Hakutulokset

  1. T

    Kokemuksia hormonikierukan poiston jälkeisistä oireista

    Kiitos vastauksesta. Joo, on ihan totta, että tässä yrittämisvaiheessa sitä tarkkailee kroppaansa ja tuntemuksiaan ihan eri tavalla kuin tavallisesti. Ja kun raskautta toivoo, mielikuvituksen voima voi olla uskomaton.. Täytyy jatkaa yrittämistä ja koettaa pitää jäitä hatussa :).
  2. T

    Kokemuksia hormonikierukan poiston jälkeisistä oireista

    Moi! Olen kysynyt hormonikierukan poiston jälkeisistä outouksista tuolla toisella palstalla, aivan viestiketjun lopussa. Noh, eihän sitä kukaan sieltä ole lukenut, joten siirrän kysymykseni tänne. Eli: Olen 35-v yhden lapsen äiti. Minulla oli hormonikierukka ehkä vajaat neljä vuotta, mutta...
  3. T

    Meilikamu/facekamu/kirjekamu hakusessa.

    Moi! Vieläkö etsitte meilikaveria? Minä olen 35-v äiti ja mielelläni kirjoittelisin ja vaihtaisin ajatuksia jonkun kanssa. Minulle voi kirjoittaa osoitteeseen elovena48@hotmail.com. :)
  4. T

    Äidiksikö vielä?

    Moi! Onpa lohdullista lukea, että samassa tilanteessa on muitakin. Minä olen 35v, 4,5-vuotiaan tytön äiti. Poistatin hormonikierukan marraskuussa ja nyt toivon parasta.. Kaipaisin kokemuksia hormonikierukan poiston jälkeisistä tuntemuksista. Minulla on kierukan poiston jälkeen alkaneet...
  5. T

    Tunnesuhteet uusioperheessä

    Tässä vähän myöhäinen vastaus, toivottavasti vielä luet tämän. Kerron vähän omaa taustaani aluksi. Olen ollut yhdessä mieheni kanssa 7 vuotta. Hänellä on 8- ja 10-vuotiaat pojat entisestä suhteesta ja meillä on sen lisäksi yhteinen 4-vuotias tytär. Olen alusta saakka tullut ihan hyvin...

Yhteistyössä