysiaikainen. Ei sun oloa voi edes kuvitella ulkopuoliset:(
  18. C

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Paljon onnea Tirpsi!! :) Aika hurjan nopea synnytys ollut! Jos ehdit myöhemmin kirjoitella lisää synnytyksestä, niin olisi kiva kuulla :) Täällä ei mitään uutta auringon alla. Äitipolilla taas käyty käyrillä ja kätilö katsoi ultralla pikaisesti lapsiveden määrää ja sanoi, että hyvälle...
  19. C

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Ai niin, piti kysyä, että tietääkö joku jotain hyvää ja kätevää supistuslaskuria netissä (tai Nokialaiseen niin sais kännykkäänkin)? carmel (ja ne viikot 36+3)
  20. C

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    ja mä olin ihan varma, että Murrin vauva syntyy tällä viikolla!:) No vielähän tässä ehtis tälle viikollekin ;) Mulla on supistellut ihan eri tavalla keskiviikosta asti! Kävin äitipolilla keskiviikkona ja siellä ne supistelut alkoi lääkärintutkimuksen jälkeen. Menin siitä vielä käyrille ja...

Yhteistyössä