Hakutulokset

  1. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onni ja Unelma: Onnea!!!! Ihan mahtavaa, vihdoin raskaana! Voi tuo tunne on niin mieletön; onnellinen mutta samalla pelokas. Nyt kaikkea hyvää jatkoon! Itselläni alkaa loppusuora häämöttää, Nyt alkaa jo vko 37 ja vauvelit edelleen matkassa mukana molemmat. Uskomatonta...toivotaan että kaikki...
  2. H

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiitos onnitteluista! Ja onnea kaikille muillekin odottajille ja jo vauvansa saaneille. Hetken mennyt itsellänikin hieman paremmin. Nuo vuodot on aina vaan niin hirveitä ja pysäyttäviä että pelko on jäänyt vahvasti tähän taustalle. Olen niin onnellinen mutta samalla niiiin peloissaan. Vielä...
  3. H

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hei...ehkäpä minäkin uskaltaudun tälle puolelle...osa varmaankin muistaakin minut mutta lyhyesti meidän historia on pitkä ja kivinen tie, lukuisia, lukuisia siirtoja ja 4 keskenmenoa. Uskomatonta mutta meidän viimeisellä yrityksellä saatiin plussa ja ultrassa 2 sydäntä sykki. Nyt viikolla 21...
  4. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Sykettä ei löytynyt..ja lääkärinkin mukaan se olisi pitänyt löytyä joten alkava keskenmeno... Niin niin sanattoman surullinen olo... Hyvää jatkoa teille kaikille...nyt en taida palata tänne enää. Meidän hoidot on nyt ohitse...
  5. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Yön pärjäsin ja nyt jonotan lääkäriin. Vuoto jatkuu ja epäilen että kesken on mennyt. Niin surullista... Ilmottelen kun jaksan miten meni... Kiitos kovasti noista Kätilöopiston tiedoista, voihan se olla että niitäkin vielä tarvitsen. Nyt vaan tahtoisin kotiin...
  6. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Lähdin vielä reissuun kotoa Helsinkiin ja just ennen junan saapumista perille aloin vuotamaan..sain huomiselle yksityiselle ajan tänne mutta osaatteko sanoa jos tuun kipeeksi kovin niin minne mun pitäisi hoitoon hakeutua? Ette voi uskoa millainen paniikki on tällä hetkellä ja kun vielä niin...
  7. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Minäkin vuodan verta...ei ole totta....nyt pelottaa ihan älyttömästi!!! Pientä mahakipuakin on...
  8. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Niin pahoillaan Ramiina puolestasi...toivon pikaista toipumista sinulle ja sitten vaan uutta yritystä kun jaksatte. Onneksi soluja teillä pakkasessa ja vielä kaikki mahdollisuudet saada se pienokainen. Kysy seuraavalla kerralla Klexanea, se voisi vaikka auttaa. Iso halaus ja rutistus!!! Ja...
  9. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Nyt kun Fibbis mainitsi tuon treenaamisen niin oletteko muuten eläneet ns. Normaalia elämää plussan jälkeen esim liikunnan suhteen? Oletteko vältelleet tiettyjä liikuntamuotoja vai harrastaneet ihan entiseen malliin? Itse harrastan paljonkin liikuntaa mutta nyt mun on jotenkin vaikea lähteä...
  10. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tiedätkö Jonnuli mulla on ihan sama fiilis oireiden suhteen kun sulla, tuntuu että oireet on tosiaan jopa vähentyneet verrattuna viime viikkoon. Ja tosiaan miettinyt että onko siellä mitään... Terveenä olen kyllä pysynyt vielä vaikka melkoinen flunssa-aalto täällä riehuu. Mulla on 13.1 ultra...
  11. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    On sinulla ollut melkoinen päivä Ramiina..voi että jos lopputulos on tämä mutta toivotaan nyt vielä...kyllähän tämä semmoinen jännitysnäytelmä on koko ajan itsellänikin ja varmaan meillä kaikilla ja keskenmenon jälkeen pelko on niin kova että nytkin jotain menee pieleen. Kovasti halauksia...
  12. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi Ramiina, toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin vaikka vuotoa ja kipuilua onkin. Täällä on myös aika ajoin koviakin menkkajuilutuksia ja kyllähän ne tietysti mietityttää onko normaalia ja raskauteen liittyvää...toivotaan että on. Tsemppiä nyt sinulle ja tietysti kaikille muillekin!
  13. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hienoa Jonnuli jos vuoto jo hiipumaan päin. Ei minullakaan enää mitään ole ollut joten toivotaan nyt parasta. Mitenkäs Fibbis, miten sinulla? Loppuiko vuoto? Täällä myös ollut palelua, joululahja villasukat olleet ahkerassa käytössä. Ja tämä ruokahaluttomuus on aikamoinen edelleen...
  14. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi miten jännä päivä sinulla on ollut Ramiina! Ja onneksi kaikki on hyvin! Noista ultrista en ttiedä minäkään tosiaan että mitä siellä pitäisi näkyä tässä vaiheessa mutta niin alkuvaiheessahan tässä ollaan. Itse sain Reprofitistä ohjeet että aikaisintaan 2 vkon päästä plussatestistä ultraan...
  15. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hyviä ohjeita Iitu! Kiitos niistä ja onnea kovasti teidän vauva-arkeen. Tarkistinkin heti meidän ja luovuttajien veriarvot ja ne täsmäävät. Ehkä jopa haettu meille sopivat. Muutenkin lueskelin uudestaan luovuttajien tiedot ja aikalailla meihin sopivat. Ihana teitä kun olette jo osa saaneet...
  16. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Täällä tämä aika kuluu matelemalla ja oireita kuulostellessa...välillä tuntuu onko sitä edes raskaanakaan kun välillä niin olemattomia oireita. Sen verran sain aikaseksi että varasin ultran 13.1. Ja kiitos onnitteluista! Miten muuten olette saaneet ohjeeksi jatkaa lääkityksiä? Itse saan vasta...
  17. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Joulupäivitys: kaksi viivaa tuli testiin...niin hämmentynyt, onnellinen, iloinen...
  18. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hienoja uutisia Ramiina ja Jonnuli!! Vieläkö Jonnulilla vuotelee ja saitko muuten ohjeeksi lisätä lääkitystä? Mua jännittää huominen virallinen testipäivä vaikka yhden positiivisen testin olenkin tehnyt...verikokeeseen en nyt mene jos ei jotain vuotoja tule. Aikataulu ja joulu sen verran...
  19. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Minä olen jo reilusti 40+. Onnea Jonnuli!!! Sait samanlaisen yllätyksen kuin minäkin : ) En ainakaan oireideni perusteella tätä olisi uskonut ja nyt alan jo uskoa että tein testin väärin tai jotain. Laskin että testin tein pp11 ja kaupasta ostettuun testiin tuli kyllä heti selkeä vahva viiva...
  20. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Täältä tausta piinailija ilmoittautuu... Mutta ensinnäkin onnea plussanneille ja toivon todellakin että nuo verenvuodot loppuu...niiiin kurjia ja pelottavia... Me käytiin 10.12 Reprofitissä jossa minulle siirrettiin 2 blastoa. Oireita ei ole tässä ollut juurikaan mitään ja olinkin varma ettei...

Yhteistyössä