Hakutulokset

  1. H

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

    Mä täällä edelleen käyn teijän juttuja kurkkimassa, harmittaa kun kukaan teistä ei saa sitä kauan toivottua plussaa :( elämä on kyl niin epäreilua kun ne jotka ei lapsia halua saa niitä tosta noin vaan ja ne jotka toivoo hartaasti ja on kauan yrittäny niin joutuu kärsimään :( Mulla raskaus...
  2. H

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Heippa kaikille! :) Mä kävin eilen niskapoimu-ultrassa ja laskettua aikaa siirrettiin 5päivää aiemmaksi :) eli mul on ovis ollu tosi aikasin! Me oltiin vaan kp 8,12 ja 14 heiluteltu peittoo eli ton kp 8 siittiöt on sit hoitanu homman vihdoin kotiin :D nyt laskettu siis 13.9 ja tänään rv 13+4...
  3. H

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Moikka kaikille :) Aattelin tulla kuulumisia kertoileen :) mä kävin tänään neuvolan varhaisultrassa ja lääkärikäynnillä. Siellä mahassa köllötteli yhtä päivää isompi pikkunen mitä laskettuaika On mut pidettiin samana :) kohtu kasvanu jo huomattavasti kun lääkäri tunnusteli ja katto :) sain...
  4. H

    Syyskuun söpöliinit <3 Helmikuu

    Toivonpilkahdus jaksamisia :hug: Ite kävin tänää neuvolan varhaisultrassa :) pikkunen oli päivän isompi laskettuun aikaan nähden mut pidettiin samana :) siel se vaan nukku ja sain jopa kaks ultrakuvaa mukaan <3 kohtu kasvanu myös jo selkeesti kun lääkäri tutki. Nyt siis 8+5/6 :)
  5. H

    Syyskuun söpöliinit <3 Helmikuu

    Moikka, Täällä oli eilen eka neuvola ja huomenna on ultra (pitäs olla 8+5) et näkee onko mahassa mitään elämää. Mitään muuta oiretta kun ei oo kun väsymys. Ei tosin ollu esikoisestakaan mitään oireita. Mulle neuvolatäti sano etten välttämättä joudu tässä raskaudessa sokerirasituskokeeseen jos...
  6. H

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Mimmi juu kaikki arvot oli ihan normaalit kun testeissä kävin heti ku oli vuosi lapsettomuutta takana. Maitoo vaan tuli eikä kukaan tiä miks. Mulle on kyl e-pillerit sopinu(niissäkin on merkeissä tosi paljon eroja) mä alotin pillerit jo 15vuotiaana eli olin ennen esikoisen yrittämistä syöny...
  7. H

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Aanis se olin mä joka pillereist puhu. Mun kropalle ihan selvästi e-pillerit teki vaan hormonitoiminnan palauttamisen ns normaaliks että raskautuminen olis mahollista. Esikoinen tärppäs 4kierrosta e-pillereiden lopettamisesta ja nyt näillä näkymin(varhaisultra neuvolassa ke rv 8+5) tää...
  8. H

    Syyskuun söpöliinit <3 Helmikuu

    Miksei mua näy listoilla? En saanu sillon aikanaan värjättyy punaseks kun käytän tabletilla ja ny vast jaksoin listan köydä läpi.
  9. H

    Syyskuun söpöliinit <3 Tammikuu

    Aikamoinen juttu, mä voin tulla tonne fb ryhmään mutta mieluiten vasta kun on edes varhaisultra takana että tietää onko tuolla mahassa oikeesti yhtään mitään. Neuvolan puolesta varhaisultra vasta 2viikon päästä.
  10. H

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Moikka kaikille pitkästä aikaa. Mä oon täällä miettiny ja pohtinu työkaverini kanssa joka myös toista joutu yrittään tosi pitkään että se voi oikeesti olla niin että ensimmäisen lapsen jälkeen jos ei ota e-pillereitä tai muuta "järeämpää" ehkäsyä käyttöön niin se voi haitata raskautumista...
  11. H

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Mä tein tänään viel ton clearbluen viikkonäytöllisen raskaustestin ja näytti raskaana 3+ :) muita oireita ei oo kun tissit tuntuu illalla kipeiltä. Olin sillä dieetillä miehen tukena mut jätin nyt kesken (rahka yököttää,.) syön vie osittain ohjeitten mukaan :) toivotaan tänne plussatuulia :)...
  12. H

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Mulla eka neuvolakäynti 9.2 eli miltei kuukauden päästä. Mennään tytön neuvolakäynnille 28 päivä. Tytön raskaudes eka käynti oli aika aikasin ja sit oli miltei heti ultra neuvolalla. En tiä mikä nyt on käytäntö. Tosta ajasta kun aika pian saa sit mennä äitiyspolille ultraan. En oo uutta testiä...
  13. H

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Kiitos kaikille tosi paljon <3 mä roikun tääl teijän kiusana varmaan varhaisultraan ainaki et tietää onks tuol mahas oikeesti jotain elämää ????
  14. H

    Syyskuun söpöliinit <3 Tammikuu

    Täällä ilmottautuisin varovasti mukaan. 2,5v yritystä takana ilman yhden yhtäkään plussaa. Lapsettomuushoidoissakin käytiin ilman tulosta ja kesätauolle kun jäätiin niin sai myös hoidot jäädä. Nyt ilmeisesti joulun taika käynyt (ovis jouluna) ja tänään sain plussan raskaustestiin miltei heti...
  15. H

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Ihan jotenkin uskomaton olo, mut toisaalta hirveen varma :confused: mietin just et jaksanko neuvolatädille soitella vai laitanko vaan sähköpostia, tytöllä on 3v neuvola tän kuun lopussa ja sen ajan just perjantaina soittelin. Olin jo niin tottunu ajatukseen että täällä jäädään 3henkiseks perheeks..
  16. H

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Juu ihan luomuplussa on :) mitään kikkaskonsteja ei ollu käytössä :) clomeistakaan ei sillon aikanaan ollu mitään iloo. Heti tuli vaan mieleen et nyt en pääse just ihanimpaan aikaan eli kesällä ratsastaan:D no on tätä plussaa odotettu ja saa mun kakskymppinen tammamammakin sit kunnon kesäloman.
  17. H

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Kiitos Karmini :) toivotaan parasta ???? mitenkäs siellä voidaan?
  18. H

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Meillä heräillään aina vasta näin myöhään :D tyttö tullu äitiinsä :D kaks viivaa siihen testiin piirty aika nopeestikin :) joulussa on siis meille ollut taikaa kun 2,5v yritys vihdoin tuottaa jotain tulosta. Toinen viiva oli vielä haaleempi mut selkeesti siinä kaks viivaa oli :)
  19. H

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Iltaa kaikille. Täällä ei näy menkkoja?!? Ei oo pienintäkään veriviivaa näkyny. Tänään pitäis olla kp 2/3 :o huomenna testaan, kun tänään töitten jälkeen testin ostin. Koko ajan olo että menkat alkais mut ei mitään o näkyny.. Jännittää huominen ihan sikana.. Olisko meillä vihdoin 2,5v jälkeen...
  20. H

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Mimmi, harmi ettei syytä löytyny.. Mun mielestä kaikista turhauttavinta on just olla selittämätön kun ei oo mitään selkeetä hoitoo ???? ehkä teillä on kuitenkin parempi onni kun meillä! Täällä alotettiin dieetti miehen kanssa. Tai mies varsinaisel dieetil mä vaan tukena. Mulla paino on...

Yhteistyössä