Hakutulokset

  1. D

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Hei! Rohkenen nyt vasta kirjoittaa tänne, ketjua olen seurannut sillon tällön jo plussauksesta asti mutta jotenkin raskaus ei ole tuntunut niin todelliselta ennen ultraa. Tänään on 12+3 ja laskettuaika on 16.8 :) Joten liittyisin nyt mukaan, esikoisen aikaan kirjoittelin myös kaksplussalla ja...
  2. D

    Tamperlaisia odottajia?

    Kiva että kaikki oli lopulta hyvin :) Täälä kans kivasti menny, mun sf-mitta huitelee alakäyrällä mutta kasvaa kuitenkin jonkun verran aina ja painokin noussut ihan maltillisesti. Olo edelleen ihan normaali mitä nyt joku vähän väliä jumppaa mahassa ja maha heiluu :) kyykkyyn ei enää kunnolla...
  3. D

    Tamperlaisia odottajia?

    Mitäs tänne odottajille kuuluu? miten Inkku90 ultrassa kävi? Täälä jo rv 29 ja äitiyspakkaus saatu :) enää vajaa 11 viikkoa h-hetkeen, ei millään jaksais odottaa enää :)
  4. D

    Tamperlaisia odottajia?

    Aluks mun laskettu aika oli menkoista laskettu, ekassa varhaisultrassa se muuttukin 4 viikkoo myöhemmäksi ja sit np-ultrassa muistaakseni 5 päivällä vielä takasin päin ja sen jälkeen on ihan täsmänny kokoon nähden :D tärkeintä on että liikkeet tuntuu hyvin niin ei sielä asiat kauhean huonosti...
  5. D

    Tamperlaisia odottajia?

    En oo vielä pakkausta saanu, mulla on menny neuvolat vähän ristiin niin että seuraavalla kerralla saan vasta ne kelan paperit eli 3 viikon päästä.. ajattelin kyllä sen paketin ottaa, sitä odotellessa :) Jos meille nyt syntyis niin ei ois kyllä hääppöset oltavat, muutama vaihtovaate löytyis...
  6. D

    Tamperlaisia odottajia?

    Inkku90 onnea varmasta tytöstä, ei ainakaan sitä tarvi enää jännätä :) Ja tsemppiä Aunilotta ultraan, hyvin se menee :) Se on kyl jännä nähä et koska se sit syntyy et meneekö yli vai alle lasketun ajan, ja koskakohan sitä osaa mennä sit sinne sairaalaan et ne varmaan lähettää ekan kerran...
  7. D

    Tamperlaisia odottajia?

    Hyvä että terveen paperit tuli :) on toi alku kyllä jännittävää aikaa kun aina miettii et onkohan sielä nyt kaikki hyvin ja mitäs jos seuraavassa ultrassa jotain löytyy... mut kyllä sitä vieläkin pelkää että mitä jos jotain kamalaa tapahtuu. Mulla ei ollu kans minkäänlaisia pahoinvointeja...
  8. D

    Maaliskuun murut<3**Lokakuussa**

    Mulla on käytössä Ladyvitan Mama vitamiini valmiste, lisäksi syön Omega-3 rasvahappoja, maitohappobakteereita, magnesiumia, E-vitamiinia ja D-vitamiinia yhteensä n. 100µg. En olekkaan pitkään aikaan kirjoitellut kun enemmän tulee oltua facebokin puolella, ei oikeestaan mitään ihmeellisempiä...
  9. D

    Tamperlaisia odottajia?

    Pahoittelut jonskille, kävi kyllä niin huono tuuri mutta onneks voi yrittää aina uudelleen, onnea tulevaan :) Ja onnea uusille plussaajille <3 Täälä menee nyt rv 17+6 ja maha on tullut pienenä pömppönä esiin :D Joo olis kyllä kiva sopia tapaaminen jossain kohtaa :) Neuvolassa kävin...
  10. D

    Tamperlaisia odottajia?

    Joo meilläkin on nuorin koira 10 kk ja sillon jo kuuluu sitä että me ei varmaan saada muutakun noita karvasia lapsenlapsia :) Mutta ne koirat on niin ihania että ei niitä voi olla liikaa.. :D Toivottavasti kaikki sujuu teillä hyvin, huoli ei varmasti lopu ennenkuin on saanut vauvan syliin ja...
  11. D

    Tamperlaisia odottajia?

    Me ollaan kans jo kerrottu useimmille.. vanhemmille kerrottiin melkein heti plussan jälkeen ja sit ekan ultran jälkeen muutamalle kaverille.. omille vanhemille oli kyllä jännittävää kertoa kun ne on useasti harmitelleet sitä kun eivät vieläkään ole saanut lapsenlapsia että aina tulee vaan koiria...
  12. D

    **Maaliskuun murut** Syyskuun supinat <3

    Pahoittelut menetyksen kohdanneelle :/ harmi kun niitä vielä tässäkin vaiheessa tulee.. Päivitteleekö tota listaa muuten enää kukaan, mua ei oo sinne vieläkään lisätty. Täälä ei kummosia uutisia ole kerrottavana, muutakun päätä särkee julmetusti ja kestää koko päivän. Oletteko muuten...
  13. D

    Tamperlaisia odottajia?

    En minäkään meinaa vielä uskoa vaikka olen ultrassa sen jo nähnyt :D kun ei tosiaan oo vielä eronnut normaaliin elämään muutakun se ettei alkoholia juo ja vitamiineja tulee syötyä enemmän :) mulla kun ei vielä mahakaan erityisemmin näy.
  14. D

    Tamperlaisia odottajia?

    Mua jännitti kans eka neuvola ihan kauheesti, kun en meinannut uskoa koko raskautta todeksi :) mutta eipä siellä mitään erikoista tehdä, taytellään vaan kaikkia papereita, pitataan verenpaine, hemoglobiini, paino ja sit varataan aika tarvittaessa varhaisultraan tai sit tavalliseen joka on vasta...
  15. D

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Mies 23v, minä 22v ja yhdessä reilu 7vuotta, ensimmäinen lapsi syntyy maaliskuussa :)
  16. D

    Tamperlaisia odottajia?

    Okei.. viikot menee kyllä nopeesti että ei huomaakkaan kuinka pitkällä jo on :) paitsi aina se viikko millon on joku ultra tai neuvola niin se menee sit niin hitaasti että ei oo tosikaan :D Onko ollu jo alkuraskauden pahoinvointeja tai muita oireita? itsellä ei ole ollut oikeen mitään muutakun...
  17. D

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Täällä vasta huomenna poksuu 13+0 :) En ole muutamaan viikkoon enää pystynyt mahalleen nukkumaan, inhottavaa kun aina ajaudun siihen asentoon ja sit pitää heti vaihtaa kyljelleen kun alkaa painaan mahasta :) Normaali housut menee vielä hyvin jalkaan mut on toki matalavyötäröiset että ehkä...
  18. D

    Tamperlaisia odottajia?

    Täällä olis kans yks tamperelainen esikoisen odottaja, viikkoja on 12+4 ja np-ultrassa käyty ja seuraavaa ultraa odottelen joka on lokakuun lopussa.
  19. D

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    No näköjään meni numerot väärinpäin :D ei oo muuten eka kerta, se ehkä sointuu paremmin niin :D
  20. D

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Hei! Täällä olisi vielä yksi esikoisen odottaja seuraanne. Ketjua olen seurannut jo siitä lähtien kun sain raskaudestani tietää, mutta ajattelin liittyä mukaan vasta myöhemmin. En ole ennen kirjoitellut keskustelupalstoille mutta nyt ajattelin koska lähipiirissäni ei nyt juuri ole raskaana...

Yhteistyössä