Hakutulokset

  1. T

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Suvisnii, täällä pk-seudulla nuo valmennukset ovat nimeltään perhevalmennuksia. Minä sain syksyn perhevalmennusajankohdat jo 2. neuvolakäynnillä. Meillä niitä on syksyllä yhteensä 3 kertaa ja ensimmäinen meillä jo parin viikon päästä. Viimeinen eli 4. kerta ennen synnytystä onkin sitten...
  2. T

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Eilen oli RU ja terve pikkuinen siellä oli :heart: Kätilö veikkasi tulokkaaksi tyttöä, mutta voipi olla poikakin.. eli harmiksemme sukupuoli jäi edelleen arvoitukseksi. Pääasia tietysti että vauveli on terve :) Tämä olikin minun 2. ja viimeinen ultra ennen synnytystä. Olin toivonut mielessäni...
  3. T

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Voi Vauvahaave, olen niin pahoillani suru-uutisten takia. Voimahaleja sinne oikein kovasti :hug:
  4. T

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Minuakin voisi FB-ryhmä kiinnostaa, kun myöhästyin siitä ensimmäisestä ryhmästä, joka on jo suljettu. Onko teillä ollut mies mukana neuvolassa? Minä olen pitänyt tähän saakka yötyötä tekevän miehen herättämistä neuvolaan aamulla turhana, mutta nyt olisi seuraavaksi tulossa lääkärineuvola...
  5. T

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Liikkeistä: nyt 19+3 ja liikkeitä odottelen... Luulin jo tunteneeni liikkeitä, mutta nyt en ole moneen päivään tuntenut mitään.. Alan jo epäillä että kuvittelin ne aikaisemmat liikkeet, niin pieniä tuntemuksia kuitenkin olivat. Kyllä tämä odottelu on tuskastuttavaa ja huolestuttaa niin paljon...
  6. T

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Heipä hei! Ihanaa kuulla rakenneultra- ja tyttö/poikavauvakuulumisia :) Itsellä vielä reilu viikko rakenneultrailuun. Ja tänään poksuu 19+0! :heart: Vauvan sukupuolen kertomisesta... En ole ajatellut salailla sukupuolta (jos se itse saadaan tietää), ennemmin tai myöhemmin se kuitenkin...
  7. T

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Suvisnii kävin myös liittymässä! =)
  8. T

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Me toivotaan myös, että sukupuoli selviäisi :) Miehen mielestä maha-asukas oli jo nt-ultrassa niin pojan oloinen, että haluaisin tietää onko sieltä oikeasti poika tulossa. Minua helpottaisi tuo tieto jo ihan järjestelyiden kannalta, tykkäisin hommata pojalle jotain sinista ja tytölle...
  9. T

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Kiitos Kaisis vinkeistä! Minulla supistelut tulevat harvakseltaan päivän mittaan, onneksi ei ihan tauotta sentään ole alkaneet tulla. Mutta tosiaan varmistamisesta ei ole haittaakaan. Olen työreissussa ulkomailla vielä reilun viikon, joten pitää seurailla tilannetta ja toivoa ettei se ainakaan...
  10. T

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Heipsis, Minullakin on muutaman päivän tuntunut harjoitussupistukset oikein kunnolla (tänään 18+0). Kun ei ole aikaisempaa kokemusta asiasta, niin tuntuu vähän pelottavalta, ettei vaan enteile keskenmenoa tms! Minulla ne ovat aika kipeitä, kuin menkkakipuja ja saattaa tulla parikymmentä...
  11. T

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Hei! Täällä olisi vielä mattimyöhäinen tulossa mukaan ketjuun! Minulla la 11.2.14 ja Kätilöopistolle menossa synnyttämään, ensimmäinen lapsi tulossa ja ikää on 30v. Rakenneultraan pääsen 26.9.. Minulla raskaus on ollut uskomattoman helppo, olen selvinnyt ilman pahoinvointeja ja välillä...

Yhteistyössä