Hakutulokset

  1. B

    Nyt meni hermot lopullisesti. (Rainbow)

    no jopas, tulipa moka, ei tosiaan ihan kaikki ole kotimaista. Siis: Yli 93 prosenttia S-ryhmän ruokakaupoissa myytävästä tuoreesta lihasta on suomalaista alkuperää. S-ryhmän myymästä naudanlihasta 95 prosenttia on kotimaista, sianlihasta 85 prosenttia ja broilerista 100 prosenttia.
  2. B

    Kertokaa kaikenlaisia kokemuksia mielialalääkkeistä?

    mä en oo kuullutkaan että zybania käytettäis mielialalääkkeenä :O Siis eikös se oo lähinnä tupakoinnin lopettamiseen tarkoitettu?
  3. B

    Ventolinen annostelu 20 kiloiselle,tietääkö kukaan?

    niin siis eikös tämä nyt oo ihan sama tuote ja saman vahvuinen kuin tuo 0,4mg minkä mä linkkasin :D
  4. B

    Nyt meni hermot lopullisesti. (Rainbow)

    ....ja ennen aikojaan pilaantuneissa maitotuotteissa ja lihoissa useimmin syy on katkenneessa kylmäketjussa kuin itse tuotteessa...
  5. B

    Ventolinen annostelu 20 kiloiselle,tietääkö kukaan?

    Lapset: 2-6-vuotiaat lapset: 2,5-5 ml (1-2 mg salbutamolia) 3-4 kertaa päivässä. 6-12-vuotiaat lapset: 5 ml (2 mg salbutamolia) 3-4 kertaa päivässä. yli 12-vuotiaat lapset: 5-10 ml (2-4 mg salbutamolia) 3-4 kertaa päivässä. Näin sanoo siis tuo ventolinen oma ohjeistus. Kumma kun ei...
  6. B

    Ventolinen annostelu 20 kiloiselle,tietääkö kukaan?

    jos oraaliliuoksesta kyse niin muistaakseni 5ml, mutta kato googlesta valmisteen nimellä, löydät varmaan tiedon tuoteselosteesta. muoks. tällänen löyty heti Lääkeinfo.fi - VENTOLINE oraaliliuos (GLAXOSMITHKLINE)
  7. B

    Nyt meni hermot lopullisesti. (Rainbow)

    Kummallakin merkillä (pirkka ja rainbow) noin puolet tuotteista tulee ulkomailta. Mutta niin leivotaan vaasan pitkojakin virossa. Kaikki lihatuotteet (siis tuoreet) on kummallakin merkillä kotimaisia. Ei noissa laadullisesti ole mitään eroa.
  8. B

    Nyt meni hermot lopullisesti. (Rainbow)

    Kuten vicy tuossa mainitsi, samaa kuraa eri pakkauksessa kaikki nämä, että siitä vaan boikotoimaan :D Ei s-ketjulla ole mitään osaa eikä arpaa noiden tuotteiden valmistuksessa... Ja ihan sieltä samasta tehtaasta ne niin laadukkaat pirkatkin tulee.
  9. B

    Tässä teille menu, joka toimi lasten synttäreillä nappiin!

    Onneks sua ei oltu kutsuttu näihin bileisiin :D ...niin muuten eineslihapullat, itse en pysty noita syömään vaikka mikä olis, mutta lapset tykkää, enkä mä usko että ne kovasti vaurioituu jos kerran vuodessa saavat pari eineslihapullaa per nenä. Ja mikä vika kaupan cocktailpiirakoissa on :O
  10. B

    Tässä teille menu, joka toimi lasten synttäreillä nappiin!

    Tässäpä hyvä esimerkki siitä että pienelläkin vaivalla ne lapsen synttärit voi onnistua :) Kivalta kuulostaa, erityisesti tuo että lapsi on ite noita toivonut ja sen mukaan sitten tehty tarjoilut!
  11. B

    Mitäs tykkäätte naamakirjan uudesta ryhmästä " yhtenä päivänä maailman tärkein" tjsp?

    En kuulu kyseiseen ryhmään joten en niitä julkasuja oo lukenu... Ajatuksenahan tuo olis kaunis, mutta ilmeisesti sitten toteutus tökkii.
  12. B

    Maistuisko?

    Mä tykkään käyttää noita murskana, kun on jotenkin muka helpompi annostella... Mut valitettavan usein on murskassa vajaa puolet sitä itteensä... Poppamiehestä oon tilannut, on laadukkaampia min mielestä kun noi perusmarkettijutut. Pitänee käydä jossain isommassa kaupassa, kun meidän...
  13. B

    Kertokaa kaikenlaisia kokemuksia mielialalääkkeistä?

    Hmm, ei hlökohtaista kokemusta mutta lähelle, Sepram toiminut hyvin. Viikon verran pahoinvointia, lieviä paniikkioireita ja sen jälkeen nopeasti tasaantui.
  14. B

    Maistuisiko?

    Maistuis, ja on muuten kaunis annoskin vielä.
  15. B

    Mitäs tykkäätte naamakirjan uudesta ryhmästä " yhtenä päivänä maailman tärkein" tjsp?

    Mä en nyt tajua mitä outoa ja epäilyttävää tossa voi olla?
  16. B

    Maistuisko?

    Mua kypsyttää kun mistään ei tahdo saada kastikkeita/salsoja/tuoremurskaa jossa ei olis habaneroa. Tulista tarttis olla mut tuo habaneron maku tökkii... Pitänee siis Rähinä-Reetan tavoin ottaa ohjat omiin käsin ja kasvattaa ja jatkojalostaa tuotteet ite. Jos vaan osais. Vai olisko jollain...
  17. B

    Kertokaa kaikenlaisia kokemuksia mielialalääkkeistä?

    ööööh, mielialalääkkeiden kirjo ja käyttötarkoitus vaihtelee melkosesti, joten jos vähän yksilöisit esimerkiks että mihin vaivaan tarkoitettuja mielialalääkkeitä?
  18. B

    Maistuisko?

    :p maistuis.
  19. B

    Jos olisi paljon rahaa ruokaan

    Tuoretta kalaa tulisi ainakin ostettua useammin. Ja äyriäisiä, sekä laadukkaampaa lihaa.
  20. B

    Kissa ei halua käyttää hiekka-astiaa

    Kiva kuulla ettet heti lopettamassa ole kuitenkaan :) Pidän kollipojalle peukkuja paremman tulevaisuuden puolesta :)

Yhteistyössä