Hakutulokset

  1. T

    Odottajat Turku syksy 2014 - kevät 2015

    Täällä kans yks innokas odottaja 2.lapsi tulossa LA 13.10
  2. T

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Hola, jospas minäkin uskaltaudun tänne kirjoittelemaan, eli viikkoja olis tänään 11+3 ja alun kaamea pahoinvointi on vihdoinkin jo helpottanut. Eli meille hoitojen avulla tämä raskaus alkanut. Eilen käyty nt- ultrassa ja kaikki niin kuin pitääkin kovin oli vilkas kaveri, monta kuperkeikkaa...
  3. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hydrangea: veritesti oli positiivinen :heart:
  4. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Huomenna aamulla sitten verikokeisiin, toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Käyn oman tk:n labrassa koskakohan ne vastaukset saa? Vasta torstainako? Jännittää niiiin paljon
  5. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Huh huh se olis sitten pp 11 tänään ja olen saanut pidettyä näppini erossa testeistä :) tänään ollut kyllä koko päivän niin paha olo mut kuvittelen sen johtuvan lutinuksesta.
  6. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Tää piinailu tuntuu niin rasittavalta, ens keskiviikkoon pitäis jaksaa odottaa et pääsee verikokeeseen. Niin jämäkästi siirtopäivänä päätin et millään apteekin testeillä en ala leikkiä mut jos kuitenkin " haksahdan" ostamaan niin koskakohan se vois näyttää plussan jos tästä raskaus alkaa?????
  7. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hydrangea: Hoito meni mukavasti viime torstaina haettiin kyytiläinen matkaan eli oiskos nyt pp 7 ja pakkaseenkin saatiin kaksi :)
  8. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Huomenna tuoresiirtoon, minkälainen toimenpiteenä, onko kivulias ja kauanko kestää? Kai siinäkin käytetään kaiken maailman " ankannokkia" ym. Jännittää jo valmiixs
  9. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Moi,olis yks hölmö kysymys taas elikkä mulla menossa icsi pitkällä kaavalla ja ens tiistaina pitäis mennä aamulla verikokeisiin pitääkö mun olla syömättä/ juomatta ennen verikoetta vai mitä ne siitä katsoo?
  10. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Olen nyt 10 päivää sumutellut synarelaa niin pitäiskö mulle jossain vaiheessa tulla joku ns. Tyhjennysvuoto? Ei millään pysty muistamaan mitä lekurissa siitä sanottiin
  11. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Tää ei voi olla totta! Kolmatta päivää nyt sumutellut synarelaa ja nyt kuumeessa ja tosi tukkoinen olo, enkä kyl muista koska osiin viimeksi ollut kipee :( tää " tauti" ei voi millään johtua noista sumutteluista koska vasta tosiaankin se kolmas päivä
  12. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Heippa kaikille :) torstaina sit pitäis aloitella synarelan sumuttelut, nyt vaan mietityttää et jos/ kun niistä tulee sivuvaikutuksia mitä ne on? Ja kuinkakohan nopeasti niitä tulee? Tarkoitus ois sumutella aamuin illoin. Josko jollain täällä ois edes jotain vastauksia antaa ehkä se mielikin...
  13. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Moikka kaikille! Nuo lääkekatto jutut on tässä jo pidemmän aikaa mietityttänyt? Eli miten se toimii? Meillä ainakin tuli summa jo melkein ensimmäisen hoidon aikana täyteen, eli nyt kun uusia lääkkeitä taas pitää hakea niin haetaanko se ylimenevä summa jälkikäteen Kelasta, vai millä periaatteella...
  14. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Moikka kaikille,tällä sivustolla tuntuu olevan aktiivisia kävijöitä joten ajattelin liittyä joukkoon. Vähän taustatietoa eli lapsettomuuden syy meillä selittämätön, eka ivf lyhyellä kaavalla ohi, punktio oli lokakuussa ja kaikki menikin punktioon asti hyvin. Siirtoon asti ei päästy koska...
  15. T

    TYKS hoidot 2013!

    Moikkelis! Eka ivf hoito takana eikä edes päästy siirtoon asti ;( nyt olen kovasti koittanut etsiä netistä vastauksia kun lääkäri sanoi et seuraavaksi siirrytään icsi hoitoihin niin kauankohan pitää odotella että uuden hoidon voi aloittaa? Tää on niin raastavaa :( kierrot tuntuu olevan ainakin...
  16. T

    TYKS hoidot 2013!

    Niin ja noista pistelyistä vielä sen verran teille jotka olette niitä käyttäneet niin paljonko teillä on ultrassa niitä munarakkuloita ollut ja mikä on ollut suurin läpimitaltaan?
  17. T

    TYKS hoidot 2013!

    Huomenta kaikille naikkosille :) ihanaa viikonloppu vapaa,onkin sit aikaa miettiä ja pelätä sitä ens viikon punktioo,enkä oikein itekään tiedä et jännitänkö enemmän sitä itse toimenpidettä vai niitä mahdollisia kipuja sen jälkeen, mut hermostuttaa toooosi paljon
  18. T

    TYKS hoidot 2013!

    RooRoo1: ultrassa kaikki hyvin huomenna vielä uudestaan ultraukseen ja hoitajan ohjeistukseen ens viikon punktiosta
  19. T

    TYKS hoidot 2013!

    Moikkelis kaikille! Nyt olis sit puregon pistoksia viideltä päivältä takana ja huomenna olis eka ultra, toivottavasti pistoksilla olis ollut odotettu vaikutus ja huomenna pitäis myös selvitä et kauanko pistelyt vielä jatkuu.Vähän jo jänskättää ;) ei niinkään ultraus vaan se mitä siellä masussa...
  20. T

    TYKS hoidot 2013!

    Sera2010: multa on poistettu toinen munanjohdin koska oli ulkoinen raskaus ja alkio oli kiinnittynyt munanjohtimeen ja oli sit jo päässyt niin isoksi kasvamaan et koko munanjohdin oli repeytynyt :( Miehellä on hyppysissä toi pistely taito,on pistellyt isovanhemmilleen insuliini piikkejä ja...

Yhteistyössä